Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam
od jakiegos czasu jak zaciagam reczny (nie ma to zwiazku z pogoda, dzialo sie tez tak jak bylo +15*C) po zwolnieniu i probie ruszenia w tylnym lewym kole slysze takie "puk" (pewnie odpuszczaja dopiero szczeki) i jade sobie dalej spokojnie.
Dzis zdjalem obydwa bebny zeby zrobic zwiad... obydwie pary szczek ze sporym zapasem sa, a bebny rowne nie poryte
ale po lewej stronie poci sie cylinderek - trzeba go zrobic
aa i czy to ze tam minimalnie sie tego plynu uronilo na uklad mocujacych sprezynek i tym podobnych mogl wplynac na to zacinanie sie lewego bebna z recznego?
czy wymieniac obydwa cylinderki (aktualnie orginaly z 1998r) czy tylko ten co krwawi?
_________________ 820ti Coupe raw power
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 18:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 04, 2007 17:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak już będziesz walczył z cylinderkami to pozdejmuj wszystko i wyczyść dokładnie mechanizm ręcznego bo ostatnio znajomy twierdził ze ma zatartą linkę a okazało się, że najzwyczajniej zatarł sie mechanizm ręcznego w bębnie. Nie ma dużo roboty a efekt naprawde niezły. Co do cylinderków to u Tomiego kupowałem ostatnio KAGER'a za 65zł i po 4 krotnym odpowietrzeniu auto bez ABSu zatrzymuje sie w miejscu
Wymień obydwa dla pewności i pamiętaj o właściwym odpowietrzaniu:
1) Prawe tylne koło
2) Lewe przednie koło
3) Lewe tylne koło
4) Prawe przednie kolo
A cylinderek się poci bo pewnie puścił uczelniacz w cylinderku.
przekaze mechanikowi co ma robic i z batem bede go do roboty gonil
co do marki cylinderkow wszedlem z Tomim z TomaTeam w polemike i jutro moze dostane (jak beda na stanie) inforamcje czy produkty Boscha albo TRW Lucas sa dostepne - nie mam zaufania do marki Kager (wiem oni tylko konfekcjonuja co popadnie, jak produkty Biedronka, Lidl itp...) i nie chce zeby mi cylinderek a raczej jego guma zbutwiala po 3 latach
a wlasnie lewy tylny beben zostanie odswiezony bo pewnie tam tkwi przyczyna takiego zachowania typu "puk"
witam.przegnil u mnie przewod doprowadzajacy plyn hamulcowy do ktoregos z tylnych zaciskow. mam pytanie czy trudna jest jego wymiana? czy jest mozliwosc jego kupna na allegro ? ja za bardzo nie widze nic z tych rzeczy. no i jaki jest mniej wiecej koszt takich rurek,i czy moze pasuja jakies uniwersalne?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum