Wysłany: Czw Gru 06, 2007 21:19 [R416] Włączający sie ABS przy małej prędkości
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam.Nic na ten temat nie moglem znaleźć wiec pisze.Mam taki problem a mianowicie mój fotel kierowcy od jakiegoś czasu zaczął sie ruszać, są to niewielkie ruch całego fotela do przodu i do tyłu.Zewnętrzne śrubki są podokręcane. Czy mam szukać gdzieś pod obudowami jak tak to może wiecie gdzie. A drugi problem mam z ABS-em podczas hamowania, juz przy malej prędkości włącza sie. Czym to może być spowodowane czy to będzie pęknięty pierścień. Jak tak to czy da sie wymienić sam pierścień. Jak to sie ma do koła przedniego a jak do tylnego.Zauważyłem jeszcze ze tylne klocki nie hamują na całej tarczy.Może to ma wplyw na ten ABS lub odwrotnie.Proszę o Pomoc zanim udam sie do zakładu........
ROVERO: Popraw temat na zgodny z zasadami kącika usterki i porady techniczne!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 01, 2011 19:01, w całości zmieniany 6 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 06, 2007 21:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sprawdź pod spodem jak wyglądają blokady (takie widełki, które powinny wchodziś w obie prowadnice jak puścisz dźwignię przesuwania).
Może coś się zatarło i się nie rusza, wtedy trzeba nasmarować, a może coś jest podgięte i nie trafiają w dziurki
niestety nie zajrzymy tam za Ciebie, a to prosty mechanizm,więc dasz radę zdiagnozować
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
50 zł. kosztują same pierścienie, mogą pęknąć przy nabijaniu , przegub może zacząć stukać za tydzień - dlatego kupiłem nowe przeguby i święto lasu ( no ale tylko dlatego że miałem dojścia po cenach hurtowych )
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 21:17
Co do fotela to wedle mnie ma luz na regulacji wysokości (częsty przypadek w R400) trzeba rozebrać fotel tzn. maskownice boczne i dopiero tam sprawdzić dokręcenie śrub , co do ABS-u to sprawdż pierścienie przegubów przednich , skuteczność hamulcy na rolkach i zrób test amortyzatorów za jednym razem , na każdej stacji kontroli pojazdów to zrobisz , a na końcu jeżeli będzie wszystko ok. to rozłącz na chwilę modulator ABS-u i wtedy zobacz czy coś się zmieniło
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum