Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:23 [MG ZT] Po wymianie silnika
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
Wymienilem silnik [MG ZT 2.5v6 +190] na 2.5 V6 Rover (konstrukcyjnie to ten sam silnik,chyba ze sa jakies zmiany, o ktorych nie wiem) Czy mozliwe jest, zeby po podlaczeniu go do ecu z MG ZT +190 (ecu to samo co w rover 75)spoznialy mu sie zaplony na dwoch cylindrach? Dodam ze wszystko sprawdzilem (swiece,przewody,cewki)
Proszae o porade.Dziekuje z gory za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 01:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakie sa zmiany? Glowica ,rozmiar cylindrow? Czy po podlaczeniu tego silnika z modulem ecu MG ZT moga wpadac zaplony? (mam tylko dwa cylindry ktore nie pracuja 1 i 3)
Silnik wymienilem bo byl totalnie zniszczony.Urwal sie korbowod uszkodzil blok silnika i nie tylko.Samochod byl podtopiony ,silnik zlapal wode. Nowy silnik kupilem od firmy ( w Angli)sprzedajacej uzywane czesci do Mg i Rover podobno byl sprawdzany.Ma o polowe mniejszy przebieg od mojego starego. Biorac pod uwage ze anglicy to (ciemniaki i partacze) sam sprawdzilem co sie dalo,komputer pokazuje mi p0300 wypadanie zaplonu. Silnik tak sie zachowuje jakby nie palil na dwa cylindry.Po sprawdzeniu 1i 3 cylinder jakby nie pali.
Ostatnio zmieniony przez Ryszard1205 Pon Gru 10, 2007 21:11, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:09
Nie sądzę , powinien chodzić normalnie. Sprawdż kompresję na tych cylindrach i podmień cewki
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:17
A czy ten silnik był przekładany w całości czy jeszcze przed tem ktoś sprawdzał np.ustawienie rozrządu
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Biorac pod uwage ze anglicy to (ciemniaki i partacze) sam sprawdzilem co sie dalo,komputer pokazuje mi p0300 wypadanie zaplonu. Silnik tak sie zachowuje jakby nie palil na dwa cylindry.Po sprawdzeniu 1i 3 cylinder jakby nie pali.
Ja tylko przypomnę, że problem z wypadaniem zapłonów był dyskutowany tutaj.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Silnik byl przekladany w calosci.Rozrzadu nie dotykalem,tylko przegladalem w jakim stanie jest.Wyglada prawie jak nowy.Silnik ma przejechane 31000mil rozrzad wymienia sie gdzies po 70000mil.Podejzewalem tez rozrzad,ale silnik ogolnie ladnie pracuje,reaguje super na przyspieszene,ale nie wszystkie cylindry jednak pracuja.
Brakuje mi pomyslow co mu jest.
Sorki ale na trzech cylindrach tez silnik pracuje i dla laika moze byc ok. Chodzi o to ze sie nie dlawi przy dodawaniu gazu na wolnych pracuje prawie rowno.Ktos kto sie nie zna nie bedzie wiedzal ze cos jest nie tak.Sportowy wydech troche zaglusza specyficzna prace V6. A ja slysze wyraznie ze nie pracuja wszytkie cylindry.To nie jest pierwsza moja V6 ,ja specjalizyje sie w audi,vw i mam do tego licencjinowany sprzet,ktory w MG moze odczytac tylko bledy OBD nic wiecej.To MG jest dziwnym przypadkiem.Dlatego pytam i pisze na tym forum co tylko moge w tym temacie do osob ktore znaja MG i Rover.
Prosze dalej o podpowiedzi.Dziekuje z gory tym ktorzy probuja pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum