Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: wszystkie
Witam, chciałem się poradzić bo oczywiście pękła mi głowica i jest tego niedość że deficyt to jeszcze te ceny!!! Czy da radę do silnika 2,3 założyć głowicę od 2,0 a jeśli nie to czy da włożyć silnik od 2,0 bo jest tańszy niż sama głowica do 2,3.
Brt: poprawka tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 17:02, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 21:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 21:13
Bez problemu przełożysz silnik 2.0 - był już kiedyś poruszany temat na forum. Jestem ciekawy czy głowica od silnika 2.2 by pasowała?, ale chyba marne szanse.
A czy to jest pewne na 100% że pasuje?, ponieważ jeden mechanik stwierdził że może być problem z komputerem i że może zwiększyć się spalanie. Jeśli ktoś wie jeszcze odnośnie głowicy to proszę o radę bo szkoda wymieniać mi silnika bo jest dobry i ma bardzo dobrą kompresję.
Są już fachowcy, którzy spawają te głowice - poszukaj postów kolegi platinum na ten temat.
Silnik 2.0 pasuje, ale ZTCP to trzeba też osprzęt założyć - mariusz418 zrobił to swojemu bratu.
Głowica z 2.2 na 90% nie pasuje, bo H23 jest rozwierconą wersją H22 i wydaje mi się (nie na 100%), że ma inną średnice cylindrów (stąd m.in. problem pękających głowic - mniejsze odstępy między cylidrami i kanałami).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie licz na to - ten towar rozchodzi się jak ciepłe bułeczki.
Ja bym na Twoim miejscu spawał, a jak nie to swapował na H22 JDM (200KM).
Ale, ale... Czy sprawdziłeś w kąciku giełda lub na otomoto?
Ostatnio thef mi podesłał link do 623 z Krakowa po uderzeniu w tył do sprzedaży na części...
Poszukaj i zadzwoń!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Silniki JDM to koszt rzędu 2-3 kkm, ale masz 100% pewny przyrost mocy o 30-40 KM.
Musisz znaleźć tylko dobry silnik i dobrego mechanika.
Chyba kolega KRYS drążył temat, ale ni wiem co z tego wyszło.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum