Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Gru 13, 2007 12:14 Rover 200 1.4 16v VS BMW E36 320
Witajcie
Dostałem propozycje żeby zmierzyć się które auto jest szybsze,miałbym konkurować z BMW E36 320 5 furtek rok chyba 94 Miałbym cisnąc moją 200 setka z 103KM silnikiem
Zakład jest o skrzynkę piwa,robimy to dla tego że kolega ustaje przy swoim,ze jego 2.0 to kiler...a mnie to wkurza i chce pokazać ze moje 1.4 to też potwór
Wyścig...
Przejazd na 400 metrów
Droga ok 5 km prosta z zakrętami,typowa droga krajowa,tylko ze bezpieczna i pusta
Pomiar od 0-100km/h
Sens zakładać się...?? Co prawda porównanie oby samochodów nastąpi jak Mój R będzie złożony
Oglądałem jak Honda Civic 1.3 16v 82KM+Dolot brała się za BMW 318i i praktycznie zaczynała przegrywać przy wyższych prędkościach...A biorąc masę BMW i stan obecny silników to mam szanse ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 13, 2007 12:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Stawiałbym jednak na BMW - za duża przewaga pojemności - moc i moment, a im wyżej tym gorzej...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
ZTCW to tam jest 150 KM, więc możesz mieć problem...
Jak kolega z BMW ma problem, to może niech się mierzy z równym - np. 420 Si (KV6)...
Myśle, że w takim starciu nie miałby specjalnych szans (jedyna przewaga BMW to tylny napęd), za to waga jest raczej po stronie R420.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:32
Jeśli przegram to przegram,przecież mam tylko 1.4 chodź i tak mi się wydaje że po tym zabiegu jeśli dostane to nie za dużo to i tak będzie dla mnie sporym sukcesem
Wydaję mi się że od 0 do 100km/h będę mieć przewagę na 1/4 może być już ciekawie bo jest to krótki odcinek gdzie BMW nie zdąży sie rozbujać aż tak bardzo,a w swoim R po strojeniu licze na OK 120 KM...co prawda nastąpi to dopiero po nowym roku...Bo wykonanie wałków trwa +-3 tygodnie w tym muszę wysłać swoje na wzór
Na odcinku ok 5 km pewnie dostane od razu w dupe tym bardziej ze zaczyna się od on prostej ok 2-3 km
Widziałem jak BMW 320 przyspiesza to do 100 km/h to jakieś specjalnie szybkie nie jest...za to powyżej 140km/h zaczyna isc bardzo dobrze i przebicie granic 200km/h przechodzi bez bólu i idzie dalej sprawnie na ok 220 skrzynie sie konczy
maciej napisał/a:
Jak kolega z BMW ma problem, to może niech się mierzy z równym - np. 420 Si (KV6)...
No ale lepiej jest zlać coś słabszego prawda,co by to mieć satysfakcję...ale sie nie dam Pewnie z autem o tej samej pojemności by nie stanął do walki...
W sumie chce to też zrobić z frajdy i ciekawości
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Hmm... Nie było 420Si z KV6. Były z serią T.
Była też limitowana wersją z KV6, ale o pojemności 2.5
Masz racje - był planowany, ale nie wszedł do produkcji - wszedł dopiero po face-lifting'u jako R45 KV6 2.0.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ja osobiście killnąłem 320 ale to mogła być kwestia kierowcy a dostał srogo, start ze świateł na początku ruszył szybciej jak zapiąłem 2 to zaczął odstawać potem 3 i na zakrętach nie miał szans
Ale na ćwiartce kto wie, może spróbujesz na mniejszym dystansie bo później liczą się Nm a w roverku ich za wiele nie ma.
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Pią Gru 14, 2007 00:54
Ciężko powiedzieć... Z BMW 316 w ZRku poradziłem sobie bez problemu i na starcie i na 5 km trasie na obwodnicy Żagania. Z BMW 318i też bez problemu.. jeśli chodzi o BMW 318Si (w rzeczywistości ma 1.9 - 140 koni) To jeden kierowca (w compakcie) nie dał sobie rady na 5 km trasie obwodnicy.. jak mówił przy 170 w łuku jak jechał za mną to dał sobie spokój bo się przestraszył.. za to mój kolega który naprawde jest świetnym kierowcą i ma dwie Bumy 318Si i 325 skopał mi tyłek w 318Si.. do 325 nawet nie startowałem oczywiście
Więc moim zdaniem wszystko zależy od szofera!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czyli dużo zależy też od tego jaki Kierownik siedzi i jakie ma umiejętności
Wszystko od tego zależy - poszukaj wątków o naszych zlotach w Miedzianej Górze i Radomiu, gdzie Citroen BX 1.9D 86 KM z krzywymi hamulcami i Reno Klijo 1.4 objeżdżały Tomcaty, Alfę 166 3.0 V6 225 KM, R620 po tuningu GT u Chojnackiego i na slick'ach i parę innych mocniejszych aut...
Tylko łącznik między pedałami, a kierownicą był nieco inny...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
gdzie Citroen BX 1.9D 86 KM z krzywymi hamulcami i Reno Klijo 1.4 objeżdżały Tomcaty, Alfę 166 3.0 V6 225 KM, R620 po tuningu GT u Chojnackiego i na slick'ach i parę innych mocniejszych aut...
chcialbym to zobaczyc , ktos ma jakis filmik >? bx tomcata powinien ogladac tylko od tylu i to tez z daleka O_o
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bx tomcata powinien ogladac tylko od tylu i to tez z daleka
I to jest wlasnie różnica w łączniku między pedałami, a kierownicą.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Słowo kluczowe "powinien" . W Radomiu klijo 1,4 miało bodajże czas 52 sek. Tomcaty jakoś tak od 53-57 sekund. Loper 214 miał 57 sek. Brt w 220SDi - 58sek. Raciaty w R75 CDT z włączoną klimą 59 sek (?) Pisane z głowy więc mogłem się rąbnąć
kiedys swoim ax-em objechalem na rajdzie citroena (turystycznym, trasa z mapki + os-y ) wiekszosc modeli cytryn starych(bx, zx kaczuszki , itd) i nowych (c3, c5). tylko na jednej probie c3 wyrownala moj czas
PS. czegos brakuje O_o
Opis: Relacja filmowa z V Zlotu Klubu Roverki.pl na torze w Miedzianej Górze. Długa i ciężka, ale warto. >>>>Przykro nam. Podana strona nie istnieje.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum