Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 200 1.4 16v VS BMW E36 320
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 200 1.4 16v VS BMW E36 320

Porównanie
Autor Wiadomość
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



  Wysłany: Czw Gru 13, 2007 12:14   Rover 200 1.4 16v VS BMW E36 320

Witajcie

Dostałem propozycje żeby zmierzyć się które auto jest szybsze,miałbym konkurować z BMW E36 320 5 furtek rok chyba 94 Miałbym cisnąc moją 200 setka z 103KM silnikiem

Zakład jest o skrzynkę piwa,robimy to dla tego że kolega ustaje przy swoim,ze jego 2.0 to kiler...a mnie to wkurza i chce pokazać ze moje 1.4 to też potwór :twisted:

Wyścig...

Przejazd na 400 metrów
Droga ok 5 km prosta z zakrętami,typowa droga krajowa,tylko ze bezpieczna i pusta
Pomiar od 0-100km/h

Sens zakładać się...?? Co prawda porównanie oby samochodów nastąpi jak Mój R będzie złożony

Oglądałem jak Honda Civic 1.3 16v 82KM+Dolot brała się za BMW 318i i praktycznie zaczynała przegrywać przy wyższych prędkościach...A biorąc masę BMW i stan obecny silników to mam szanse ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 13, 2007 12:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 12:24   

Stawiałbym jednak na BMW - za duża przewaga pojemności - moc i moment, a im wyżej tym gorzej...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:04   

Chyba będę miał szanse z tym BMW,właśnie zdecydowałem się na parę zabawek co poprawi dynamikę znacznie w moim R
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:07   

kolin napisał/a:
zdecydowałem się na parę zabawek co poprawi dynamikę znacznie


To zależy na co się zdecydowałeś i w jaki sposób poprawisz swoje osiągi. Podaj konkretne wartości :-)
 
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:11   

-Wałki od światka typ GT
-Udrożnienie wydechu
-Zrobienie dolotu
-Strojenie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:13   

ZTCW to tam jest 150 KM, więc możesz mieć problem...
Jak kolega z BMW ma problem, to może niech się mierzy z równym - np. 420 Si (KV6)... :D
Myśle, że w takim starciu nie miałby specjalnych szans (jedyna przewaga BMW to tylny napęd), za to waga jest raczej po stronie R420. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:32   

Jeśli przegram to przegram,przecież mam tylko 1.4 :wink: chodź i tak mi się wydaje że po tym zabiegu jeśli dostane to nie za dużo to i tak będzie dla mnie sporym sukcesem :wink:

Wydaję mi się że od 0 do 100km/h będę mieć przewagę na 1/4 może być już ciekawie bo jest to krótki odcinek gdzie BMW nie zdąży sie rozbujać aż tak bardzo,a w swoim R po strojeniu licze na OK 120 KM...co prawda nastąpi to dopiero po nowym roku...Bo wykonanie wałków trwa +-3 tygodnie w tym muszę wysłać swoje na wzór

Na odcinku ok 5 km pewnie dostane od razu w dupe tym bardziej ze zaczyna się od on prostej ok 2-3 km

Widziałem jak BMW 320 przyspiesza to do 100 km/h to jakieś specjalnie szybkie nie jest...za to powyżej 140km/h zaczyna isc bardzo dobrze i przebicie granic 200km/h przechodzi bez bólu i idzie dalej sprawnie na ok 220 skrzynie sie konczy

maciej napisał/a:
Jak kolega z BMW ma problem, to może niech się mierzy z równym - np. 420 Si (KV6)... :D


No ale lepiej jest zlać coś słabszego prawda,co by to mieć satysfakcję...ale sie nie dam :wink: Pewnie z autem o tej samej pojemności by nie stanął do walki...

W sumie chce to też zrobić z frajdy i ciekawości
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 14:55   

maciej napisał/a:
Jak kolega z BMW ma problem, to może niech się mierzy z równym - np. 420 Si (KV6)... :D

Hmm... Nie było 420Si z KV6. Były z serią T.
Była też limitowana wersją z KV6, ale o pojemności 2.5 :cool:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 15:22   

piter34 napisał/a:
Hmm... Nie było 420Si z KV6. Były z serią T.
Była też limitowana wersją z KV6, ale o pojemności 2.5

Masz racje - był planowany, ale nie wszedł do produkcji - wszedł dopiero po face-lifting'u jako R45 KV6 2.0. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 15:31   

maciej napisał/a:
Masz racje - był planowany, ale nie wszedł do produkcji - wszedł dopiero po face-lifting'u jako R45 KV6 2.0. :D

...i niestety tylko w automacie. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 20:49   

Ja osobiście killnąłem 320 ale to mogła być kwestia kierowcy a dostał srogo, start ze świateł na początku ruszył szybciej jak zapiąłem 2 to zaczął odstawać potem 3 i na zakrętach nie miał szans :mrgreen:

Ale na ćwiartce kto wie, może spróbujesz na mniejszym dystansie bo później liczą się Nm a w roverku ich za wiele nie ma.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
rovero 




Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 298
Skąd: Nowa Sól/Wrocław



Wysłany: Pią Gru 14, 2007 00:54   

Ciężko powiedzieć... Z BMW 316 w ZRku poradziłem sobie bez problemu i na starcie i na 5 km trasie na obwodnicy Żagania. Z BMW 318i też bez problemu.. jeśli chodzi o BMW 318Si (w rzeczywistości ma 1.9 - 140 koni) To jeden kierowca (w compakcie) nie dał sobie rady na 5 km trasie obwodnicy.. jak mówił przy 170 w łuku jak jechał za mną to dał sobie spokój bo się przestraszył.. za to mój kolega który naprawde jest świetnym kierowcą i ma dwie Bumy 318Si i 325 skopał mi tyłek w 318Si.. do 325 nawet nie startowałem oczywiście :mrgreen:

Więc moim zdaniem wszystko zależy od szofera!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Gru 14, 2007 10:53   

Czyli dużo zależy też od tego jaki Kierownik siedzi i jakie ma umiejętności :razz:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 14, 2007 11:22   

kolin napisał/a:
Czyli dużo zależy też od tego jaki Kierownik siedzi i jakie ma umiejętności

Wszystko od tego zależy - poszukaj wątków o naszych zlotach w Miedzianej Górze i Radomiu, gdzie Citroen BX 1.9D 86 KM z krzywymi hamulcami i Reno Klijo 1.4 objeżdżały Tomcaty, Alfę 166 3.0 V6 225 KM, R620 po tuningu GT u Chojnackiego i na slick'ach i parę innych mocniejszych aut...
Tylko łącznik między pedałami, a kierownicą był nieco inny... ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 14, 2007 13:10   

maciej napisał/a:
gdzie Citroen BX 1.9D 86 KM z krzywymi hamulcami i Reno Klijo 1.4 objeżdżały Tomcaty, Alfę 166 3.0 V6 225 KM, R620 po tuningu GT u Chojnackiego i na slick'ach i parę innych mocniejszych aut...


chcialbym to zobaczyc , ktos ma jakis filmik >? bx tomcata powinien ogladac tylko od tylu i to tez z daleka O_o
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 14, 2007 16:08   

maniaq napisał/a:
chcialbym to zobaczyc , ktos ma jakis filmik >? bx tomcata powinien ogladac tylko od tylu i to tez z daleka O_o

Oglądnij film z V zlotu Klubu z Miedzianej Góry.
Leży na stronie klubowej (jakieś 300 albo 400MB...) ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 14, 2007 18:47   

maniaq napisał/a:
bx tomcata powinien ogladac tylko od tylu i to tez z daleka

I to jest wlasnie różnica w łączniku między pedałami, a kierownicą. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 14, 2007 19:47   

Słowo kluczowe "powinien" :mrgreen: . W Radomiu klijo 1,4 miało bodajże czas 52 sek. Tomcaty jakoś tak od 53-57 sekund. Loper 214 miał 57 sek. Brt w 220SDi - 58sek. Raciaty w R75 CDT z włączoną klimą 59 sek (?) :mrgreen: Pisane z głowy więc mogłem się rąbnąć ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 14, 2007 22:18   

juz zasysam ;)

kiedys swoim ax-em objechalem na rajdzie citroena (turystycznym, trasa z mapki + os-y ) wiekszosc modeli cytryn starych(bx, zx kaczuszki :D , itd) i nowych (c3, c5). tylko na jednej probie c3 wyrownala moj czas :)



PS. czegos brakuje O_o

Opis: Relacja filmowa z V Zlotu Klubu Roverki.pl na torze w Miedzianej Górze. Długa i ciężka, ale warto. >>>>Przykro nam. Podana strona nie istnieje.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 16:21   

maniaq napisał/a:
Opis: Relacja filmowa z V Zlotu Klubu Roverki.pl na torze w Miedzianej Górze. Długa i ciężka, ale warto. >>>>Przykro nam. Podana strona nie istnieje.

Hmm. Na FTP też nie ma :shock:
mam na dysku. Postaram się pchnąć.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Polskie Drogi vs. Rover 600 1:0[Rover 600 2,0 r.97]
krychu Offtopic 52 Sro Lut 13, 2008 13:20
Przemek_Docent
Brak nowych postów Mój MG Rover to nie Land Rover :P
na szczęście
jasiu87 Offtopic 4 Pon Maj 18, 2009 21:18
Gość
Brak nowych postów Rover P4 & P6 (EN)
xROnx Offtopic 0 Nie Kwi 01, 2012 13:20
xROnx
Brak nowych postów Rover 200 BRM
rdgz Offtopic 15 Pią Cze 07, 2013 18:53
brkzzz
Brak nowych postów ROVER 55
Gość Offtopic 5 Pon Sty 09, 2012 23:06
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink