Albo poprostu wymiana silnika na 16V albo od razu 1.6 lub 1.8...
To się chyba samo nasuwa...
Moim zdaniem to sumarycznie tańsze i skuteczniejsze niż kombinowanie np. z dolotem, wydechem, wałkami, czy tubiną.
[ Dodano: Czw Gru 20, 2007 14:45 ]
Zasadniczo to mogłeś o tym pogadać jak Twoje autko stało u Mariusza - on np. przełożył do swojej starej 416 silnik 1.8...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Zasadniczo to mogłeś o tym pogadać jak Twoje autko stało u Mariusza - on np. przełożył do swojej starej 416 silnik 1.8...
Wtedy nawet o tym nie pomyślałem ,żeby zrobić przekładke...
Głowica już jest zmieniona , Mariusz dorzucił mi "coś" od siebie jak walczył z moim autkiem:)
Witam Panowie! Jestem nowy na forum... Roverka 214i mam od kilku miesięcy i również chciałbym coś zrobić z silnikiem. Jaki najmocniejszy i w jakiej cenie mogę kupić do mojego modelu? 8V.
Witam Panowie! Jestem nowy na forum... Roverka 214i mam od kilku miesięcy i również chciałbym coś zrobić z silnikiem. Jaki najmocniejszy i w jakiej cenie mogę kupić do mojego modelu? 8V.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Sob Gru 22, 2007 18:36
BONUS napisał/a:
Witam Panowie! Jestem nowy na forum... Roverka 214i mam od kilku miesięcy i również chciałbym coś zrobić z silnikiem. Jaki najmocniejszy i w jakiej cenie mogę kupić do mojego modelu? 8V.
K-series 1800cm 16 Vavle 145-160KM wsadzisz i możesz latać, fun z jazdy gwarantowany
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Panowie, ale myślę nad czymś klasy 2.0-2.5. A jeśli chodzi o hamulce to w porsche są gorsze, autko hamuje po prostu cudownie. A jak z kosztami silnika?
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Nie Gru 23, 2007 13:46
Kozik napisał/a:
A próbowałeś ze 180 do zera wyhamować?
ja hamowałem ze 140km/h z czterema osobami na pokładzie i bagażem wakacyjnym...naprawdę sie zesrałem
Tak jeszcze chciałem od siebie napisać...ze pisząc o tuningu silnika bądź jego zmianie to standardowa rzecz jest zmiana hamulcy na mocniejsze/zawieszenie i nie trzeba przypominać tak mi się wydaje...bo jak dla bez tego ani rusz/bądź nie zapinać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przeczytaj wątek kolegi stanleya o włożeniu silnika 2.0 T.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum