Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 8v 97r] -more power:)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4 8v 97r] -more power:)
Autor Wiadomość
DIL 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Gru 20, 2007 14:34   [R200 1.4 8v 97r] -more power:)

Od czego moge zacząć modyfikacje mojego Roverka aby zwiększyć jego moc??? Jakie macie pomysły i co mi radzicie??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 20, 2007 14:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 20, 2007 14:43   

Zmiana głowicy, kolektorów i kompa na wersję 16V?

Albo poprostu wymiana silnika na 16V albo od razu 1.6 lub 1.8...

To się chyba samo nasuwa...

Moim zdaniem to sumarycznie tańsze i skuteczniejsze niż kombinowanie np. z dolotem, wydechem, wałkami, czy tubiną. :D

[ Dodano: Czw Gru 20, 2007 14:45 ]
Zasadniczo to mogłeś o tym pogadać jak Twoje autko stało u Mariusza - on np. przełożył do swojej starej 416 silnik 1.8...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
DIL 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Gru 20, 2007 14:57   

Cytat:
Zasadniczo to mogłeś o tym pogadać jak Twoje autko stało u Mariusza - on np. przełożył do swojej starej 416 silnik 1.8...

Wtedy nawet o tym nie pomyślałem ,żeby zrobić przekładke...
Głowica już jest zmieniona , Mariusz dorzucił mi "coś" od siebie jak walczył z moim autkiem:)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Gru 21, 2007 15:21   

Nie opłaca sie nic robić...bo przedroży koszty swapu

Ale jak chcesz...
-Wałek
-Głowica
-Dolot
-Wydech od dołu do góry
-Wystroić

I co 90-100KM dmuchnie za 4-5 koła opłaca sie ?? i tak zdrowy 1.4 16v złoi ci dupsko :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Pią Gru 21, 2007 17:26   

Zdecydowanie swap. Wszystko inne to sztuka dla sztuki...
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
BONUS 



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 22
Skąd: Raro



Wysłany: Sob Gru 22, 2007 16:11   

Witam Panowie! Jestem nowy na forum... Roverka 214i mam od kilku miesięcy i również chciałbym coś zrobić z silnikiem. Jaki najmocniejszy i w jakiej cenie mogę kupić do mojego modelu? 8V.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Gru 22, 2007 18:18   

BONUS napisał/a:
Witam Panowie! Jestem nowy na forum... Roverka 214i mam od kilku miesięcy i również chciałbym coś zrobić z silnikiem. Jaki najmocniejszy i w jakiej cenie mogę kupić do mojego modelu? 8V.


Jak założysz taki:
http://www.allegro.pl/htt..._stan_igla.html
to na pewno Ci wystarczy :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Gru 22, 2007 18:36   

BONUS napisał/a:
Witam Panowie! Jestem nowy na forum... Roverka 214i mam od kilku miesięcy i również chciałbym coś zrobić z silnikiem. Jaki najmocniejszy i w jakiej cenie mogę kupić do mojego modelu? 8V.


K-series 1800cm 16 Vavle 145-160KM wsadzisz i możesz latać, fun z jazdy gwarantowany
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Gru 22, 2007 18:41   

kolin napisał/a:
K-series 1800cm 16 Vavle 145-160KM wsadzisz i możesz latać, fun z jazdy gwarantowany


Tak ale jeśli hamulce są takie jak u mnie w 16V to byłoby niebezpieczne.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
BONUS 



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 22
Skąd: Raro



Wysłany: Sob Gru 22, 2007 21:47   

Panowie, ale myślę nad czymś klasy 2.0-2.5. A jeśli chodzi o hamulce to w porsche są gorsze, autko hamuje po prostu cudownie. A jak z kosztami silnika?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Gru 22, 2007 22:26   

wrzuć 2.0 T jak kolega stanley ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Gru 22, 2007 23:20   

BONUS napisał/a:
autko hamuje po prostu cudownie.


A próbowałeś ze 180 do zera wyhamować?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Gru 22, 2007 23:22   

V8 chyba nie poleci 180 :D ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Szymon 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 23, 2007 00:05   

Poleci pod 170 ;) Sprawdzałem :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 09:09   

:brawa: :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 13:46   

Kozik napisał/a:
A próbowałeś ze 180 do zera wyhamować?


ja hamowałem ze 140km/h z czterema osobami na pokładzie i bagażem wakacyjnym...naprawdę sie zesrałem :mrgreen:

Tak jeszcze chciałem od siebie napisać...ze pisząc o tuningu silnika bądź jego zmianie to standardowa rzecz jest zmiana hamulcy na mocniejsze/zawieszenie i nie trzeba przypominać tak mi się wydaje...bo jak dla bez tego ani rusz/bądź nie zapinać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BONUS 



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 22
Skąd: Raro



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 15:48   

Pomyślę o hamulcach jak już będę miał pewność co do silnika. To jak z tą jednostką, co proponujecie?
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 23, 2007 15:57   

Przeczytaj wątek kolegi stanleya o włożeniu silnika 2.0 T.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 16:07   

dokładnie ten:
http://www.roverki.pl/forum/viewtopic.php?t=15249
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
BONUS 



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 22
Skąd: Raro



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 16:14   

A ile koniuchów ma ten motor? I jak później z turbo?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów R200 MG-POWER
NFSU9 Tuning mechaniczny 12 Pon Paź 12, 2009 12:36
tian
Brak nowych postów power box
panorafix Tuning mechaniczny 10 Pon Kwi 14, 2008 08:41
michone
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 16:49
adik7891
Brak nowych postów [R620Ti] max power
edi06 Tuning mechaniczny 15 Wto Mar 13, 2012 17:37
edi06
Brak nowych postów [R220 98r] Power Tuning Box. POLECAM!
Rozan99 Tuning mechaniczny 22 Czw Cze 07, 2007 14:08
Kalah



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink