Jeśli już chcesz mieć koniecznie szersze opony, to zmodyfikuj w fachowym warsztacie również błotniki i nadkola,
Nie wiem czemu muszę się tłumaczyć z mojego 'tjuniku', po prostu wymarzyły mi się 17'', a jako że te kupione okazyjnie na allegro okazały się trochę za szerokie (7,5'') to wystają (to felga jest za szeroka i ma zły ET, a opona to zaledwie 215). Myślę że przebijający z niektórych wypowiedzi negatywny stosunek do modyfikacji wizualnej R600 wynika ze (słusznej) postawy anty-golfiarskiej, w której wszelkie poprawki wizualne są nieodłącznym składnikiem (z powodu oczywistej miałkości wizualnej golfów).
Cytat:
Oddałem alufelgi do stoczenia powierzchni przylegającej do piasty. Zapłaciłem 50zł za komplet ale miałem od razu spokój i mniej śladów po kamieniach na drzwiach
O! To jest rozwiązanie właśnie dla mnie! Tylko ciekawe czy będzie dało się spiłować cały centymetr. Zmieni się wtedy offset felgi na dobry, ale jej szerokość może być na tyle duża że coś będzie obcierać. Czy ktoś z Was ma dokładne dane na temat tego jaka może być maksymalna długość odcinka pomiędzy piastą a wewnętrzną krawędzią felgi (plus balon opony, czyli odległość piasta - wewnętrzna krawędź koła) w R600?
17 są bardzo ok i wyglądają fajnie, ale właśnie chodzi o to, zeby to zrobić dobrze - czyli dobrać dobrze szerokość i ET...
Pozdrawiam świątecznie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum