Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Problem z kołem przednim
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Problem z kołem przednim
Autor Wiadomość
piotrek821 




Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 31
Skąd: UK - Lincoln



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 01:59   [R620] Problem z kołem przednim
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam . Kolejne krotkie pytanie. Co to moze byc?? Przednie prawe kolo stoi strasznie krzywo - tzn. dol kola jest bardziej skierowany do samochodu a gora na zewnatrz w skutek czego drze opone jak cholera. Za tarcza widac cosik takiego okraglego jak pierscien z nacieciami i tez krzywo z tamtad wystaje. Czy to lozysko??
No i czy mozna jezdzic nadaj jak urwal sie ten pierscin metalowo - gumowy na polosi - to chyba sie nazywa stabilizator osi czy jakos tak :)
_________________
...juz 2 lata..ile jeszcze?!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 17:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 28, 2007 01:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 07:50   

sprawdź swożnie wahaczy, bo wydaje mi się ze to tam jest luz, gdyby to było od łożyska, to koło by już jeździło osobno ;)
ten pierścień z nacięciami to pierścień ABSu,
a jeśli chodzi o ten pierścień metalowo gumowy, to nie wiem o co chodzi :???:
stabilizator to pręt łączący wahacze po obu stronach auta.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 09:50   

Chyba chodzi o tą przeciwwagę na prawej półosi. Bez tego można jeździć, no ale chyba przydałoby się to kiedyś założyć, bo po jakieś licho producent to zamontował ;) .
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 11:33   

jak to to , to jest to tłumik drgań skrętnych, i jak jest luźny, to będziesz czuł drgania przy prędkościach 100-130 (tak jak przy niewyważonym kole), żeby działał poprawnie trzeba go przymocować w mniej więcej tym samym miejscu
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 11:45   

aż sprawdze, czy takie cudo mam u siebie, bo coś nie pamiętam :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 11:47   

masz masz :wink:
takie dwa pierścienie gumowe na środku półosi połączone ze sobą gumowymi żebrami
(w sumie działa jak koło dwumasowe :wink: )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 13:13   

sTERYD napisał/a:
takie dwa pierścienie gumowe na środku półosi połączone ze sobą gumowymi żebrami
(w sumie działa jak koło dwumasowe :wink: )
Kurcze, u mnie to troszkę chyba inaczej wygląda, po prostu pierścień, który mi też lotto i muszę to chyba siakoś umocować do półosi (może być opaską?), no ale może Ty sTERYD tak barwnie to opisałeś, a ja nie przyglądałem się temu zbyt dokładnie ;) .
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 15:10   

no to jest tak , że jeden pierścień jest przyklejony do półosi, a drugi jest większy dookoła tego pierwszego i jest do niego przymocowany paroma gumowymi żebrami także z wierzchu wygląda jak jeden, a dopiero jak się patrzy z profila (wzdłuż półośki) to widać że są oddzielnie. :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piotrek821 




Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 31
Skąd: UK - Lincoln



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 17:50   

dokladnie ten sam pierscien u mnie lata i lata - troche to denerwujace podczas jazdy ale innych skutkow nie zauwazylem, a jezeli to kolko z nacieciami to pierscien abs to by sie zgadzalo bo czasem wariuje - jak nacisne leciutko hamulec to odrazu sie zalacza a czasem wogole nic.
Ale ciagle nie jestem pewien czemu kolo stoi tak krzywo??
_________________
...juz 2 lata..ile jeszcze?!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] Problem z kołem zamachowym, może ktoś wie?
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Sie 06, 2015 20:56
Markzo
Brak nowych postów [R620] Stuki w przednim zawieszeniu
Wymieniłem już wszystko. Dalej stuka.
simion0 Rover serii 600, Honda Accord 11 Sro Wrz 17, 2008 14:38
maciej
Brak nowych postów [R620] Stukanie w przednim zawieszeniu
gucwiz Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Paź 05, 2009 11:55
Mazak
Brak nowych postów [R620] Pukanie w przednim kole???
Golab33 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Lip 16, 2007 19:20
Golab33
Brak nowych postów [R620] Pukanie w przednim zawieszeniu
karolkos Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Gru 26, 2010 09:42
_papa_



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink