Wysłany: Pią Gru 28, 2007 19:42 [R45] Uszczelka pod głowicę proszę o pomoc
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2000
Mechanik wymienia mi uszczelkę pod głowice bo do oleju dostawał sie płyn chłod. Dzisiaj nawiązał jeszcze, że przepuszczać mogą tuleje i to może wymagać remontu silnika. Trochę mnie tym załamał auto przebieg 120000 tyś pewny i książka serwisowa, a tu remont. Prosiłbym o poradę czy to mało prawdopodobne?Czy wymiana samej uszczelki pomoże? Jeśli coś źle napisałem to przepraszam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 01, 2011 23:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 28, 2007 19:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Gru 28, 2007 19:48
Bez przesady na jakiej podstawie tak twierdzi , awaria uszczelki pod głowicą z takimi objawami to częsty przypadek w tych silnikach.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Na takiej zasadzie że jak wyciągnął uszczelke to nie mógł sie dopatrzyć uszkodzeń uszczelki poza małymi uszczerbkami tej czerwonej powłoki i stwierdził, że metalowa uszczelka jest mocna i nie powinna przepuścić płynu. Sam już nie wiem.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Gru 28, 2007 20:03
No właśnie uszkodzenie tej czerwonej powłoki jak piszesz to jest przyczyna przedostania się płynu do oleju , wymień uszczelkę , splanuj głowicę i będzie OK.
[ Dodano: Pią Gru 28, 2007 20:04 ]
Tylko najlepiej kup dobrą uszczelkę najlepiej tą nowego typu
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Po miesiącu gdy zakupiłem rovera 200 (1600 16V, 1998r.)(sprowadzony z Włoch) zaczęło robić się mleczko z oleju. Myślałem że to będzie tylko uszczelka... wymiana samej uszczelki nie pomogła... głowica miała takie wżery, że i tak przepuszczała płyn. Musiałem wymienić cały silnik bo głowice, które mogłem zakupić były spasowane tak bardzo ze swoim silnikiem z fabryki, że były odciśnięte na nich tłoki i nie pasowały do mojego. I to wszystko przez to że we Włoszech jeżdżą na wodzie a te auta są wrażliwe! Wredne makaroniarze
Powiedzcie mi proszę czy rozłożoną głowice składa sie na uszczelniaczu takim czarnym? i dokręca ją specjalnym kluczem?a później z uszczelką całość do bloku. Widziałem też jak mój mechanik wyciska olej z popychaczy na imadle, ale to chyba tak ma być.
Powiedzcie mi proszę czy rozłożoną głowice składa sie na uszczelniaczu takim czarnym?
ja skladalem na czerwonym np. loctite 510, uzywanie silikonu odradzam
Robert66 napisał/a:
i dokręca ją specjalnym kluczem?
tam jest 26 zwyklych srub na klucz chyba 8
Robert66 napisał/a:
a później z uszczelką całość do bloku.
a to juz jest obojetne czy najpierw skrecisz glowice czy najpierw ja przykrecisz do bloku
Robert66 napisał/a:
Widziałem też jak mój mechanik wyciska olej z popychaczy na imadle, ale to chyba tak ma być.
no nie do konca, ja je rozbieralem, wtedy olej wyplywa bez problemow, uderza sie je kilka razy mocno o twarde drewno, wtedy od dolu wypada taki grzybek
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum