Wysłany: Nie Gru 30, 2007 22:21 DMUCHAWA DZIALA TYLKO W POZYCJI 3i4
Witam mam maly problem w roverku 214 98r mianowicie dmuchawa dziala tylko w pozycji 3 i 4 a nie dziala 1 i 2 czy mial ktos taki problem ? Nie wiem jak to naprawic i w czym jest problem
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 30, 2007 22:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakby Ci się chciało przejrzeć Forum (używając 'Szukaj') to znalazłbyś nawet zdjęcia z naprawy takiej usterki
Poza tym popraw temat na zgodny z zasadaami i NIE KRZYCZ
Prawdopodobnie uszkodzony jest bezpiecznik termiczny przy dmuchawie
bezpiecznik jaki?
silnik dmuchawy nie posiada zabezpieczenia termicznego.
zreszta chyba nie wylaczaloby tylko 2 biegow
napewno uszkodzony jest opornnik 2-go biegu...
po cos ten faku tam jest...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Pon Gru 31, 2007 11:08
radził bym wymienic opornice nagrzewnicy(opornik) mialem ten sam problem spalil sie od Low i Mid czyli 1 i 2 .. koszt ok 30 zł napewno ktorys z forumowiczow posiada takowa czesc:) pozdrawiam.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
radził bym wymienic opornice nagrzewnicy(opornik) mialem ten sam problem spalil sie od Low i Mid czyli 1 i 2 .. koszt ok 30 zł napewno ktorys z forumowiczow posiada takowa czesc:) pozdrawiam.
Po co kolega komplikuje na ten stary rok? Niech wymieni opornik za parę groszy i będzie na sto milionów procent działać.
Prawdopodobnie uszkodzony jest bezpiecznik termiczny przy dmuchawie
bezpiecznik jaki?
silnik dmuchawy nie posiada zabezpieczenia termicznego.
zreszta chyba nie wylaczaloby tylko 2 biegow
napewno uszkodzony jest opornnik 2-go biegu...
po cos ten faku tam jest...
Nie wiem jak jest w tym samochdzie, ale w innych spotkalem sie z termikiem przy dmuchawie. Jak byl spalony dzialala tylko na III i IV biegu.
[ Dodano: Pon Gru 31, 2007 18:44 ]
jeszcze mam pytanko czy ten bezpiecznik jest gdzies przy dmuchawie jak dostac sie do niego prosze jeszcze o wskazowke
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Wto Sty 01, 2008 13:24
Opornik = (opornik nagrzewnicy) o to mi chodzilo ( a nie o wymiane calej nagrzewnicy ) ma to prostokątny kształt taki nieduzy jest przykrecone 2 srubkami na krzyzaka i do tego idzie taka kostka z kablami bardzo prosto to rozpoznac znajduje sie od strony pasazera pod skrytką ktorą od dołu trzeba odkręcic sa tam 2 8semki i po spr
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Polecam wszystkim nowym opis naprawy,jest dobrze wyjasnione i nie ma potrzeby zadawania putan jak to zrobi,tu konstruktorzy odwalili kawał dobrej roboty,poprostu to prostota jest,naprawa zadnych problemów,wielkie dzieki panowie
napisałem NOWYM bo choc jestem tez nowy na forum to widze ze nie wszyscy umieja znalesc jak sie to naprawia a pisze jak byk:) a chodzi o naprawe dmuchawy:)
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Sty 11, 2008 11:38
Chciałem zrobić taki opis, bo sporo ludzi ma z tym problem, ale muszę zostać klubowiczem
koledze podeślę fotke o jaki ambaras chodzi
więc tak, Cudeńko z rezystorani jest za schowkiem pasażera i tak wygląda:
Na następnym zdjęciu (słabo) widać spiralki. Jak dmuchawa nie chodzi na jakimś biegu, to należy je o to winić. Moje 2 spalone zastąpiłem drutem ze spirali, takiej jaka jest w piecyku mamy do pieczenia placków
Efekt rewelacyjny. A, do takiego drutu oporowego cyna się nie chwyta, końce moich "spiralek" zacisnąłem małe metalowe tulejki i je przylutowałem
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum