czyli to nie calkiem honda a jak z jego zywotnoscia zawieszenia
jak jest z dostepem czesci zamiennych i ich cenami
Ja jednak jestem zdania że zawieszenie jest kropka w kropkę identyczne z tym z accorda. Wszystko - sprężyny, amortyzatory, sworznie, wahacze, wszelkie łączniki gumowe itp. hamulce (tarcze zaciski klocki) też takie samie. Są jednak różne rodzaje tych elementów (nie wszystkich) które wynikały z różnic w modelach silników i rocznikach. Do '96 sprężyny były dłuższe o 10mm, modele z silnikami diesla i ti ponoć miały inne amortyzatory przednie ( zapewne ze względu na wagę tych silników dostosowano odpowiednio charakterystykę amorków - wyczytane w EPC) - jednak wszyscy znani producenci tacy jak KYB, koni, blistein ( czy jak to się pisze) traktują je tak samo. Hamulce też były w dwóch odmianach (ale tylko przednie) w słabszych modelach średnica tarczy 260 mm w mocniejszych 282mm - i w hondach i w roverach za to tylne zawieszenie i heble identyko we wszystkich modelach jedyna zmiana to skrócenie sprężyn po '96.
Taki jest bieżący stan mojej wiedzy - myślę że bardzo wiarygodny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum