Wysłany: Czw Sty 03, 2008 23:47 [R75] Gaz- Który lepszy?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
Który gaz bedzie domnie lepszy zwykła sekwencja czy wtrysk w fazie ciekłej i jaka może byc cena tej drugiej instalki. Mój silnik to 2.5 v6 http://www.mq.pl/autogrzes-gaz/
[ Komentarz dodany przez: thef: Czw Sty 03, 2008 23:52 ] Proszę poprawić temat, nowicjuszem na forum nie jesteś .
[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 00:06 ]
Hmmm chyba sam sobie na pytanie odpowiadam i założe Prince jak będe musiał bo ceną benzyny straszą a ta 5 generacja to chyba kosmos cena.
[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 00:08 ]
Kto zna dobrcych gaziarzy w okolicach Wrocławia, Lubina, Głogowa, Legnicy i jaka będzie cena z montazem do 6 garów.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 19:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 03, 2008 23:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W fazę ciekłą nie ma sensu moim zdaniem brnąć. Załóż porządną IV generację (Prins, BRC Sequent, a nawet Stag300 z porządnymi wtryskami i reduktorem z górnej półki)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 22 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 387 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pią Sty 04, 2008 00:41
piter34 napisał/a:
W fazę ciekłą nie ma sensu moim zdaniem brnąć. Załóż porządną IV generację (Prins, BRC Sequent, a nawet Stag300 z porządnymi wtryskami i reduktorem z górnej półki)
Czy Prins, BRC sa lepsze od Stag300, pomijajac cene ? Pytam, bo bardzo czesto spotykam sie ze stwierdzeniem "a nawet STAG300". W moim przypadku cena instalki BRC i STAG300 to zblizony (w okolicach +/-200PLN) wydatek, wiec, jezeli za STAGiem ma przemawiac przede wszystkim cena...
za STAGiem jak dla mnei przemawia cena, jakość oraz to, że w prosty sposób można samemu poprawić ustawienia gazowników Nie słyszałem o problemach ze stagiem na tym forum Zawsze można poczytać na forach LPG
Czy Prins, BRC sa lepsze od Stag300, pomijajac cene ?
Prins i BRC Fly Sequent to górna półka z megawypasionymi wtryskiwaczami rodem z Japonii i porządnymi reduktorami. BRC Sequent24 to wersja "value" pełnego Sequenta (do poczytania w necie o różnicach) i to ona kosztuje mniej więcej tyle co Stag300. Stag300 to tylko sterownik i do niego można dobrać jakikolwiek reduktor (nawet syfny, tani) oraz wtryski (niewydajne, kiepskie). Oczywiście Stag300 to bardzo dobry sterownik, który spokojnie obsłuży KV6.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 219 Skąd: Kraków/Lublin
Wysłany: Pią Sty 04, 2008 20:04
Co do róznic między instalkami to nie mam pewności ale instalatorzy w moim mieście tylko na BRC seq24 dawali 2 lata gwrancji bez limitu kilometrów, na inne instalki albo krótszy okres albo do 30 tyś.km.
_________________ Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
Dzisiaj 2 gaziarzy z Legnicy zaproponowało mi instalke brc seqent 56 za cene 3800 z butlą w koło i gwarancją bez limitu kilometrów na 2 lata. Obaj pytali o silnik. pojemnosc, rok produkcji i moc w koniach mechanicznych. Z tym że pierwszy odrazu powiedział tak a Kv6 2.5 wiem co to jest i odrazu podał cene tylko spytał o moc bo niepamięta czy to jest 177 koni. Bynajmniej lepsze wrażenie sprawił bo ten drugi niewiedzial co to za silnik jest. I pytanie czy to dobra instalka ? I czy jak taką założą to mam dociekać jaki parownik jakie wytryski czy to wszystko jest BRC i się nieprzejmować i co myślicie o cenie?
Co do ceny, to nie odpowiem. Wiem, że Sequent24 chodzi od ok. 2500PLN.
Instalacja jest dobra, ale ja osobiście wolałbym zamiast tego Staga300 + wtryski MagicJet + porządny reduktor (Zavoli) + porządny gazownik.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
W moim Roverku 75 2.5 benz zamontowalem instalacje BRC, jakis najwyższy model nie pamiętam jaki w kwietniu tego roku. Dalem 4000. Do dzisiaj zero awarii. Jedyny mankament to spalanie, ale to raczej wina krótkich dystansów. w miescie bierze 20 l gazu na trasie ok 13-1 ( ale średnio jade 130-140). Jadąc grzecznie poniżej 10l.
w miescie bierze 20 l gazu na trasie ok 13-1 ( ale średnio jade 130-140). Jadąc grzecznie poniżej 10l.
To raczej normalne spalanie biorąc pod uwagę dane podawane przez producenta dla wersji z automatyczną skrzynią biegów.
Kieras napisał/a:
W moim Roverku 75 2.5 benz zamontowalem instalacje BRC, jakis najwyższy model nie pamiętam jaki w kwietniu tego roku. Dalem 4000.
Najwyższy model to BRC Fly Sequent, ale wątpię, aby montowano go za 4000 do 6-cylindrowego silnika. Ta cena pasuje mi do Sequenta56 albo 4-cylindrowego Fly.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Sty 11, 2008 09:12
co do gazu na 6 cylindrów, to mój brat w tym tygodniu założył BRC Sequent 56 do Mazdy Xedos 6 z '97, 2,0 V6. dał za nią 3400zł. i nie narzeka.
Co do gazowników, to raczej są pewni, ja i brat zakładaliśmy sobie instalki u dealera Hyunday'a w Busku-Zdroju. Zakładają instalki do fabrycznych autek z salonu i tylko BRC, na instalke mają aprobatę Hyunday'a.
I te 2 lata gwarancji...
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Trochę podłączam się w temat ale chciałbym wiedzieć czy ktoś coś wie o mojej instalacji.
Kupiłem moją 75 już z gazem z papierów wynika że to reduktor i elektrozawór ZAVOLI,
wielozawór i zawór tankowania TOMASETTO, obudowa wielozaworu STAKO, jednostka sterująca ZAVOLI.
Czy ktoś ma pojęcie co to za instalacja i czy to coś dobrego?.
ROVER 75 2,5 V6
Czy ktoś ma pojęcie co to za instalacja i czy to coś dobrego?.
Prawdopodobnie masz coś takiego jak na tej stronie, czyli sterownik "Alisei Zavoli".
Zavoli to ogólnie dobra i uznana marka, ale nie mam absolutnie żadnej wiedzy na temat sterowników tej firmy (nie są na pewno popularne)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
http://www.instalacjegazowe.eu/ najlepsi w okolicy tylko instalacje BRC. Gazowalem u nich Forda sierre, Stag 300 to koszt 2700 do 1.4 nie wiem jak do V6 podjedz i pogadaj masz żut beretem jakby co to Cie pokieruje
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Do KV6 2,5 jedynie BRC IV generacji (instalacja kompletna, wtryski, emulator,komp, zawór krokowy top,reduktor do butli, parownik,okablowanie pr.) ta instalacja nadaje się do manuali oraz do automatów. A wogóle manual pojedzie bez problemów, natomiast automat wymaga dobrej instalacji z wysterowaniem do kompa skrzyni przez komp silnika, więc nie radzę zakładać nic innego no może ewentualnie zavoli (kompletna instalacja) a nie składak. Do tej instalacji proponyję zamontować również smarowanie gniazd zaworów Keihin. Tak jak było we wcześniejszych postach STAG często jest składany z różnych części jedynie sterownik jest Staga.
_________________ ROVER 75 ......:::Lublin:::.......
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ
Tak ale STAG na dobrym reduktorze, wtryski magicjet, planijet,matrix,i poprawny montaż wyprzedza technologicznie BRC, problem tkwi w solidnym montażu. poszukaj na forum tym w moim podpisie Grześka on jest z lublina i uczył się od mistrza , więc robote masz na bank dobrze zrobioną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum