Wysłany: Nie Sty 13, 2008 15:10 [R416] Gaśnie przy odpaleniu po przełączeniu na LPG
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
witam, przy odpalaniu, po przelaczeniu sie silnika na gaz, srednio co 2-3 razy silnik gasnie, chyba ze od samego poczatku daje mu obroty rzedu 3tys (nie musiscie mi mowic ze nie jest to dobre dla zimnego silnika, oczywiscie nie praktykuje takiego rozwiazania). zdaza sie, ze pracuje na obrotach jalowych a po dodaniu gazu momentalnie gasnie. myslicie ze jest to kwestia wyregulowania czegos? znajomy powiedzial mi ze moze to byc filtr gazu... coz to filtr gazu bo ja pierwsze slysze
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 22:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 15:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wiecej danych poprosimy, u mnie bylo tak ze coraz dluzej musialem jechac na benzynie zeby bez problemow przelaczyc samochod na LPG, winny byl parownik ktory mial juz w sumie ok 150 tys km
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
to nie jest sekwencja, nie wiem jak to sie fachowo nazywa, gaz II generacji? poprostu odpalam na benzynie a na 2 tys obrotow przelacza sie na gaz. auto ma 127 kkm, gaz zalozony gdzies 80 kkm temu, nie wiem dokladnie, nie mam przy sobie papierow. wyglada to tak jakby nie dostawal odpowiedniej ilosci gazu. co konkretnie chcecie jeszcze wiedziec?
instalacja taka jak moja, przebieg instalacji sporawy, stawiam na czesciowe zuzycie parownika, czesto efektem tego jest potrzeba dluzszego rozgrzewania silnika przed przelaczeniem na gaz
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
wymiana? orientacyjna cena? co moge jeszcze sprawdzic? a co do rozgrzewania to nie musze go rozgrzewac, bo w 90% przypadkow po ponownym odpaleniu jest juz ok
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Sty 2007 Posty: 115 Skąd: Książ Wielki
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 08:42
konrad99 napisał/a:
wymiana? orientacyjna cena? co moge jeszcze sprawdzic?
U mnie parownik (reduktor) kosztował coś koło tysiaka, ale moja instalacja jest III generacji. Po wymianie i ponownej regulacji instalacji wszystko gra - jeździ, nie gaśnie.
Filtry gazu na pewno też warto wymienić, ale i sprawdzić czy elektryka w samochodzie jest sprawna.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum