Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] -Światła xenony i ich spryskiwacze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] -Światła xenony i ich spryskiwacze
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Sty 12, 2008 23:35   [MG ZT] -Światła xenony i ich spryskiwacze
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam,

chcialbym poprosic posiadaczy tych autek z reflektorami wyposazonymi w spryskiwacze (szczegolnie te w wersji z roku 03-04 - okragle swiatelka) o podzielenie sie informacja, jak u Was dzialaja te spryskiwacze.

U mnie (ustawione co 5-cykl uzycia spryskiwacza) nastepuje strzal we wszystkich 4 krućcach, ale cisnienie jest tak male, ze ledwo ta smuzka spryskuje reflektor. Natomiast pod zderzakiem przy towarzyszacym szumie wodospadu, robi sie kaluza.

Czy jest to normalne? Czy moze ja cos mam zapchane.
Patrzac pobieżnie, koncowki wygladaja na drozne.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 01:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 12, 2008 23:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 00:46   

ze spryskiwaczami w R nie mialem do czynienia,
ale jak na moje masz nieszczelnosc ukladu co wskazuje ta plama, cisnienie powinno byc wysokie bo to ono powoduje zmycie brudu ze szkla reflektora,
w przypadku xenonow jest to wazne, poniewaz gdy szklo jest brudne zalamuje swiatlo w różnoraki sposob przez co oslepiamy jadacego z naprzeciwka, a to do przyjemnosci nie nalezy....
dysze moga wygladac z zewnatrz ok, ale one zapychaja sie od srodka,
patent mojego kumpla jest taki, ze bierze pompke do pilki noznej, z igla i przedmuchuje dysze, od czasu do czasu wsadza igle zeby przepchac otwor/
zazwyczaj pomaga

najpierw zlokalizuj nieszczelnosc, pewnie to zalatwi sprawe


p.s.
polecam wezyki silikonowe, moze i sa drogie ale za to nie twardnieja i sa dlugowieczne
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sty 13, 2008 00:48   

Jutro nagram flimik jak to wyglada i wrzuce linka ;)
Bo tak opisywac to ciezko...

Ale dzieki za podpowiedz.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 00:56   

najczesciej puszcza przy kolankach lub dwójnikach, guma twardnieje i zaczyna puszczac, jedyne co mozna zrobic to wymienic wezyki
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sty 13, 2008 02:18   

Ale jak sie do tego dostac? ;)
Przeraza mnie wizja zdjecia przedniego zderzaka
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 12:10   

obawiam sie ze trzeba bedzie...
ale sprobuj od spodu sie dostac, gorzej jak masz oslone silnika....
zapewne najlepiej i najszybciej zdemontowac zderzak, bedziesz mial najlepszy dostep
w R400 to jest 11 srubek :)
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pon Sty 14, 2008 10:15   

Cytat:
Ale jak sie do tego dostac? ;)
Przeraza mnie wizja zdjecia przedniego zderzaka
Nie ma się czego obawiać, wszystko masz opisane tu: http://roverki.pl/article.php?sid=464 :wink: .
Tylko przy obecnej pogodzie to dobrze byłoby, abyś znalazł jakieś cieplejsze miejsce na te manewry, bo ręce Ci odpadną.

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sty 14, 2008 16:05   

Tak jak juz mi kolega Micen pisal na gg, lepiej tego zima nie robic. Samemu tez lepiej nie, bo mozna sobie ten ladny zderzak pokancerowac. Poczekam z tym do wiosny i wtedy porzezbie. Narazie mam dodatkowe pytanie, czy jesli jest plynu w zbiorniczku malo, ale jeszcze na szyby leci, to on nie plunie na swiatla?

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Wto Sty 15, 2008 09:29   

MaReK napisał/a:
czy jesli jest plynu w zbiorniczku malo, ale jeszcze na szyby leci, to on nie plunie na swiatla?
Tego nie wiem, bo ja nie mam takiego bajeru :razz: . Wszystko zależy od tego, czy obie pompki płynu sięgają na taką samą głębokość zbiornika - sam musisz sprawdzić.

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sty 15, 2008 10:14   

Z tego co Micen napisal mi na gg wynika, ze musze miec full...
Sprawdzimy osobiscie w niedziele na spocie;D

Marian_K moze wpadniesz.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
remii 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Cze 2005
Posty: 38
Skąd: Goleniów



Wysłany: Sro Sty 16, 2008 22:44   

Jam mam MG ZT-T i jak pryskam to ciśnienie jest bardzo duże, tak że jak ktoś blisko stoi to zostanie zmoczony. Troszkę mnie wnerwia to że spryskiwacze działają co 5 spryskanie bo 5 litrow płynu starcza mi na tydzień. Jest też na to sposób że przed spryskiwanie wyłączam światła i wtedy pomija cykl ;d
_________________
Rover 416 -> VW Golf IV -> MG ZT-T
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 17, 2008 00:41   

Ale ja sobie ustawilem ze mam swiatla wlaczone zawsze ;)
Jest na to jeszcze taka rada, skoro on nie dziala jak jest mniejsza ilosc plynu to mozna nie zalewac do konca. Pytanie tylko, gdzie jest granica ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Sty 17, 2008 16:05   

MaReK napisał/a:
Z tego co Micen napisal mi na gg wynika, ze musze miec full...
Sprawdzimy osobiscie w niedziele na spocie;D
Marian_K moze wpadniesz.
W najbliższą niedzielę nie dam rady :sad: .

MaReK napisał/a:
Jest na to jeszcze taka rada, skoro on nie dziala jak jest mniejsza ilosc plynu to mozna nie zalewac do konca. Pytanie tylko, gdzie jest granica ;D
RAVE mówi, że spryskiwacze świateł są wyłączane w momencie, gdy poziom płynu jest na tyle niski, że zapala sie kontrolka na desce rozdzielczej. Jeśli to prawda, to musiałbyś jeździć cały czas na prawie pustym zbiorniczku, co w zimę może być uciążliwe niestety...

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 17, 2008 16:52   

Marian_K napisał/a:
RAVE mówi, że spryskiwacze świateł są wyłączane w momencie, gdy poziom płynu jest na tyle niski, że zapala sie kontrolka na desce rozdzielczej. Jeśli to prawda, to musiałbyś jeździć cały czas na prawie pustym zbiorniczku, co w zimę może być uciążliwe niestety...

Jesli RAVE tak mowi, to tak musi byc.
Powiem Ci, ze przejechalem tak ok. 200 km i uzywalem spryskiwacza dosc czesto.
Wystarczyl, pomimo ze na desce sie swiecila kontrolka...

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Sty 17, 2008 20:01   

Silniczek spryskiwaczy reflektorów jest umieszczony nieco wyżej niż ten od spryskiwania szyb , Można odłączyć sam silniczek spryskiwania reflektorów na czas aż zlokalizujesz nieszczelność (wystarczy odchylić nadkole z prawej strony)
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 17, 2008 23:27   

No wiem, tez mi o tym mariusz wspominal.
Zaleje teraz po przeczyszczeniu dysz kompresorem do pelna zbiorniczek i zobacze jak psika ;)

Dzieki za podpowiedzi.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Xenony
Czy wystarczy tylko założyć lampę?
marcin_i_alunia Rover serii 75, MG ZT 12 Sob Maj 31, 2008 13:07
marcin_i_alunia
Brak nowych postów [R75] Xenony
chomiczeq Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Mar 29, 2010 20:55
wczerniec
Brak nowych postów [MG ZT 190] Słabe xenony
lucrah Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Lip 29, 2018 19:18
0L0
Brak nowych postów [R75] Xenony - rodzaje
jacekslodz Rover serii 75, MG ZT 69 Sro Kwi 03, 2013 08:40
Karwatma
Brak nowych postów [MG ZT] Xenony regulacja
art034 Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Wrz 25, 2010 19:22
keczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink