Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Szykuje mi się wymiana tylnego zawieszenia w roverku 420 2000TD hatchback, z wstępnych oględzin wynika, że stare śruby nie ustąpią i nastąpi wycinka :twisted: Czy ktoś mi poradzi. gdzie kupię komplet takich śrub (nowe lub używane) :beczy:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 23:02, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 22:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
......jakis nowy model?
Wystarczylo by napisac 420TD i kazdy bedzie wiedzial, ze to seria 400 z silnikiem 2.0 diesel z turbina, bez intrkulera
Darek B napisał/a:
z wstępnych oględzin wynika, że stare śruby nie ustąpią i nastąpi wycinka Czy ktoś mi poradzi. gdzie kupię komplet takich śrub (nowe lub używane)
Jesli znalazles forum, to pewnie byles na stronie klubowej, a tam w lewym gornym rogu wyswietla sie www.tomateam.pl i tam powinienes kliknac i zapytac sie naszego klubowicza Tomiego o sroby(nowe).
Jesli szukasz uzywanych, to popatrz na allegro. Duzo firm sie oglasza z rozbieranymi samochodami i tam wlasnie dostaniesz uzywane. Ja na twoim miejscu staralbym sie o nowe, tak dla wlasnego bezpieczenstwa
Ps
Popraw temat na zgodny z zasadami kacika , bo admini nie spia i dostaniesz ostrzezenie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
Darek B jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...
... a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
W razie czego to www.tomateam.pl - brałem od Tomiego oryginalne śruby do zawieszenia w rozsądnych cenach.
Przeczytaj zasady tego kącika i zmień temat na zgodny z nimi (użyj przycisku "Edytuj" przy pierwszym poście w tym temacie) - to pozwoli łatwiej znaleźć Twój temat osobom znającym się na Twoim modelu - niektórzy zaglądają tylko do tematów dotyczących modelu, na którym się znają.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ja bym nie wiedział, bo bez IC to były wersje 420D albo 420Di.
...... to moze mi sie cos pomylilo
sTERYD napisał/a:
a tam nie wystepuja najzwyklejsze sruby metryczne ?
tylko odpowiednio dlugie...
Nie chodzi o gwint, tylko wytrzymalosc metalu.
Jak by wszystkie sroby byly takie same , to wystarczylo by kupic pret gwintowany i go odpowiednio dociac
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no tak, ale przeciez śruby też są oznaczane. z tego co pamiętam to tam zą 10.8 a nie są to szczególnie niedostępne śruby trzeba tylko spojrzeć z bliska na łepek , nawet da się dokupić z tym łebkiem z pseudo podkładką i stożkiem celującym (typowe do zawieszeń)
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
no tak, ale przeciez śruby też są oznaczane. z tego co pamiętam to tam zą 10.8 a nie są to szczególnie niedostępne śruby trzeba tylko spojrzeć z bliska na łepek , nawet da się dokupić z tym łebkiem z pseudo podkładką i stożkiem celującym (typowe do zawieszeń)
Wszystko sie zgadza, ale w zawieszeniu nie ma prawa byc najmniejszego luzu, a orginal bedzie zawsze orginalem. W tych srobach w odpowiednim miejscu zaczyna sie gwint i to nie na darmo
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum