Forum Klubu ROVERki.pl :: [SOLVED] Odzyskiwanie systemu W2K Help, please
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[SOLVED] Odzyskiwanie systemu W2K Help, please
Autor Wiadomość
Paul 




Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:07   [SOLVED] Odzyskiwanie systemu W2K Help, please

Witam
Mam problem z windą 2k prof. Przy starcie niby wsio OK a jak się pokazuje 'pasek postępu ładowania' (ten, gdzie można F8 wcisnąć), to po jakichś 5% się wywala. Miga przez ułamek sek. tylko na dole jakiś komunikat, ale ani go zatrzymać, ani przeczytać nie ma szans :(
Dysk niby OK jest. Wygląda, jakby jakieś pliki się wysypały, ale nie potrafię tego zlokalizować :płacze:

Jeżeli ktoś może coś podpowiedzieć to będę bardzo wdzięczny :D
Ostatnio zmieniony przez Paul Wto Sty 29, 2008 12:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:14   

ja ostatnio kumplowi robilem tak
u niego stawal na tej 4 kresce postepu podczas uruchamiania
odpiolem dysk i podpialem do swojego kompa, przeskanowalem go antywirem
znalazl chyba z 70 wirusow i trojanow
potem jeszcze chyba zapuscilem skaner mks online, tez cos wynalazl

nastepnie podpiolem dysk do kompa kumpla
system niestety nie startowal
odpalilem wiec plyte instalacyjna i wlaczylem jakies naprawienie systemu
po tej operacji system sie podniosl ale w wyniku wywalania zarazonych plikow
nie odpalaly sie niektore programy np. outlook

ostatecznie po przekopiowaniu waznych danych format c:, postawilem system od nowa
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:21   

Tez bym tak zrobil jak kolega Andrews opisal.
Dodatkowo uruchomilbym ten system (nie wiem czy 2k to ma) z opcja rejestrowania uruchamiania do pliku log lub z opcja nie uruchamiaj komputera po bledzie. Wtedy bedziesz mogl odczytac o co mu chodzi.

Na wszelki wielki, podlaczony do innego kompa dysk przeskanuj narzedziem chkdsk x: /F w trybie MS-DOS. x: - litera partycji podlaczonego dysku.

Jesli to nie zadziala zostanie Ci konsola odzyskiwania systemu windows lub jego naprawa.
Z doswiadczenia jednak wiem, ze najlepszym sposobem jest backup danych i postawienie systemu od nowa.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Paul 




Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:21   

AndrewS napisał/a:
ja ostatnio kumplowi robilem tak
u niego stawal na tej 4 kresce postepu podczas uruchamiania
odpiolem dysk i podpialem do swojego kompa, przeskanowalem go antywirem
znalazl chyba z 70 wirusow i trojanow
potem jeszcze chyba zapuscilem skaner mks online, tez cos wynalazl

nastepnie podpiolem dysk do kompa kumpla
system niestety nie startowal
odpalilem wiec plyte instalacyjna i wlaczylem jakies naprawienie systemu

do tego momentu robiłem to samo - tylko naprawianie z instalki nic nie daje :(
nie wiem, czy to może być istotne ale dysk jest SATA.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:23   

Paul napisał/a:
do tego momentu robiłem to samo - tylko naprawianie z instalki nic nie daje :(
nie wiem, czy to może być istotne ale dysk jest SATA.


Nie powinno miec znaczenia.
A dlaczego on padl? Ktos cos wczesniej przy nim majdrowal?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Paul 




Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:28   

MaReK napisał/a:
A dlaczego on padl? Ktos cos wczesniej przy nim majdrowal?

Bez dania racji nie wstał po reboocie :shock:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:57   

Moze po updatecie ;/
Czasami sie tak dzieje, zwlaszcza z xpkami...

Sprobuj dokonac tych zabiegow co podalem.
W ostatecznosci mozesz skorzystac z katalogu repair, ale... nie pamietam juz jak to w 2000 bylo ;/ Rzadko kiedy na serwis trafiaja do nas te systemy.

Najczesciej to XP, 98, Vista... Linux, 2000, 2003 to rzadkosc ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
michone 



Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 22:06   

sproboj nainstalowac system na system... czasem tylko tak zatrybi.... a jak nie to proponuje format instalacje systemu i uzycie narzedzi norton ghost. Zrobic obraz partycji i pozniej przywracanie systemu do czysciocha trwa 5 minut :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 24, 2008 22:22   

Ano :)
Mądry Polak po szkodzie :P

Z tym nakladaniem bylbym ostrozny... lepiej uzyc "naprawy" ale nie koniecznie musi sie udac. Nakladanie systemu na system bez formatu robi balagan.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 24, 2008 22:53   

MaReK napisał/a:
Z doswiadczenia jednak wiem, ze najlepszym sposobem jest backup danych i postawienie systemu od nowa.

I od razu podział na dwie partycje: na jednej system+programy, a na drugiej dane, wtedy w razie wysypy reinstalujesz system nie przejmując się niczym i po 3h masz świeżaka. :D

Można też zrobić tak jak proponuje michone (Norton Ghost), wtedy zamiast 3h jest 10 minut (oczywiście też trzeba mieć dwie partycje), ale jeśli reinstalujesz rzadziej niż co rok, to lepiej robić to ręcznie - wtedy zawsze można pozmieniać to co Cię wkurzyło po poprzedniej reinstalacji. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Sty 25, 2008 01:36   

A najlepiej miec iso na sieci i w razie problemow pociagnac instalke (moze byc ghostowana) z serwera ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Paul 




Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Sty 29, 2008 09:07   

Trochę to trwało z braku czasu, ale problem SOLVED :P

Dzięki za wszystkie rady i sugestie :D
Okazało się, że plik "system" mał jakiegoś buga i winda traktowała go jak powietrze.
Pomogło przywrócenie go z backup'u.
Potem był jeszcze cyrk, bo przestał mi widzieć napęd CDRom, ale poczytałem, pogrzebałem w rejestrze i jest OK.

@Maciej - podział dysku(ów) na partycje ćwiczę odkąd zacząłem cokolwiek kumać z komputerów. :P W zależności od wielkości HDD są minimum 3 logiczne, z czego jedna wyłącznie na backup i archiwum danych :D

Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i pomoc :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wind7/Płytka recovery i ponowne instalwoanie systemu
asgard88 Offtopic 7 Pon Lip 26, 2010 21:55
Pływak
Brak nowych postów [SOLVED] Dziwny problem z pendrive`m
Mayson Offtopic 7 Wto Gru 08, 2009 20:31
Mayson
Brak nowych postów [SOLVED]POŁĄCZENIE ROUTER - ROUTER ! POMOCY INFORMATYCY
Raptile Offtopic 19 Wto Gru 22, 2009 23:58
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink