No to fajnie!!!! Może mi ktoś powiedzieć jakiej firmy kupić kable?? bo na naszej stronie jest odnośnik do sklepu z cześciami do roverków i widziałem różne ceny kabli??
A czy te kable mogą mieć wpływ na nie równą pracę silnika na biegu jałowym???
Były właściciel mówi że niedawno wymieniał świece jakies 1,5 roku temu i wyglądają nie najgorzej, bawić się w ich wymianę?? A jeżeli tak to jakie bedą lepsze zwykłe czy takie te potrójne?? Wydaje mi się że te drugie.
_________________ Kocham mojego ROVERka!!
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 19:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
...Może mi ktoś powiedzieć jakiej firmy kupić kable??
zdecydowana większość forumowiczów poleca przewody firmy NGK
pol82 napisał/a:
A czy te kable mogą mieć wpływ na nie równą pracę silnika na biegu jałowym???
oczywiście, że tak ...
pol82 napisał/a:
Były właściciel mówi że niedawno wymieniał świece jakies 1,5 roku temu i wyglądają nie najgorzej, bawić się w ich wymianę??
dla świętego spokoju świece bym już wymienił
pol82 napisał/a:
A jeżeli tak to jakie bedą lepsze zwykłe czy takie te potrójne?? Wydaje mi się że te drugie.
ja u siebie zamontowałem jednoelektrodowe firmy NGK i nie mam żadnych problemów z pracą silnika
--------------------
dopisek moderatora:
pol82 uzupełnij swój profil o miejsce zamieszkania, z południa to podejrzewam wielu użytkowników tego forum pochodzi ... nie wstydź się
--------------------
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
No to niestety do komputera mnie nie podpięli bo nie mieli czasu... A co do kabli nie udało mi się zamówić NGK ale gość w zamian zaproponował mi Bosch'a i stwierdził że też są nie najgorsze.. No to poszedłem za ciosem i zamówiłem świeczki również bosch.
No wszystko pięknie spadek mocy i nie równa prace to mogą być przewody ale od czego się wzieło to stukanie???
Próbowałem to nagrać ale nie wyszło to tak żeby można było dosłuchać się tego jak w to jest w żeczywistości
No i lipa po zmianie świec i przewodów WN niby jest poprawa jazdy ale silnik na wolnych obrotach dLEJ nie równo pracuje (jak to określił jeden z mechaników "kuleje"). Niestety poza podpięciem go do komputera i przebadaniem przez fachowca od tego rodzaju silników nie mam lepszych pomysłów
No i lipa po zmianie świec i przewodów WN niby jest poprawa jazdy ale silnik na wolnych obrotach dLEJ nie równo pracuje (jak to określił jeden z mechaników "kuleje").
Jeżeli dobrze pamiętam, to zaczęło się od wymiany rozrządu, tak?
Wcześniej absolutnie wszystko było OK?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Ja mam ten sam problem ze stukaniem, jezdze tak juz rok z tym i nic sie nie dzieje wiec juz odpuscilem i nawet o tym nie mysle. A z kablami mialem to samo, wymienilem i jakby nie ten samochod co wczesniej, pozdro
Jeżeli dobrze pamiętam, to zaczęło się od wymiany rozrządu, tak?
Wcześniej absolutnie wszystko było OK?
Dokładnie Tak zaczęło się od wymiany paska olejów i filtrów... obecnie moge z całą pewnością stwierdzić że silnik stracił na mocy nie równo pracuje na wolnych obrotach a jak sie zagrzeje to coś tam sobie stuka przy obrotach okolo 2000. Koleś sprawdzał rozrząd raz jeszcze i stwierdził że wszystko jest OK.
Masz może jakieś pomysły co to może być????
najgorsze jest to że wszystko wygląda jakby był opóźniony zapłon a tu jak na złość, zapłon jest ustawiany przez komputer i nie da rady go ustawić inaczej CHYBA (jak sie myle to prosze o poprawienie mnie!!!!!!!!!!)
_________________ Kocham mojego ROVERka!!
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Sty 30, 2008 11:05, w całości zmieniany 1 raz
Koleś sprawdzał rozrząd raz jeszcze i stwierdził że wszystko jest OK.
Jeżeli to ten sam koleś sprawdzał, który ten rozrząd ustawił, to się nie dziwię, że dla niego jest wszystko jest OK. Jedź gdzie indziej sprawdzić, albo sprawdź sam (artykuł o ustawianiu rozrządu w serii K jest na stronie klubowej).
pol82 napisał/a:
najgorsze jest to że wszystko wygląda jakby był opóźniony zapłon
Czyli złe ustawienie rozrządu jak najbardziej możliwe.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Rozrząd ja sam nawet widziałem że jest na znakach i porównywałem to ze zdjęciami z nasze stronki.
A może być coś jeszcze poprzestawiane przy ozrządzie?? Może fazy rozrządu czy jakoś tak?? Czy w tym roverku są zmienne fazy rozrządu??
No właśnie i nikt nie wie co to może być. Niestety miałem ostatnio być na wizytacji na komputerze, ale jak koleś podszedł do roverka z lampą stroboskopową i zapytał mnie gdzie mam znaki powiedziałem mu ale jak zapytał mnie gdzie mam punkt odniesienia.... Zapytałem kto tu jest fachowcem i pojechałem do domu. Nie pojde tam więcej ale dzisiaj umówiłem się do kolesia na środe i zostawiam mu moją srebrną strzałę na no i zobaczymy co znajdie Prosze trzymajcie za mnie w kciuki..
[ Dodano: Czw Lut 07, 2008 20:02 ]
zabrałem dzisiaj od kolesia mojego roverka myślałem że podepnie mi go do kompa ale powiedział że mu sie nie udało, za to rozebrał mi cały rozrząd i poskładał. Po czym stwierdził że stracił na to pół dnia i muszę mu zapłacić 100 zł ale że nie było bankomatu w pobliżu no to mam jechać do niego jutro ale nie mam zamiaru płacić mu takiej kasy bo nic nie zdiagnozował ani nic nie naprawił.
Pozostaje mi jedno podejrzenie jeszcze czy mój rovwerek ma coś w rodzaju przepływomierza???
Bo nie wiem czemu ale tak jakby dostawał lewe powietrze do kolektora, a jak trochę postoi to pedał hamulca ma twardy..
[ Dodano: Nie Lut 10, 2008 10:44 ]
oko nie da rady podpiąć roverkia do komputerka i trzyeba szukac po omacku.
Ciekaw jestem czy wie ktoś od czego może być nie równa praca silnika??
Padła podpowiedź że jest nie szczelny kolektor ssący i przepływomierz fiksuje, ale sTERYD potwierdził że moim roverku nie mam takiego czegoś.
ale dzisiaj umówiłem się do kolesia na środe i zostawiam mu moją srebrną strzałę na no i zobaczymy co znajdie
Do tego kolesia od lampy stroboskopowej się umówiłeś?
Cytat:
zabrałem dzisiaj od kolesia mojego roverka myślałem że podepnie mi go do kompa ale powiedział że mu sie nie udało
Dlaczego się nie udało? Nie znalazł złącza diagnostycznego? Nie mógł się podłączyć swoim sprzętem?
pol82 napisał/a:
Bo nie wiem czemu ale tak jakby dostawał lewe powietrze do kolektora, a jak trochę postoi to pedał hamulca ma twardy..
Rozumiem, że to "stanie" to jest przy wyłączonym silniku. Jeżeli tak, to zjawisko twardnięcia hamulca jest normalne.
pol82 napisał/a:
Ciekaw jestem czy wie ktoś od czego może być nie równa praca silnika??
Kiepski stan układu zapłonowego, źle ustawiony rozrząd, niesprawny silnik krokowy, brudna przepustnica, złe ciśnienie paliwa (czyli wadliwa pompka, zapchany filtr paliwa), niesprawna sonda lambda i wszystko to o czym zapomniałem.
...no ale trzeba trzymać się tego, że wszystko zaczęło się od zmiany rozrządu.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum