Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Chłodnica, urwany króciec
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Chłodnica, urwany króciec
Autor Wiadomość
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 10:38   

artfrik napisał/a:
Jak tak dalej będzie mi sprawiał tyle problemów to go sprzedam i kupię sobie beemkę albo audi, wrrr :/

...że niby takie bezawaryjne? ...a może utożsamiasz się w tą grupą społeczną? ;-)
Masz bardzo wyjątkowy i oryginalny samochód. Jak już zmieniać na inną markę, to na równie wyjątkową i oryginalną. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 27, 2008 10:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 10:44   

artfrik napisał/a:

Jak tak dalej będzie mi sprawiał tyle problemów to go sprzedam i kupię sobie beemkę albo audi, wrrr :/


Nie no, teraz to się wkurzyłam :evil: Może kupiłeś hebla, a marudzisz na markę? :razz:
Ja kupiłam mojego roverka w dobrym stanie (tak myślę) i nie narzekam, wprost przeciwnie jestem zachwycona :serduszka:
 
 
arturky 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 254
Skąd: Białystok



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 12:51   

Cytat:
Na drodze Kraśnik-Lublin (jakieś ~40km) wypił cały zbiorniczek płynu, a po odkręceniu korka przy rozgrzanym silniku nie ma ciśnienia, kiedyś było :(


Cały zbiorniczek płynu to nie jest aż tak strasznie dużo, przy wymianie układ był dobrze odpowietrzony ?

Poczekaj, obserwuj... masz typowe objawy HGF ?

ps. a myślisz, że z BMW nie będzie problemów ? :twisted:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4530
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 12:56   

artfrik napisał/a:
Jak tak dalej będzie mi sprawiał tyle problemów to go sprzedam i kupię sobie beemkę albo audi

Hm... A czy to nie Ty czy też poprzedni właściciel go źle potraktował klejąc króciec, zamiast wymienić?
Moim zdaniem takie oszczędności się mszczą i nie zależy to od marki - Audi, czy BMW tak potraktowane odpłaciłoby Ci podobnie...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:08   

maciej napisał/a:
Moim zdaniem takie oszczędności się mszczą i nie zależy to od marki - Audi,


znajomy ma audi B4 1.8, do bloku przykrecany jest tam plastykowy kruciec, tez ma problemy z jego uszczelnieniem :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
artfrik 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 53
Skąd: Łęczna/Lublin/Kraków



Wysłany: Pon Sty 28, 2008 10:14   

arturky napisał/a:
Cytat:
Na drodze Kraśnik-Lublin (jakieś ~40km) wypił cały zbiorniczek płynu, a po odkręceniu korka przy rozgrzanym silniku nie ma ciśnienia, kiedyś było :(


Cały zbiorniczek płynu to nie jest aż tak strasznie dużo, przy wymianie układ był dobrze odpowietrzony ?

Poczekaj, obserwuj... masz typowe objawy HGF ?

ps. a myślisz, że z BMW nie będzie problemów ? :twisted:


Nie wiem jaką pojemność ma układ chłodzenia, ale łącznie z wymianą wlałem już mu 7,5 l płynu, jeszcze troche i druga 5 litrowa bańka się skończy...

Przy okazji spytam czy i kiedy należy wymienić szpilki? Kiedyś czytałem że ktoś je mierzy, więc jakie powinny mieć wymiary? I kiedy należy wymienić magistralę olejową, jaki jest jest koszt? Gdzie najlepiej kupić uszczelkę, nie che żeby ktoś mi wcisnął ten stary typ uszczelki, to będzie już moja trzecia.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 10:32   

artfrik napisał/a:
Przy okazji spytam czy i kiedy należy wymienić szpilki? Kiedyś czytałem że ktoś je mierzy, więc jakie powinny mieć wymiary? I kiedy należy wymienić magistralę olejową, jaki jest jest koszt? Gdzie najlepiej kupić uszczelkę, nie che żeby ktoś mi wcisnął ten stary typ uszczelki, to będzie już moja trzecia.

artfrik, czy Ty zaczynasz dopiero przygodę z forum?
Odpowiedzi na Twoje pytania padły na forum co najmniej kilka razy. Znajdziesz je również w technicznym FAQ oraz w podwieszonym wątku dot. nowego typu uszczelki głowicy. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
artfrik 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 53
Skąd: Łęczna/Lublin/Kraków



Wysłany: Pon Sty 28, 2008 11:18   

W międzyczasie faktycznie znalazłem kilka informacji, sam nawet o tym pisałeś :)
Nr katalogowy uszczelki to LVB500190, znalazłem też, że nowa w odróżnieniu od tej starego typu jest cała stalowa, szkoda, że poprzednim razem tego nie wiedziałem, ehh :/ a co do szpilek to skoro już trzecia uszczelka to ich czas już chyba nadszedł, po prostu nie chce wymieniać czegoś bez potrzeby...
Nie doszukałem się jakie wymiary powinny mieć szpilki :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 11:34   

artfrik napisał/a:
Nie doszukałem się jakie wymiary powinny mieć szpilki :(

W RAVE znajdziesz.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] czujnik wkladki urwany
adams91 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Kwi 01, 2012 15:01
Bodziek85
Brak nowych postów [R400] chłodnica
bartek-mrc Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Maj 01, 2010 23:04
bartek-mrc
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400]chłodnica
mieszko555 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Mar 17, 2014 07:09
Adrian
Brak nowych postów [R400] Chłodnica
galken Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Mar 31, 2009 10:16
szoso
Brak nowych postów [R400] Chłodnica
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Wto Sty 06, 2009 14:52
Pawson



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink