Wysłany: Sro Sty 23, 2008 21:23 [R75] Rozrząd do wymiany.
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2000
Witam .
Mam do wymiany rozrząd w silniku V6. Pytałem się już w kilku warsztatach ,ale niestety nie chcą się podjąć. Tłumaczą się, że potrzebne są blokady których nie mają. Specjalnie się nie dziwię ,bo bez tego ani rusz. W ASO koszt to 20 % ceny mojego roverka (4000zł). Może orientujecie się gdzie w centralnej Polsce (Łódź , Piotrków lub okolice, lub Częstochowa i okolice) można to zrobić dobrze za rozsądne pieniądze.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 18:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 21:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W ASO koszt to 20 % ceny mojego roverka (4000zł). Może orientujecie się gdzie w centralnej Polsce (Łódź , Piotrków lub okolice, lub Częstochowa i okolice) można to zrobić dobrze za rozsądne pieniądze.
Kraków, Autoserwis Paweł Midowicz. Namiary na stronie klubowej.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Może orientujecie się gdzie w centralnej Polsce (Łódź , Piotrków lub okolice, lub Częstochowa i okolice)
Babice koło Warszawy - kolega Mariusz418 z forum.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 18:05
Bez blokad bez problemu można zmienić rozrząd w tym silniku chyba że przeleciał pasek lub pękł to już jest mały problem ,mechanik raczej ma strach się tego podjąć
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
witam
A ja mam pytanie czy tylne paski też mogą się zerwać.Pytam dlatego że mam R75KV62,0 99tyś i 7lat ale sprawdziłem wzrokowo przedni pasek jest ok.i się zastanawiam na wymianą tylko ze w Białymstoku chyba nikt tego nie zrobi.
I jeszcze jedno pytanie laika czy przekładka samego silnika k2,0 na CDT jest możliwa czy to raczej bolesny temat.
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum