A tutaj przegrywa w praktyce (im większa prędkość, tym gorzej), jeżeli bierzemy pod uwagę sprint od 0 do Vmax i każde inne przyspieszanie przy założeniu najlepszego wykorzystania mocy (czyli optymalne przełożenie skrzyni biegów)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Konie dają prędkość maksymalną a moment daje przyspieszenie...
To jest takie dosyć ogólne uogólnienie
...bo gdyby tak się tym sugerować, to 1.4 16V dostawałby baty od 2.0D 86KM (mowa o silnikach w R200).
Liczy się moment obrotowy przekazywany na koła, to ile go mamy w danym okresie czasu.
Znając moment obrotowy przy danych obrotach silnika można policzyć jego moc, która z kolei przekłada się na pracę, którą on wykonuje. W silnikach benzynowych mamy wyższe obroty i nadrabiamy tym braki w momencie obrotowym.
Moc (obroty) = Moment(obroty) * obroty
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
A tutaj przegrywa w praktyce (im większa prędkość, tym gorzej), jeżeli bierzemy pod uwagę sprint od 0 do Vmax i każde inne przyspieszanie przy założeniu najlepszego wykorzystania mocy (czyli optymalne przełożenie skrzyni biegów)
To dlaczego dane techniczne R200 z tej strony podają : przyspieszenie od 0-100km/h dla benzyny 1.4l 103 km - 10,7sek. a dla 2.0sdi 9,8?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum