Wysłany: Wto Sty 29, 2008 19:49 [R75] Komputer - wyświetlacz zamiast wskaźników
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Czy próbował juz ktoś zmierzyć sie z tym zadaniem? Jest artykuł na stronie jednak nie wyjasnia on wielu rzeczy tzn czy np wystarczy kupić sam wyświetlacz czy konieczny jest zakup całych zegarów z kompem? Czy wystarczy aby zgadzał się symbol na zegarach żeby komputer nie wywalał błędów? Gdzie w ogóle kupic cos takiego?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 21:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 19:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A może wystarczy poprostu znaleźć roverka takiego jak mój tzn diesel z 2000r, z licznikami skalowanymi na kilometry i litry oczywiscie z wyswietlaczem a nie z kontrolkami i poprostu przełożyć wszystko. Może ktos sie wypowie na ten temat????
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 18:40
Posłuchaj z tego co pamiętam to kolega roadking kombinował z licznikami z anglików. (Ja osobiście mam to fabryczne.) On kupował z tego co wiem liczniki angielskie. Potem przeprogramowywał pamięć eprom. O ile mnie pamięć nie myli to kilka liczników uwalił .
Ale moim zdaniem warto. A co do twojego pytania to trzeba kupić łopatkę z przyciskiem. No i cały licznik, nie tylko wyświetlacz.
AHA!!! I ważne czy masz kontrole trakcji. Bo jeśli masz to trzeba kupić licznik od auta z kontrolą, a jeżeli nie no to trzeba kupić taki bez.
No wlasnie, on kombinowal z licznikami z anglikow i bawil sie elektronika. Czasochlonne i ryzykowne. A ja chcilbym kupic gotowy licznik z rozbitego autka. Tylko nie wiem czy taka podmianka nie spowoduje, ze komp zglupieje. Szkoda, ze autor artykulu nie wypowiada sie na ten temat.
Mając wyświetlacz a nie kontrolki mógłbym z tym żyć
[ Dodano: Sro Sty 30, 2008 20:12 ]
Znalazłem licznik z przebiegiem 170tyś, ja mam 150 (więc niezbyt duża strata), wszystko tak jak w moim autku a jutro będę wiedział co z kontrolą trakcji, jesli i ten element będzie sie zgadzał to łykam te zegarki i powiem wam czy sie udało Chyba 450zł za zegary i przełącznik kierunków to dobra cena?
Ok, więc jeśli zostawię mój stary włącznik to komp wyswietli mi mój przebieg? Skąd mogą brać się błędy? Ten włącznik jest jakos przypisany do komputera w zegarach? Mam jakiś włącznik w garażu, jak będę miał chwilkę to go przełożę i sprawdzę bo mnie zaciekawiłeś mocno
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 11:24
NA wyświetlaczu nic nie pokaże ew. na małym err, w włączniku masz przypisany przebieg który był w liczniku , licznik i włącznik są ze sobą związane , potem podczas diagnozy wyskakują różne nie potrzebne błędy.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
PHJOWI reasumując do wymiany zegarów potrzebny jest jeszcze włącznik świateł i włącznik kierunków z tego samego pojazdu, z którego pochodzą zegary? Do tego musi byc ten sam rodzaj skrzyni biegów, to samo wyposażenie (między innymi wspomaganie trakcji) i ten sam rodzaj silnika. Może mialbys na stanie takie zegary? Chodzi o diesela z 2000r, manual, brak trakcji.
Po tych wszystkich wypowiedziach wnioskuję, że taka zamiana jest mozliwa i nie będą wiązały się z nią żadne negatywne skutki w postaci złych wskazań kompa, wariowania licznika itp. Dobrze myślę?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 19:47
Reasumując jak kupisz same zegary to skoryguj sobie przebieg w liczniku żebyś miał taki sam jak we włączniku świateł i po krzyku , włącznik kierunków z komputerem nie musi być od kompletu , jak kupisz od automatu z trakcją a takich systemów nie posiadasz to również to da się przerobić
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 21:28
Wszystko zależy jak kto sobie z tym radzi (komplet do benzyny 1.8 mam ale tam obrotomierz ma inny zakres)
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Ok, znalazłem licznik prawie idealnie pasujący do mojego autko z tym, że pochodzi z samochodu z kontrola trakcji. Da się to jakos obejść bez ingerencji w elektronikę? A może Przemo przyjąłbyś zlecenie na przeprogramowanie zegarów
[ Dodano: Pią Lut 01, 2008 21:17 ]
Wie ktoś może jak obejśc tą kontrolę trakcji? Jakieś kabelki na krótką spiąć albo coś
Witam ja mam pytanko odnośnie tych zegarów czy udało sie uruchomić ten wyświetlacz
Ja mam wersję bez kontroli trakcji i tempomatu co tam musiałbym dokupić?
_________________ ROVER 75 ......:::Lublin:::.......
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum