Maciekwawa, ale nad pasowaniem maski ze zderzakiem i swiatel ze zderzakiem to moglbys popracowac... bo jakies przerazajace sa te przeswity.
Co do lamp... hmm... no coz, kto co lubi
Mnie osobiscie podobaja sie oryginalne lampy zarowno z przodu jak i z tylu
A jesli juz zmiany, to takie jakie Rover zastosowal w R25.
Lusterka wygladaja fajnie, dobrze by bylo jakbys je pomazal w kolor, ale to pewnie z czasem.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Musze je zobaczyc na zywo
Co do pasowania, jesli oddasz auto przed wakacjami do jakiegos kumatego blach/lakiernika to powinien sobie poradzic. W ogole zdejmowales u siebie kiedykolwiek zderzak ?
Dla mnie to belka gorna (miekka) jest odrobine pociagnieta w dol stad przerwa miedzy maska a zderzakiem na srodku. Belka trzymajaca zderzak (tzw krzyzak) jest pogieta, albo zle przykrecona, albo nie posiada na koncach plastikow mocujacych.
Masz regulacje swiatel (elektryczna)? Jesli tak, to jak na poprzednich lampach wypadl przeglad?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
pewnie ze sciagałem zderzak:) pogientego nic nie widziałem ale nie wiem.
lampy sa manualne. i do tego jeszcze ich nie ustawiłem jedna swieci za wysoko:)
no i nie zwrociles uwagi na krzyzak? Ten co sie mocuje z przodu duza sruba zderzak ? (pod rejetracja). On na koncach swoich ramion ma takie plastiki biale ktore powinny miec niewielka szczeline miedzy swiatlem. W ta szczeline wpada zderzak i dzieki temu pomiedzy lampa a zderzakiem jest mala przerwa... jak tego nie ma, albo sie pogielo to masz efekt taki jak u Ciebie
Na spocie zajrzymy pod maske i ocenimy ten pasek na gorze
Osobiscie pasowalem Viollk diesla o latarnie z wykorzystaniem liny
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
wlasnie wrocilem do domu. Musze przyznac ze dzisiejszy dzien byl pelen przygod, z czego najbardziej na lopatki rozlozyla mnie historia kolegi od Roverka Coupe. Na szczescie moj wozek golfowy jest jak serwisowka, wiec dalo rade pomoc i chociaz w pewnym stopniu ulatwic koledze powrot do domu. Nie ukrywam ze nie spodziewalbym sie ze maska moze zrobic taki szkody. Mojemu znajomemu w seicento przy 150kmh sie tez otworzyla ale skonczylo sie tylko na jej wygieciu. Wracajac pograzylismy z kolega pare Mercedesow i tak dostarlem do domu. Czekam na jakies dalsze relacje co bylo po tym jak sobie pojechalem
Bardzo dziękuję Wam wszystkim za pomoc. Wyglądało groźnie ale całe szczęście nic się nie stało poza : rozwaloną , maską, dachem i szybami. Obecnie roverek odpoczywa sobie na parkingu zapakowany w folię strech i gotowy do wysyłki DHL-em do GB Od jutra działamy. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Całe autko zostanie trochę szybciej odpicowane jak zakładałem , no i możliwe że ten fakt przyspieszy realizację decyzji o zakupie kolejnego roverka np. mg zr-160 lub ztt -190 Jeszcze raz bardzo kolegom dziękuję i Pozdrawiam.
Ja wiele nie zrobilem. Mysle ze najwieksze podziekowania naleza sie dla kolegi Kamila za tasme, Sachara za optymizm przy prostowaniu/gieciu maski, Tomiemu za zelazne buty i Padre za folie FIAT'a na dach. Ciesze sie, ze udalo Ci sie pomoc.
Brat jak wpadl na parking to mial mine, jakbys mial dzwona z radiowozem
Po wysluchaniu go dokladnie padla decyzja "JEDZIEMY!".
Pewnie i tak kazdy jechal z nastawieniem na sensacje... "wow... cos sie wreszcie stalo".
Tak to juz bywa w takich sytuacjach i wiekszych grupach.
Szkoda, ze takie rzeczy przytrafiaja sie swiezym spotowiczom
Jak dojechalem i zobaczylem to troche mnie przerazil ten widok szkiel...
Dobrze, ze tylko ucho ucierpialo... do tej chwili nie moge pojac jak to sie w ogole moglo stac...
Ciesze sie, ze podjales decyzje o odpicowaniu go, bo jak sie zastanowic straty nie sa az tak wielkie, a samo auto daje duza frajde z jazdy
Jako ciekawostke napisze, ze przegladajac film z wieczora feralnego, na parkingu jak daliscie z bratem popis z piskiem i hamowanie Twoje przed bramą... to Tomi opowiadal cos o masce Moze to jego robota ?
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam i pozdrawiam wszystkich uczestników wczorajszego spotkania. Miło było poznać. Sorrki za tak wczesną ewakuację, ale po rajdzie przez całe Mazowieckie byłem trochę zmęczony. Następnym razem mam nadzieję pobyć dłużej.
Marek bo tym samochodem nie da sie jezdzic na recznym miedzy slupami Zderzylbym sie z dzieckiem na hulajnodze i od razu kasacja, a slup to juz w ogole Wracajac cieszylem sie ze z Coupe sie nie ustawile, bo bylaby masakra jkby mu sie ta macha otworzyla jakbym jechal obok
Hejka ja również dziękuje Wam za pomoc byłem w dużym szoku... to chyba było widać jak przyjechałem na parking... części do roverka juz mamy załatwione:) w srode po nie jedziemy a dzis autko juz jedzie do blacharza zrobi dach i przód i szyby a potem autko idzie całe do lakierowania.:)
I takie podejscie mi sie podoba
Ja bym to samo zrobil z Viollki ale jakos ostatnio z kaską ciezko, ale obiecalem, ze jej 200 bedzie jak nowa z przodu.
Kamil, co do startu z Coupeta, skoro innym nic sie nie stalo, to pewnie Twoj Rumak tez by ocalal... gorzej z pozniej samopoczuciem... I nie przesadzaj ze Twoje auto nie bedzie jezdzic miedzy slupami... bedzie, nie na recznym tylko chodzi o ujecia startu, przyspieszenia, deski wewnatrz jak sie obrotomierz i predkosciomierz zachowuja itp.
[ Dodano: Pon Lut 04, 2008 13:55 ]
tuxedo napisał/a:
Witam i pozdrawiam wszystkich uczestników wczorajszego spotkania. Miło było poznać. Sorrki za tak wczesną ewakuację, ale po rajdzie przez całe Mazowieckie byłem trochę zmęczony. Następnym razem mam nadzieję pobyć dłużej.
Ano wlasnie... brakowalo mi jednego auta na parkingu:)
Szkoda bo ladnie sie prezentowal do zdjec, a nie dosiegnal go tym razem nasz obiektyw
Tez milo bylo poznac...
Pozdrawiam,
Ps.
Daleko masz na spoty od miejsca zamieszkania?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum