Chciałbym się dowiedzieć jak spisują sie roverki 214 8V i 16V z LPG. Słyszałem różne opinie i ponoć 16V o wiele gorzej sobie radzi z gazem niż 8V, czekam na wasze opinie
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Lut 06, 2008 17:21, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 06, 2008 16:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To jakiś "urban legend" - to ten sam silnik i ma te same bolączki - awarie uszczelki pod głowicą, ale zależą one od sprawności układu chłodzenia, a nie od rodzaju paliwa.
Jeśli będziesz mieć dobrą instalację LPG to nie wpłynie ona na trwałość jednostki ani w 8v, ani w 16v.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lut 06, 2008 17:05 Re: roverek z LPG
hrysio napisał/a:
Chciałbym się dowiedzieć jak spisują sie roverki 214 8V i 16V z LPG. Słyszałem różne opinie i ponoć 16V o wiele gorzej sobie radzi z gazem niż 8V, czekam na wasze opinie
Nic podobnego wszystko zależy od instalacji i umiejętnego ustawienia.
Ci którzy tak mówią nie mają zielonego pojęcia chyba o LPG.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum