Nie rozumiem do konca sprawy z immo i przestepstwem. Czy wycinajac immo w swoim samochodzie komus szkodze? Jakas bzdura. Moj samochod, moj komputer i robie z nim co chce.
nie do końca jeśli masz AC...
pod warunkiem, że podczas wykupienia polisy AC, immo zostało zgłoszone jako jedno z zabezpieczeń w celu obniżenia składki i fakt jego ewentualnego odjęcia nie został zgłoszony ubezpieczycielowi zgodnie z warunkami ogólnymi polisy
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 06, 2008 19:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2007 Posty: 3 Skąd: warszawa
Wysłany: Pon Lut 11, 2008 00:23
sprawdzie czujnik temperatury moze padl . MI sie kostka od czujnika odlaczyla i pzrez kilka dni tez mialem taki problem dopiero za 5 6 razem lapal. podlaczylem kostke spowrotem do czujnika i wszystko oka jest moze tez i u ciebie jest to samo
Może ja się znów wtrącę
Czujniki temp. to chyba w przypadku problemu mojego znajomego nie są rozwiązaniem, bo to od razu było sprawdzone. W każdym razie auto oprócz tego, ze nie odpala bez dodania gazu, to ma tez tendencję do "ot tak po prostu" zgaśnięcia silnika podczas jazdy
Tzn, dokładniej mówiąc - zbliżając się do skrzyżowania, czy też wytracając prędkość przy hamowaniu (ale z małych prędkości), kiedy puści się pedał gazu silnik po prostu gaśnie. Ja stawiam na coś z układem paliwowym.
Niestety autko nie jest moje (albo i szczęśliwie, bo mój wózek poza wysokim spalaniem i paroma bzdurami jak dotąd nigdy mnie nie zawiódł), nie ja decyduje o naprawach. Znajomy nie ma czasu ostatnio na to aby zostawić wóz u mechanika. Jest potrzebne do pracy etc. Miejmy nadzieje, ze nie pogorszy tym sprawy...
a silnik wogole odpali z przestawieniem o jeden zabek na malym kole
gdzies czytalem na forum ze przestawienie na gornych kolach o zabek ,to silnik odpalal
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ale rozrząd jest dobrze ustawiony-tak ja uważam. Osobiście byłem wówczas u mechanika-było drugi raz ustawiane(bo zaszła obawa, że za pierwszym razem źle ustawiliśmy-ale było ok). Miałem wydruki i zdjęcia z ustawieniem rozrządu i są idealnie na fabrycznych cechach zsynchronizowane (zarówno górne koła jak i to dolne).
Fakt, ze nie było to ustawiane pod komputerem, no ale czy to jest absolutnie niezbędne?
A co z tym, że podczas jazdy, po puszczeniu pedału gazu, auto potrafi od czasu do czasu zgasnąć? lekko się kulając odpali ponownie. Poza tym, ostatnio się przejechałem i zauważyłem, że jadąc na drugim biegu nie ma mocy od początku po wrzuceniu dwójki.
Cisnąc pedał dopiero po jakiejś chwili czuć że złapało moc i zaczyna przyspieszać jak należy.
Najlepiej byłoby od razu jechać do mechanika a nie rozpisuję się tutaj i zawracam głowę. Jednak to nie moje auto i nie ja podejmuje decyzję
No zdecydowanie bardzo blisko
Tylko to nie jest moje auto. Mówiłem już o tym znajomemu, aby jechać - PHJOWI jest gotowy pomóc Ale, trzeba wygospodarować troszke czasu. Ok, ja już odpuszczam - jak bedzie chciał doprowadzić ten wózek do stanu używalności to niech sam decyduje
Dla mnie temat się kończy, dzieki wszystkim za pomoc
Jak W KOŃCU problem zostanie rozwiązany napiszę o tym na 100%!
Witam po przerwie ja problemu dalej nie rozwiązałem Ale mam pytanie co do pompki było sprawdzane cisnienie w układzie paliwowym ( zegar podpiety przed filtrem paliwa ) cisnienie wyszło 3,7 i teraz czesc twierdzi ze to dobrze a jeden który który stwierdzil ze to napewno wina pompki ze to mało ze w tym autku powinno byc 4,1. Teraz tak:
1. Czy róznica 0,4 moze byc winna tego ze autko ma problem z odpaleniem ?
2. Czy to prawda ze ciśnienie robocze pompki powinno byc wieksze niz w układzie ?
3. Czy ktoś mierzył cisnienie, ile wyszlo i jak samochód mu pali na zimnym silniku ?
Misioslaw666, nie do konca sie orientuje jaki cisnienie daje sama pompka, ale na listwie wtryskowej powinno byc 3 bary. Z reguly na obrotach jalowych jest 2.7 i przy deptaniu zwieksza sie lekko powyzej 3. To zalatwia regulator. Na chlopski rozum cisnienie z pompy powinno byc wieksze niz 3.5.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
W opisywanym przeze mnie przypadku wizyta na kompie też niczego nie wniosła
Auto nadal nie pali jak należy, gaśnie czasem przy puszczaniu gazu.
Problem jest chyba nie do przejścia
Na razie od 3 tygodni nie zgasł ani razu a to po podkreceniu zaworu na listwie wtryskowej albo przepłukałem krokowca i po 300 km jakby krok sie przyzwyczail i jak narazie nie gaśnie bardzo żadko zdazy mus spasc na najnizej 600 obrotów ale odrazu wraca na właściwe Ale wiem jak robic zeby dobrze palił i nie trzeba duzo krecic. Po przekrecaniu kluczyka gdy juz czuc ze rozrusznik zaczyna obracac wciskam troszke pedał gazu i pali góra za 2 przekreceniem rozrusznika. Jeden mechanik powiedziła tak " Panie jak pali z gazem to se Pan problemów bedzie szukał " narazie zostawiam jak jest jak przyjdą wakacje ( przestane płacic za studia ) to raczej pokusze sie na nową pompke
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Mar 08, 2008 15:41
casjan napisał/a:
W opisywanym przeze mnie przypadku wizyta na kompie też niczego nie wniosła
Auto nadal nie pali jak należy, gaśnie czasem przy puszczaniu gazu.
Problem jest chyba nie do przejścia
tak jak mówiłem sprawdzić listwę wtryskową auto ma zbyt małą dawke paliwa i to może być problemem.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
U mnie na listwie jest juz podkrecone tyle ile jest to mozliwe w ramach rozsadku. Mi podkrecił i powiedzial tyle ze wiecej sie da ale to juz bedzie "nie zdrowe"
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Mar 08, 2008 19:11
do było do casjana , jego kolega był u mnie sprawdziłem kompa nawet podmieniłem go na inny żeby zobaczyć czy będzie poprawa, w jego przypadku jest słabe ciśnienie paliwa gdy pompka przy odpalaniu zakręci to zaczyna lepiej odpalać ale jeśli się wyłączy jest ciężko według mnie muszą zacząć od wymiany filtr potem podrzucić inną listwę i zobaczyć.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum