Test z ręcznym raczej nei wypalil bo auto nie zgaslo dlatego bo mam reczny slaby;D
Pisaliście zeby porownac obroty z prędkosciami....
tak wiec:
na jedynce: 3000obr - 20km/h
na dwójce: 3000obr - 40km/h
na trójce: 3000 obr - 70km/h
wydaje mi sie ze bardzo slabo...
Jak jest u Was?
PS.Jakie są żarówki od świateł długich? bo chcialem wymienic tez na ksenony rezem z normalnymi;)
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 17:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie ma czegos takiego jak zarowki ksenonowe zamiast normalnych to tylko tani chinski chwyt marketingowy swiecacy na niebiesko, niebezpieczny i czesto nielegalny bo oslepiajacy
jesli juz kupowac to albo zarowki osram, philips, hella, tungsram z serii typu super white, +50% jasnie itp....
albo kompletna przerobka na swiatla HID ale to juz za 500-600pln za full instalacje
a co do sprzegla, jak po zmianie biegu probujesz ruszyc 'z kopyta' i obrotomierz zdazyl juz pojsc na 4-5 tys rpm a ty ledwo przyspieszyles z 20 do 30 km/h to ci sie ewidentnie sprzeglo slizga
warto wtedy rozwazyc przy okazji wymiany sprzegla wymiane uszczelniacza na wale silnika i o ile sie orientuje podobnego uszczelniacza od strony skrzyni, dostepne sa orginaly i podobniez da sie dobrac zamienniki ale na ten temat to Senn i AndrewS wiedza co nieco
Czyli bankomatowo sprzeglo;) co potwierdzil mechanik dzisiaj;)
co do zarowek to rzeczywiscie nie sa to ksenony tylko z efektem ksenonu;) ale i tak nie podwaza to faktu ze to tania chiska podrobka;) nie mam niebieskich tyllko biale;)
ale w dalszym ciagu nie wiem jakie sa od swiatel drogowych zarowki(dlugich) wydaje mi sie ze H1?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum