Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 127 Skąd: Zbójno
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 14:15
Czesc jeśli chodzi o ABS to sprawdz czy masz wentylowane tarcze, czy są czujniki, czy pod maska jest pompa ABS, czy na licznikach jest kontrolka ABS-u która powinna sie podswiatlac po wlaczeniu zaplonu.... Jesli chodzi o Td i TDi to z tego co czytalem na forum to Td ma 4 sruby na oslonie silnika a TDi 3 (jesli sie myle to mnie poprawce ) Sorka za nie ma koncówek w niektórych literach, ale mi sie cos dzieje z klawiatura
Turbodiesel bez intercoolera (oznaczenie SD) ma cztery śrubu mocujące pokrywę silnika, a wersja z intercoolerem (oznaczona jako SDi) ma trzy śrubu mocujące. Poza tym powineneś w papierach mieć podane: 86 lub 105 KM (PS, HP) albo 63/77 kW
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 16:56
Golab33 napisał/a:
Czesc jeśli chodzi o ABS to sprawdz czy masz wentylowane tarcze
a z tym sie kolego nie zgodze.... ja mam tarcze jednolite, a nie wentylkowane i mam ABS..... poza tym to jak pisza raz a konkretnie na hamulec tak przy około 40km/h i poczujesz ... jak pedał skacze to masz ABS jesli nie to sam sobieodpowiedz....
dzieki to sie okazalo ze mam na forum przeczytalem ze od polozenia wlewu oleju zalezy czy silnik ma 105km czy jest mniejszy. ale to nieprawda. Otoz ja mam polozenie wlewu oleju takie jak niby u roverka co ma mniej koni a mam 105 - sprawdzalem
no gdzies tam pisalo o dieslu bo jeszcze czytalem jak niektorzy oceniali auta czy warto kupic i na podstawie umiejscowienie wlewku oleju w dieslu oceniali ile ma koni
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum