Forum Klubu ROVERki.pl :: [all 1.8VVC] jak naciagnac pasek klinowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 23:15
[all 1.8VVC] jak naciagnac pasek klinowy
Autor Wiadomość
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 23:16   [all 1.8VVC] jak naciagnac pasek klinowy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 vvc Rok produkcji: wszystkie

Witam, na wstepie napisze ze chyba nie ma sensu pisac w temacie rodzaju nadwozia, prawda? Jesli sie myle to temat poprawie.
Problem jest taki ze pasek mi gwizdze coraz czesciej i chcialbym go naciagnac, ale nie wiem jak. Podobno ktores kolko jest regulowane, prawda to to ? I takim kolkiem sie to dociaga. Czy ktos moglby mi powiedziec/podpowiedziec jak to zrobic zeby nic nie zepsuc bardziej niz jest zepsute?:)

Za odpowiedzi dziekuje :)

No ale mogles cos pomoc w sprawie tego paska ;P
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pią Lis 19, 2010 23:15, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 11, 2008 23:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 23:21   

nie mylisz się :) temat jest OK :ok: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 20:41   

Jak znam poprzedniego właściciela należy zadać sobie pytanie czy oby alternator nie jest przyspawany na stałe. Jeśli nie jest to poradzimy. Od góry należy popuśić dwie śruby mocujące alternator. później na podnośnik. Ściągnąć osłonę nadkola (Ty jej chyba nie masz :rotfl: :rotfl: ) i w takiej łyżwie od dołu alternatora jest taka długa śruba no to ładnie kręcisz zgodnie ze wskazówkami zegara patrząc od przodu auta. Z wyczuciem :D
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 22:36   

wlasnie patrzylem ale tej sruby nie da sie ruszyc, tzn nakretki ( tej na lyzwie ) jest zardzewiala ze ło ho ho ho, a nie chcialem tego na sile robic bo bym jeszcze zostal z alternatorem w lapie :P Te gorne sruby maja cos do gadania jesli ta dolna sie w ogole nie rusza? Krecilem nakretka od strony prawego nadkola.

Mam te plastiki w nadkolach ;P Tzn teraz w ogole nic nie ma z przodu, bo moja polowa wyjechala i mam czas zeby samochod zrobic, wiec blachy z przodu poszly do renowacji :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400]Pasek klinowy
mieszko555 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Wto Sty 07, 2014 07:07
sTERYD
Brak nowych postów [1.8VVc] Uszczelniacz walu za kolem zamachowym
kamil_luczak Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Czw Sie 14, 2008 23:57
AndrewS
Brak nowych postów [1.8VVC] z jaka sila dokrecic docisk
kamil_luczak Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Wto Lip 22, 2008 22:32
kamil_luczak
Brak nowych postów [ MG Rover 1.8VVC] pompa olejowa czy pasuje od innych aut?
spider666 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Pon Cze 28, 2010 13:30
Markzo
Brak nowych postów [1.8vvc skrzynia R65] jaki moge miec rozrusznik ?
kamil_luczak Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Pią Paź 10, 2008 11:05
kamil_luczak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink