Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Wysokie obroty na "jałowym"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Wysokie obroty na "jałowym"
Autor Wiadomość
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 19:16   [R414] Wysokie obroty na "jałowym"
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Ostatnio zauważyłem, że na postoju lub czekając na zmianę świateł obroty sięgają 1750 :( , gdy przygazuje spadają do 1000 czasem to pomaga, ale często bywa, że nie. Zna ktoś moze przyczynę takiego zachowania?
_________________
NIGHTFIRE RED 414 SLi http://www.polskajazda.pl...Rover/400/18441
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 19:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 11, 2008 19:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 19:25   

silniczek krokowy?
 
 
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 19:32   

zabij mnie a nie powiem :( nie wiem. :(

Może to pomoże
VIN:SARRTMWHNWD264159, MG Rover, Rover 400, 45 and MG ZS, Class 3, 5 Door Saloon, Closed loop-Cat 1, 4 Cylinder, 16V, MPi, High performance, Petrol, 1400 cc, K Series, 5 Speed, 5C39, LHD, Manual, Model Year: 1998, S/N: 264159
_________________
NIGHTFIRE RED 414 SLi http://www.polskajazda.pl...Rover/400/18441
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lut 11, 2008 20:18   

ray0579, zapraszam do technicznego FAQ na stronie klubowej.

Jeśli tamten opis nie pomoże, to czeka Ciebie wymiana przepustnicy na nowszą, metalową.
Temat był już wielokrotnie poruszany na forum.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
alfredbba 




Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 3
Skąd: śląsk



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 21:45   

hej
na 100%, albo

1. silniczek krokowy
2. przepływomierz, raczej silniczek, bo gdyby przepływomierz to autko straciło by troche mocy.

3. a w najlepszej opcji wystarczy przeczyscić przepustnice, bo nagaru jest tak duzo że nie zamyka klapki przepustnicy i zaciąga dale powietrze,

4. acha.... sprawdz czy dolot masz szczelny.....-czasami węże gumowe są sparciałe na zagięciach, pękają i tak lewe powietrze się dostaje i falują obroty.....

miałem podobne problemy ale z inna marką
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 12, 2008 07:27   

alfredbba napisał/a:
2. przepływomierz, raczej silniczek, bo gdyby przepływomierz to autko straciło by troche mocy.

Nie ma przepływomierza w silnikach serii K

alfredbba napisał/a:
4. acha.... sprawdz czy dolot masz szczelny.....-czasami węże gumowe są sparciałe na zagięciach, pękają i tak lewe powietrze się dostaje i falują obroty.....

...a takie problemy są tym silnikom obce ;-)

Punkty 1 i 3 powinny rozwiązać problem. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 19:06   

Dzięki, podjadę do mechanika w tygodniu
_________________
NIGHTFIRE RED 414 SLi http://www.polskajazda.pl...Rover/400/18441
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R416] Wysokie obroty na "luzie"
bart_ez Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Mar 17, 2008 17:42
zouza
Brak nowych postów [R416] Wysokie obroty nie spadają na jałowym
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Maj 21, 2008 07:08
dawidd
Brak nowych postów [R414] FELGI ALUMINIOWE RH CUP 14x7" ET 45
Mati18 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Kwi 17, 2013 20:18
bizon
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 416si] Jak wybic tuleje wahacza - "cukierek"
danielp1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Kwi 11, 2012 10:26
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink