Wysłany: Pon Lut 11, 2008 19:16 [R414] Wysokie obroty na "jałowym"
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Ostatnio zauważyłem, że na postoju lub czekając na zmianę świateł obroty sięgają 1750 , gdy przygazuje spadają do 1000 czasem to pomaga, ale często bywa, że nie. Zna ktoś moze przyczynę takiego zachowania?
1. silniczek krokowy
2. przepływomierz, raczej silniczek, bo gdyby przepływomierz to autko straciło by troche mocy.
3. a w najlepszej opcji wystarczy przeczyscić przepustnice, bo nagaru jest tak duzo że nie zamyka klapki przepustnicy i zaciąga dale powietrze,
4. acha.... sprawdz czy dolot masz szczelny.....-czasami węże gumowe są sparciałe na zagięciach, pękają i tak lewe powietrze się dostaje i falują obroty.....
2. przepływomierz, raczej silniczek, bo gdyby przepływomierz to autko straciło by troche mocy.
Nie ma przepływomierza w silnikach serii K
alfredbba napisał/a:
4. acha.... sprawdz czy dolot masz szczelny.....-czasami węże gumowe są sparciałe na zagięciach, pękają i tak lewe powietrze się dostaje i falują obroty.....
...a takie problemy są tym silnikom obce
Punkty 1 i 3 powinny rozwiązać problem.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum