Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Zimny silnik ciężko odpala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Zimny silnik ciężko odpala
Autor Wiadomość
iwanicki07 




Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 9
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:23   [R45] Zimny silnik ciężko odpala
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Witam wszystkich ja natomiast mam taki problem ze swoim roverkiem (ROVER 45 1,8 16V 2001r) ze na cieplo pali z dotyku natomiast na zimnym silniku ma ciezki rozruch ok. 5sekund krecenia:( Druga sprawa to taka ze gdy ruszam na zimnym silniku i gdy zmienie z jedynki na dwójkę i puszcze gaz to zaczyna szarpac (objaw tylko na zimnym silniku) Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 19:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
iwanicki07 




Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 9
Skąd: Lublin



  Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:28   Ciężki rozruch na zimnym silniku ROVER 45 1,8 16V [i]

Witam wszystkich. Ja mam taki problem ze swoim roverkiem (ROVER 45 1,8 16V 2001r) ze na cieplo pali z dotyku natomiast na zimnym silniku ma ciezki rozruch ok. 5sekund krecenia:( Druga sprawa to taka ze gdy ruszam na zimnym silniku i gdy zmienie z jedynki na dwójkę puszcze gaz to zaczyna szarpac i rwac (objaw tylko na zimnym silniku) Proszę o pomoc
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:35   

Hmmmm ja bym sprawdził kabelki i czujnik temp. (ten od kompa a nie od wskaźnika) Procedura sprawdzania i zmierzone oporności są "gdzieś" na forum.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:36   

iwanicki07 napisał/a:
puszcze gaz to zaczyna szarpac i rwac (objaw tylko na zimnym silniku)

mam to samo podejrzewam aparat zaplonowy
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
iwanicki07 




Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 9
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:37   

Jeszcze mi się przypomniało. Mam dwa piloty (oba oryginalne) do otwierania i zamykania centralnego zamka-mam taki problem na jednym jak i na drugim pilocie że czasem muszę raz czasem dwa razy a czasem i trzy razy nacisnąć guzik aby zamknąć albo otworzyć centralny zamek w samochodzie-może ktoś z was miał podobny problem?
Albo wie jak go rozwiązać. Pozdrawiam wszystkich iwanicki07
P.S. Baterii ani w jednym ani w drugim nie wymieniałem
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:39   

Ciufcia napisał/a:
mam to samo podejrzewam aparat zaplonowy

...generalnie to można obstawiać elementy układu zapłonowego.

iwanicki07, kiedy były wymieniane świece?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
iwanicki07 




Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 9
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:52   

Co do świec:) mam go jakiś miesiąc-ja ich nie wymieniałem
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:55   

iwanicki07 napisał/a:
Co do świec:) mam go jakiś miesiąc-ja ich nie wymieniałem

Jaki przebieg...?

Generalnie jeżeli nie wiesz kiedy były wymieniane, to przynajmniej je wykręć i obejrzyj/oglądnij :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:59   

iwanicki07 napisał/a:
mam taki problem na jednym jak i na drugim pilocie że czasem muszę raz czasem dwa razy a czasem i trzy razy nacisnąć guzik aby zamknąć albo otworzyć centralny zamek w samochodzie-może ktoś z was miał podobny problem?

mam to samo :]
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 16:22   

Ciufcia napisał/a:
iwanicki07 napisał/a:
puszcze gaz to zaczyna szarpac i rwac (objaw tylko na zimnym silniku)

mam to samo podejrzewam aparat zaplonowy



Witam
W tym modelu niema aparatu zaplonowego, zaplon jest elektroniczny.
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 13, 2008 16:32   

snake0908 napisał/a:
W tym modelu niema aparatu zaplonowego, zaplon jest elektroniczny.

...ale są 2 cewki zapłonowe, przewody WN i 4 świece.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 22:28   

Cewki i przewody to stały problem w tych modelach - mają przebicie

http://www.allegro.pl/ite...land_rover.html
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 13, 2008 23:13   

przemo285 napisał/a:
Cewki i przewody to stały problem w tych modelach - mają przebicie

...no ale był biuletyn serwisowy o tym, prawda? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lut 13, 2008 23:29   

przemo285 napisał/a:
Cewki i przewody to stały problem w tych modelach - mają przebicie

http://www.allegro.pl/ite...land_rover.html

Ale problem z cewką objawiałby się przy każdym uruchomieniu, a nie przy zimnym silniku (tak myslę). Obstawiam czujnik temperatury (do komputera).
 
 
iwanicki07 




Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 9
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Lut 14, 2008 07:57   

Dziękuje wszystkim za zabranie głosu:) Sprawdzę jak wyglądają świece zapłonowe a co do czujnika temp. to chętnie bym do niego zajrzał ale gdzie go szukać? Może ktoś mi poda jakieś wskazówki gdzie on jest.
Co do przebiegu mojego autka to aktualnie jest 76tysięcy km
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 08:00   

iwanicki07 napisał/a:
Może ktoś mi poda jakieś wskazówki gdzie on jest.

Poczytaj techniczny FAQ na stronie klubowej. Jest tam nawet opis jak ten czujnik sprawdzić.
Ale moim zdaniem to nie to. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 17:26   

z tym odpalaniem to pamietam ze u Seen'a w 1.4 16V bylo podobnie (bez szarpania), ostatecznie nie doszlismy dlaczego tak sie dzieje, potem wlozylismy 1.8 16V (oba sa na kopulkach), po tej operacji chyba objawy ustapily, ale to on musi dokladniej napisac
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 17:31   

Niestety nie, ale u mnie nie ma az takiego problemu zeby krecic 5 razy. Na cieplym silniku gorzej odpala, a na zimnym nawet chyba pelnego obrotu nie robi i juz gada :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 21:30   

i tak samo bylo w 1.4 ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 22:13   

Dokladnie tak samo. Mam ten sam osprzet wiec pewnie tam gdzies lezy wina.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 D] Zimny silnik, ciężko odpala :(
harpagon83 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Czw Wrz 15, 2011 13:40
harpagon83
Brak nowych postów [R420] Na zimny silnik odpala zawsze za 2 razem ?!?
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Sie 29, 2007 08:41
morris
Brak nowych postów [R45] ciężko pali zimny od 3 dni /solved/
Wilkoak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lip 13, 2017 16:08
Wilkoak
Brak nowych postów [R416Si + LPG] zimny silnik
lleewwyy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Paź 31, 2012 20:35
truten23
Brak nowych postów [R400] Zimny silnik na trasie - termostat?
s0ya Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Czw Lut 12, 2009 08:36
s0ya



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink