Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 98'r 1.4 16V] filtr paliwa, powietrza cos jeszcze ??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200 98'r 1.4 16V] filtr paliwa, powietrza cos jeszcze ??
Autor Wiadomość
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:19   [r200 98'r 1.4 16V] filtr paliwa, powietrza cos jeszcze ??

A wiec tak wczoraj zrobilem 1500km roverkiem zaobserwowalem ze autko nie idzie tak jak szlo wczesniej... niby autko tankowalem na orlenie i aralu w niemczech... spalanie mnie troche zmartwilo bo 1500 km zrobilem na ok 120 litrach czyli jakies niecale 8l na 100km.


Zauwazylem ze autko sie troche dlawi... jak sie wkreci na obroty to jest ok ale tak 2-3tys obr autko nie chcialo ciagnac(raz chcialo a raz nie chcialo)

zauwazylem rowniez ze na wolnych obr ma ok 1000obr/min a wczesniej bylo ok 800. Z tego co widzialem na fakturach z niemiec filtr paliwa nie byl chyba wymieniany.

Chce wymienic filtr powietrza na wkladke K&N oraz filtr paliwa.

Pytanie jaki filtr paliwa kupic ?? gdzie jest?? jak go wymienic? na forum znalazlem tematy ale tylko wymienione byly filtry do diesla :( .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:24   

Mój filtr też nigdy nie był wymieniany,dopiero ja go wymieniłem przy ok 119 tys km/

Kupiłem Man Filter odrazu inne autko,myślałem wcześniej,że jak to nie pomoże to wtryskiwacze przeczyszcze ale jak się okazało wymiana filtra okazała się jak najbardziej OK więc obstawiam na to samo u ciebie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:26   

kolin napisał/a:
Mój filtr też nigdy nie był wymieniany,dopiero ja go wymieniłem przy ok 119 tys km/

Kupiłem Man Filter odrazu inne autko,myślałem wcześniej,że jak to nie pomoże to wtryskiwacze przeczyszcze ale jak się okazało wymiana filtra okazała się jak najbardziej OK więc obstawiam na to samo u ciebie

Moj ma 127tys z ksiazka serwisowa. Co do filtra to nie ma kilku wersji?? gdzie znajduje sie filtr?? duzo robotyprzy wymianie ??
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:27   



Filtr jest jeden gatunek

Wymiana prosta 10 minut i gotowe na fotce zaznaczone gdzie jest
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:33   

wymieniac odrazu świece na NGK V-LINE Platinium ?? ide do sklepu zobacze jak ceny wygladaja :P
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:39   

Cytat:
wymieniac odrazu świece na NGK V-LINE Platinium ide do sklepu zobacze jak ceny wygladaja


A kiedy ostatni raz wymieniałeś świece :?: ja ogólnie świeczki wymieniam co drugą wymianę oleju czyli co 16 tys km :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:41   

michone napisał/a:
na forum znalazlem tematy ale tylko wymienione byly filtry do diesla .
jest jeszcze strona Klubowa ;)
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#56

michone napisał/a:
wymieniac odrazu świece na NGK V-LINE Platinium

W R214 nie stosuje sie świec platynowych. Moim zdaniem kupić te co są normalnie stosowane NGK cośtam. (nie pamiętam oznaczenia) ;) Tanie i dobre ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 14:24   

kupilem zwykle świece NGk V-line...50zl komplet.
Najgorsze jest to ze kupilem filtr z katolgu czyli pp829 a nie pp942...
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 14:44   

michone napisał/a:
Najgorsze jest to ze kupilem filtr z katolgu czyli pp829 a nie pp942...

masz 14 dni na zwrocenie produktu do sklepu .....
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Szymon 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 15, 2008 15:03   

michone napisał/a:
Najgorsze jest to ze kupilem filtr z katolgu czyli pp829 a nie pp942...

u mnie było podobnie, sprzedawca dobierał wg katalogu. Na szczęście z wymianą nie było problemów, bez żadnych problemów wymienił mi na filtr podany przeze mnie :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 15:48   

jak masz ten filtr nierozpakowany, to wymienią bez problemu ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 15, 2008 16:10   

Brt napisał/a:
Moim zdaniem kupić te co są normalnie stosowane NGK cośtam.

NGK V-line no. 28
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 16:27   

piter34 napisał/a:
Brt napisał/a:
Moim zdaniem kupić te co są normalnie stosowane NGK cośtam.

NGK V-line no. 28

i takie kupilem :)

Co do filtra to zamienil mi na pp942 jutro wymienie jedno i drugie, w przyszlym tygodniu przyjdzie wkladka K&N i narazie bedzie spokoj :)

[ Dodano: Pią Lut 15, 2008 18:38 ]
trzeba wylaczac pompe paliwowa wlaczyc silnik zeby cisnienie spadlo w wezach ?? znalazlem taka instrokcje w ksiazce od forda focusa, zeby odlaczyc + od aku...

Kolin jak wymieniales?? ktore sroby najpierw odkrecales od dolu filtra czy od gory??
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 20:17   

Ja zawsze standartowo wymieniam filtr paliwa

Duży kawał szmaty(Na to leci bena) i odkręcam śrubę,odkręcałem tą na dole najpierw

Akumulator odłączyłem dla własnego bezpieczeństwa

P.S
Nigdy nie próbowałem żadnej metody,chodź pewnie była by dobra bo trochę tej beny jednak wyleci i pocieknie tu i ówdzie i trzeba zaś wycierać
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Brt Pią Lut 15, 2008 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Sob Lut 16, 2008 01:05   

Ja ostatnio rowniez wymienialem. I tylko odkecilem korek wlewu paliwo zeby cisnienie spadlo, potem gorna sruba, nastepnie druga. Pamietaj aby podlozyc szmatke oraz uzywaj 2 kluczy aby kontrowac i nic nie ukrecic. Akumulatora nie musisz odkrecac oraz pompy tez nie musisz odlaczac... nie pal tylko szlug!
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Lut 16, 2008 14:28   

wszystko fajnie z tym ze filtron daje w komplecie tylko jedna sróbe przelotowa z ogranicznikiem a potrzebne są dwie... z orginalnego filtra nie wykrece bo byl zgrzewany i sie powyrywaly...

chodzi mi o tą mosiężną co jest wkrecona z góry :/ zaraz jade do castoramy moze cos wyrzeżbie
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
MiL999 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 118
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Mar 31, 2008 11:20   

I jak zamontowałeś ten filtr?
_________________
Rover 214i Lublin
 
 
porek333 




Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 42
Skąd: london



Wysłany: Pon Mar 31, 2008 22:24   

poluzujesz uchwyt filtru,potem potrzebujez 2 klucze nr 19 i nr 14.19stka przytrzymujesz filtr ,a 14stka odkrecasz rurke zaczynasz od dolnej(podkladasz szmatke bo paliwo bedzie lecialo) i tak samo odkrecasz od gory.potem wkladasz nowy filtr(pamietaj na filtrze bedzie namalowana strzalka ma ona byc skierowana w gore to jest najwazniejsze) a z zakreceniem to sobie napewno poradzisz.Wszystko bedzie trwalo nie dluzej niz 20 min.powodzenia!!
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Kwi 01, 2008 12:42   

poradzilem sobie. Niestety te mosiężne koncowki robilem na zamowienie :/ . Co do lania paliwa to wystarczy otworzyc wlew paliwa zeby spadlo cisnienie :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [Rover 216Si 112 km] Filtr powietrza i paliwa
krzys17933 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Lip 19, 2010 19:15
keczu
Brak nowych postów [R200] Jak wymienić fitry powietrza i paliwa?
shirokaba Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 28 Pią Lut 25, 2011 01:32
longas
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200 16V 98r.]Filtr paliwa
Budyn Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Mar 17, 2010 18:54
Budyn
Brak nowych postów [r200 1,4 99r benzyna] filtr paliwa
Lewis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Kwi 25, 2010 21:02
Lewis



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink