Wysłany: Sob Lut 16, 2008 12:06 [R416] Bardzo ciężko odpalić na ciepłym silniku
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
witam, wiem ze podobny temat byl juz poruszany, jednak moj problem nieco rozni sie od problemu kolegi. Moj roverek odpala elegancko na zimnym silniku, nawet po dlugim staniu na mrozie silnik nie ma wiekszych klopotow z rozruchem. Problem zaczyna sie przy probach odpalenia cieplego silnika, np. kiedy po drodze wstepuje do sklepu albo tankuje. Silnik w koncu zapala ale musze bardzo dlugo krecic rozrusznikiem i otwierac przepustnice. Czesto po takim odpaleniu silnik dlawi sie przez chwile ale zaraz wskakuje na wlasciwe obroty. Co sprawdzic? Co moze byc przyczyna?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 22:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 12:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co do swiec to mam zamiar je niedlugo wymienic, nawet nie wiem zabardzo jak je sprawdzic, nie mam pojecia kiedy wymienial je poprzedni wlasciciel wiec chce wstawic nowe. obroty nie skacza, poczatkowo na ssaniu jest 1100rpm, pozniej w miare nagrzewania spadaja do 900 i tak zostaja. cewke mozna sprawdzic jakims domowym sposobem?
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: chorzow
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 17:37
konrad99 napisał/a:
co do swiec to mam zamiar je niedlugo wymienic, nawet nie wiem zabardzo jak je sprawdzic, nie mam pojecia kiedy wymienial je poprzedni wlasciciel wiec chce wstawic nowe. obroty nie skacza, poczatkowo na ssaniu jest 1100rpm, pozniej w miare nagrzewania spadaja do 900 i tak zostaja. cewke mozna sprawdzic jakims domowym sposobem?
witam
twoja inst. lpg to sekwencja czy mieszalnik?
sciagnij kopulke z rozdzilacza przetrzyj drobnym papierem sciernym palec i te 4 metalowe wewnatrz kopulki
A co za lpg masz , bo źle ustawione może powodować kłopoty z odpaleniem silnika. Na początek spróbuj pare dni pojeździć na pb i zobaczysz czy objaw ustanie
moze
jeszcze przyszedl mi do glowy czujnik polozenia walu...
moze przy nastepnych problemach z paleniem na cieplo sprobuj polozyc na niego mokra szmatke
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
podobny objaw wystepuje przy zdlawieniu silnika na gazie, wtedy przez chwile dostaje dwa rodzaje paliwa, pozosotaly w kolektorze gaz i benzyne, mieszanka za bogata i dlatego pewnie nie odpala, probowales go odpalac odrazu z gazu , czasami nie pozwala na to instalacja
jaka masz instalacje
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
wyglada na to, ze to faktycznia wina zbyt bogatej mieszanki. Jezdzilem tylko na benzynie i palil jak zloto. Przy okazji wybiore sie do gazownika. dzieki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum