Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: chorzow
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 20:44 [R416] Sprzęgło, uszczelniacz wału
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
witam
zabieram sie do wymiany sprzegla w R400 1,6 16v silnik K 98r.oraz uszczelniaczy walu silnika i ew. skrzyni i chcialbym sie dowiedziec paru zeczy:
-jaki jest rozmiar uszczelniacza walu silnika
-jesli da sie wymienic uszczelniacz skrzyni bez jej rozbierania to jaki jest rozmiar
-co jezszce ew. wymienic majac taka sytuacje
-czy sprzeglo luk 620213200 bedzie pasowac
Wszelkie sugestie tych co wymieniali,min; podparcie/podwieszenie silnika itp. mile widziane.
z gory dziekuje za zainteresowanie i odpowiedzi/podpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 19:45, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 20:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a rozmiar uszczelniaczy polosi skrzyni biegow-ktos wie.
sprawdź moje posty, już podawałem (jak nie znajdziesz to daj znać w łikęd zmierzę ), chyba że masz te z dodatkowym kołnieżem wystającym do rowków w czołach półosi to niestety tylko oryginały
ale Tomi da radę załatwić
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 63 Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 10:12
Witam- skrzynia pewno R65 - jak tak to uszczelniacz walka sprzęgłowego to ma wymiary 24x35,55/39x8,1/10,4 taki przynajmniej wyciągnął mechanik z mojej skrzyni - cena ok 11 zł.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: chorzow
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 18:53
witam
jestem juz po wymianie.
wymiana przebiegla bez problemowo, skrzynie latwiej wyjac niz np: w seicento 1,1,
Docisk przykrecony na torx ,potrzena nasadka e8 lub e 10.
Po wymianie auto rusza plynnie, bez drgan, nie trzeba ich niwelowac nadmiarem gazu i biegi jakby lzej wchodza.
TUTAJ
jest opis, ktory czytalem, ale wyjac skrzynie do gory, jakos mi to nie wyszlo.
Silnik podparlem lewarkiem roverk, i skrzynia w dol.
Simeringow na polosiach nie wymienialem, ale jeden puscil i kupilem oba -25zl./szt.
Nakretka na przegub w piascie pauje od seicento, trzeba tylko usunac ruchoma podkladke z tejze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum