Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Sprzęgło, uszczelniacz wału
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Sprzęgło, uszczelniacz wału
Autor Wiadomość
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Nie Sty 20, 2008 20:44   [R416] Sprzęgło, uszczelniacz wału
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

witam
zabieram sie do wymiany sprzegla w R400 1,6 16v silnik K 98r.oraz uszczelniaczy walu silnika i ew. skrzyni i chcialbym sie dowiedziec paru zeczy:
-jaki jest rozmiar uszczelniacza walu silnika
-jesli da sie wymienic uszczelniacz skrzyni bez jej rozbierania to jaki jest rozmiar
-co jezszce ew. wymienic majac taka sytuacje
-czy sprzeglo luk 620213200 bedzie pasowac
Wszelkie sugestie tych co wymieniali,min; podparcie/podwieszenie silnika itp. mile widziane.
z gory dziekuje za zainteresowanie i odpowiedzi/podpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 20, 2008 20:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 22, 2008 10:11   

Pomoże ktoś koledze? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 22, 2008 11:42   

Ano pomoge w jednej kwestii :)

uszczelniacz walu korbowego - 79,95x116/126x11,5

Firmy Corteco kosztuje w okolicach 45 zl
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sty 22, 2008 12:01   

no to ja w kolejnej:
sprzęgło LUK - 620 2132 00 jak najbardziej będzie pasować :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Wto Sty 22, 2008 20:10   

giewu napisał/a:
no to ja w kolejnej:
sprzęgło LUK - 620 2132 00 jak najbardziej będzie pasować :mrgreen:


dzieki takie wlasnie mam, a uszczelniacz zamowie

a rozmiar uszczelniaczy polosi skrzyni biegow-ktos wie.
Czy docisk jest przykrecony na torxy?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 23, 2008 02:42   

areek napisał/a:
a rozmiar uszczelniaczy polosi skrzyni biegow-ktos wie.

sprawdź moje posty, już podawałem (jak nie znajdziesz to daj znać w łikęd zmierzę ;) ), chyba że masz te z dodatkowym kołnieżem wystającym do rowków w czołach półosi to niestety tylko oryginały :(
ale Tomi da radę załatwić :mrgreen:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
as35 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 63
Skąd: Gorzów Wielkopolski



Wysłany: Sro Sty 23, 2008 10:12   

Witam- skrzynia pewno R65 - jak tak to uszczelniacz walka sprzęgłowego to ma wymiary 24x35,55/39x8,1/10,4 taki przynajmniej wyciągnął mechanik z mojej skrzyni - cena ok 11 zł.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lut 18, 2008 10:03   

Uszczelniacz AAF1610 wymiary 40x58x10 z dwoch stron taki sam :COOL:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Pon Lut 18, 2008 18:53   

witam
jestem juz po wymianie.
wymiana przebiegla bez problemowo, skrzynie latwiej wyjac niz np: w seicento 1,1,
Docisk przykrecony na torx ,potrzena nasadka e8 lub e 10.
Po wymianie auto rusza plynnie, bez drgan, nie trzeba ich niwelowac nadmiarem gazu i biegi jakby lzej wchodza.
TUTAJ
jest opis, ktory czytalem, ale wyjac skrzynie do gory, jakos mi to nie wyszlo.
Silnik podparlem lewarkiem roverk, i skrzynia w dol.
Simeringow na polosiach nie wymienialem, ale jeden puscil i kupilem oba -25zl./szt.
Nakretka na przegub w piascie pauje od seicento, trzeba tylko usunac ruchoma podkladke z tejze.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 iDT] Uszczelniacz wału korbowego
Bartek8508 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Paź 31, 2011 11:36
Bartek8508
Brak nowych postów [R414] Uszczelniacz wału korbowego od strony rozrządu
paff Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Wrz 03, 2008 07:42
giewu
Brak nowych postów [R416] Który to czujnik wału?
fotki
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Lis 24, 2008 15:27
Lechos
Brak nowych postów [R416] Czujnik położenia wału
Michael84 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Sty 09, 2012 21:51
bizon
Brak nowych postów [R416] Czujnik położenia wału
muniek11d Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Mar 11, 2009 00:39
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink