Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Kolejny problemik patrz niżej :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Kolejny problemik patrz niżej :)

Problem z odpaleniem podczas wilgoci
Autor Wiadomość
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 09:32   [R416] Kolejny problemik patrz niżej :)
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam.

mam problem z odpaleniem mojego ROVERka:/ sprawa jest taka ze jak jest mroz i jest sucho to autko odpali ale jak jest pogoda wilgotna to moge krecic nim do upadlego i tak nieodpali.. Gdy probowalem go zaciagac to odpalal tak po 3 KM jazdy na drugim lub trzecim biegu... jak juz autko odpalilo to na wolnych obrotach bylo wszystko OK ale gdy dodawalem troche gazu zaczynal sie jakby dusic tak jakbym go zalewal... swiece i kable kopulka i palec wymienilem moze 2k km na nich zrobilem (ale na starym sprzecie tez tak bylo..i efekt ciagle ten sam)Byl u mnie pan z ADAC i stwierdzi ze swiece sa mokre i dlatego niepalil ale mi sie zdaje zo to niejest glowna przyczyn bo mialem taka dziwna sytuacje bedac w trasie tuz pod domem po przejechaniu 350km wjechalem na kaluze i auto mi odrazu zgaslo.... Czy to moze jest wtyczka czujnika temperatury silnika, iskra jest i paliwo tez podaje.

Prosze o wasza rade

z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 21:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 20, 2008 09:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 13:51   

do wymiany cewka zapłonowa .... :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 15:40   

http://www.roverki.pl/article.php?sid=363

PS> I znowu mam dziwne uczucie, że strona klubowa to jakieś trudno dostępne miejsce w sieci ;)
 
 
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 17:54   

wielkie dzieki chlopaki

thef napisał/a:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=363

PS> I znowu mam dziwne uczucie, że strona klubowa to jakieś trudno dostępne miejsce w sieci ;)


ehh tego nieznalazlem czytalem tylko to http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#51 i jeszcze jakies tam inne tematy na forum

[ Dodano: Sro Lut 20, 2008 18:04 ]
jeszcze jedno czy sa tam dwie cewki czy jedna
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 19:16   

jedna, chyba, ze nie posiadasz kopółki ;)

ale posiadasz :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 19:45   

a kable WN ?? mialem takie objawy w innym aucie i wina byly 3 razy kable WN, z tym ze auto byla na LPG :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 20, 2008 20:17   Re: [416 Si Lux 97r.] Problem z odpaleniem podczas wilgoci

Lapa napisał/a:

Gdy probowalem go zaciagac to odpalal tak po 3 KM jazdy na drugim lub trzecim biegu...


:shock:

Ciesz sie, ze wogole Ci odpala. Żadnego silnika z paskiem rozrządu, a szczególnie tego nie odpala się na zaciąg.
Sprawdz stan glownego przewodu od kopulki do cewki. Po takich zabiegach sprawdzilbym tez ustawienie rozrzadu.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 21:12   

Senn napisał/a:
Ciesz sie, ze wogole Ci odpala. Żadnego silnika z paskiem rozrządu, a szczególnie tego nie odpala się na zaciąg.


sorry ale jakos pierwszy raz slysze zeby niemozna bylo odpalac auta na zapych.... i pomimo zaciagu auto dobrze mi odpala jak niema wilgoci :)

ja chyba najpierw zaczne od zmiany cewki potem wymienie jeszcze raz kable jak to niepomoze. Pytales sie czy sa dwie bo koles ze sklepu mowil mi ze tam potrzeba dwie i koszt jednej to 25 euro...
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 21:33   

Ty potrzebujesz innej cewki a jej koszt to faktycznie coś koło 25 euro ;)
potrzebujesz coś takiego:
http://www.tomateam.pl/sk...&m_dzial=-&c=90
nie takiego:
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=936
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 20, 2008 21:38   

Lapa napisał/a:
sorry ale jakos pierwszy raz slysze zeby niemozna bylo odpalac auta na zapych...


w takim razie nie czytales instrukcji obsługi samochodu

byla tez tu spora dyskusja na forum, ale jakos kurde znalezc nie moge
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lut 21, 2008 09:25   

AndrewS napisał/a:
byla tez tu spora dyskusja na forum, ale jakos kurde znalezc nie moge

ja wiem czy taka spora ? :rotfl: ... KLIK
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Czw Lut 21, 2008 18:52   

:) za wielka ta klutnia niebyla :P kazdy i tak zrobi to co uwaza za stosowne....

no cewka juz zamowiona koszt to 62 euro...
powiedzcie jescze czy dam rade to samemy wymienic na parkingu (podniesiony na lewarku) czy na kanal bym musial wjecha albo do mechanika??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lut 21, 2008 19:35   

dasz radę nawet bez lewarka ;)
tylko z góry trochę mniej wygodnie niż z dołu :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Pią Lut 22, 2008 16:51   

wielkie dzieki za pomoc :ok2:

cewak juz kupiona teraz tylko zalozyc i czekac na obfity deszcz :hurra:

zjednym mam klopot z glowy ale znalazlem dwa kolejne :/
1. to podczas jazdy strasznie cos buczy w jakims kole czytajac inne tematy sadze ze to moze czesami byc lozyskoale pewnosci niemam...
2. wczoraj nad ranem godz 4 byl mroz no i wszystko byloby ok ale prawy kierunkowzskaz mi sie niewlancza jak jest tak zimno :/ zauwazylem to juz tez wczesniej jak juz auto bylo rozgrzane to bylo ok ale jak zimny to sie niepali tylko po jakims czasie sie wlanczy od 30 sek do 2 min...
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Lut 22, 2008 19:15   

Lapa napisał/a:
2. wczoraj nad ranem godz 4 byl mroz no i wszystko byloby ok ale prawy kierunkowzskaz mi sie niewlancza jak jest tak zimno :/ zauwazylem to juz tez wczesniej jak juz auto bylo rozgrzane to bylo ok ale jak zimny to sie niepali tylko po jakims czasie sie wlanczy od 30 sek do 2 min...
Prawy, ale który prawy? Obejrzyj kabelki przy nim, przeczyść, dociśnij, zabezpiecz.
 
 
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 06:33   

prawy tylni przedni i srodkowy no i na wyswietlaczu tez niemruga
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 12:45   

jeśli to ma miejsce tylko na mrozie to możliwe, ze przekaźnik, ale nie wiem który to, a nie mam ani RAVE ani EPC pod ręką :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Lut 24, 2008 17:55   

a na kierunkowskazach to jest przekaznik ?? :shock:
jak juz to przerywacz (pewnie jest elektroniczny)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Lut 24, 2008 17:58   

Ja bym obstawiał przełącznik przy kierownicy - najwyraźniej nie kontaktuje w tą stronę :(
Odepnij kostkę od niego i sprawdź, czy ma przejście odpowiednie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Do tematu niżej
sebaaa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Mar 03, 2016 16:09
bociannielot
Brak nowych postów [416Si] uszczelka pod pokrywą zaworów i niżej
Bodziek85 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Sro Lip 06, 2011 11:50
szoso
Brak nowych postów [R400 2.0TDi '00] stukanie w nadwoziu,chyba duzy problemik
baki-79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pon Cze 28, 2010 22:29
greg-si
Brak nowych postów [R420] Kolejny wąż - chłodniczy
SeevS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Mar 10, 2009 22:02
Armandoo
Brak nowych postów [420 Si Lux] skrzypiace sprzeglo po raz kolejny
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Lut 08, 2011 17:17
driftdreamer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink