Wysłany: Pią Lut 22, 2008 12:39 [R416] Napinacz, śruby, chalpacze i inne
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
matejto napisał/a:
- jak dla mnie bardzo wysoki pedał sprzęgła
(nic z tym nie mogę zrobić sprzęgło jeszcze nie ślizga, nie wiem czy wymiana sprzęgła
by coś zmieniła w tym względzie)
Raczej tak. U mnie jest jeszcze gwint regulacyjny na pompie sprzęgła, Ty też powinienneś taki mieć.
matejto napisał/a:
- śruby angielskie - duży problem z odkręceniem!
(może tylko ja trafiłem na taki egzemplarz)
Zmień mechanika, bo ten Cię naciąga!!
Wszystkie Roverki mają śruby metryczne!!!
matejto napisał/a:
- brak chlapaczy
(sypie po aucie brudem z ulicy)
Trzeba kupić i założyć, bo w oryginale są, tylko chyba Ci ktoś zdjął.
R416 ma wady, ale większość z tego co opisałeś to raczej niesprawności nabyte, a nie wady modelu, gdzie "naprawa" to raczej przywrócenie do właściwego stanu...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 20:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 22, 2008 12:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Raczej tak. U mnie jest jeszcze gwint regulacyjny na pompie sprzęgła, Ty też powinienneś taki mieć.
Dzięki - przyglądnę się jej
maciej napisał/a:
Zmień mechanika, bo ten Cię naciąga!!
Wszystkie Roverki mają śruby metryczne!!!
A co się stanie jak dokręcisz napinacz paska rozrządu na siłę (napinacz ręczny - śruba wpustowa wewnątrz rolki - model z 1996 r.) a nie z odpowiednią siłą lub wkręcisz ją (być może) na kleju
maciej napisał/a:
Trzeba kupić i założyć, bo w oryginale są, tylko chyba Ci ktoś zdjął.
Może mi się uda znaleźć jakieś dopasowane?
Ostatnio zmieniony przez matejto Pią Lut 22, 2008 13:55, w całości zmieniany 2 razy
A co się stanie jak dokręcisz napinacz paska rozrządu (napinacz ręczny - śruba wpustową wewnątrz rolki - model z 1996 r.) na siłę, a nie z odpowiednią siłą lub wkręci się ją być może na kleju ?
Nie wiem - napinacz rusza jedynie mój mechanik.
I jak to napinacz na klej??
Nie rozumiem...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie wiem - napinacz rusza jedynie mój mechanik.
I jak to napinacz na klej??
Nie rozumiem...
Autko kupiłem używane (przebieg 147 tys.) - postanowiłem zmienić rozrząd i pompę wody bo już ciekła. Przy wymianie duuuuuuży problem nie da się odkręcić napinacza Albo ktoś dokręcił na Maxa albo na śrubę dał klej - Nie wiem. Ale taka rutynowa dość jak dla mechanika czynność stała się męczarnią przez jedną śrubę, a i ja za to zapłaciłem ... i się nerwów najadłem. W sumie mechanik miał dość i ja też ....
Ostatnio zmieniony przez matejto Pią Lut 22, 2008 13:17, w całości zmieniany 1 raz
No to niestety w takim razie Twoje autko spotykało się wcześniej z partaczem, a nie mechanikiem...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No to niestety w takim razie Twoje autko spotykało się wcześniej z partaczem, a nie mechanikiem...
Tak podejrzewam ... Niestety ...
A po tej wymianie rozrządu pojawiły się jeszcze jakieś dźwięki których wcześniej nie było - tylko skąd Czy to kolejny napinacz daje się we znaki
Tutaj jest mój post:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=21264
wysokostojący peda sprzęgła w R400 to norma i niestety nie ma żadnej regulacji, ale jesli wszystko jest w porządku to naprawdę nie przeszkadza
Czyli pewnie tak już musi zostać. I nie mam co szukać na pompie sprzęgła.
[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 14:21 ]
Cytat:
Trzeba kupić i założyć, bo w oryginale są, tylko chyba Ci ktoś zdjął.
Ale czy aby na pewno oryginalnie były montowane chlapacze we wszystkich modelach R400 Nie widzę nawet śladu po nich ... A jak widzę R400 na drodze bądź w ofertach sprzedaży to jedne mają, a inne nie mają chlapaczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum