to wzmacniacz lanzara wiec moc prawdopodobnie sie zgadza i moze miec te 4x150rms przy 13,8V. Co do wartosci ktore podales to sie zgadzam i taka jest prawda. przy zalozeniu ze radio ma 19 rms x4 to daje maksymlny pobor pradu ok5A na same koncowki. 15A przy zasileniu 13,8 daje nam ok 200w rms a ten wzmak ma napewno wiecej.
nie wiem jakie ma kable ale powinien miec conajmniej 20mm kw...
Nie mowimy tu o wzmakach bez przetwornicy wktorych siedzi tda 1559 i daja 4x 15w rms
Nawet niech zestaw pobiera 30A to i tak jak bedzie sluchal pare godzin na wylaczonym silniku nie bedzie w stanie tego naladowac. Musial by conajmniej 1,5 raza dluzej pojezdzic samochodem niz slucha na postoju. A jak robi 50km tygodniowo to ile spedza tam czasu?? nie sadze zeby wiecej niz 1-2 godziny lacznie samej jazdy.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 21:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak bedzie sluchal pare godzin na wylaczonym silniku nie bedzie w stanie tego naladowac.
no wlasnie, dlatego wczesniej zapytalem,
poza tym ladowanie mocno rozladowanego aku alternatorem, nie jest dobrym pomyslem
takie postepowanie niewątpliwie skróci zywotnosć aku
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
to wzmacniacz lanzara wiec moc prawdopodobnie sie zgadza i moze miec te 4x150rms przy 13,8V. Co do wartosci ktore podales to sie zgadzam i taka jest prawda. przy zalozeniu ze radio ma 19 rms x4 to daje maksymlny pobor pradu ok5A na same koncowki. 15A przy zasileniu 13,8 daje nam ok 200w rms a ten wzmak ma napewno wiecej.
nie wiem jakie ma kable ale powinien miec conajmniej 20mm kw...
Nie mowimy tu o wzmakach bez przetwornicy wktorych siedzi tda 1559 i daja 4x 15w rms
Nawet niech zestaw pobiera 30A to i tak jak bedzie sluchal pare godzin na wylaczonym silniku nie bedzie w stanie tego naladowac. Musial by conajmniej 1,5 raza dluzej pojezdzic samochodem niz slucha na postoju. A jak robi 50km tygodniowo to ile spedza tam czasu?? nie sadze zeby wiecej niz 1-2 godziny lacznie samej jazdy.
wiec tak kable zasilania 20 mm jeden do minusa drugi do plusa, tak czy siak aku slabe, ladownia z alternatora wlasciwe na wlaczonym silniku jest to 13.86 v <wskaźnik kondensatora> nie raz spotaklem sie ze wzmacniaczmi po 2000 watt`s do 250 zlotych, i jak kolega mowi maja one po 20 -40- watt i pewnie tyle one zra pradu co moje wyzej opisane, naszczescie nie mam zwyczaju sluchania na postoju przy wylaczeniu,chyba ze sprzatanko badz gril
co do akumulatorów to SHNAIDER 74Ah siedzial w dieslu juz zakupionym przez 4 lata, a wczesniej nie wiem ile bo z takim kupilem( to chyba dobry wynik), Kończył sie, wiec na jesien chcialem kupic taki sam. Sprzedawca (kolega) mi odradzil, mowil ze to juz teraz nie te same Shaidery( duzo reklamacji). polecał czeską TOPLE albo BANERA. kupilem tego Banera, niestety tylko 52 Ah, czuc ze ma duzo mniejsze udezenie przy rozruchu ale na benzyne mysle ze wystarczy.
Doskonale zdaje sobie z tego sprawe. Rozruch jak pisalem jest zupelnie inny. ale skoro kreci diesla od pazdziernika, to do benzyny powinien byc super.
mysle nad jakas podmiana na wiekszy tylko chętnych brak :-(.
ja mam przy 1.4 benzynie wlasnie Banera 58Ah (z dwoma parami bolcow), kreci jak rakieta (przez jakis tydzien od ladowania) potem juz standardowo. plusem tego w moim przypadku jest duzy prad rozruchu (jak na ten silnik) nawet gdy napiecie aku (mierzone co prawda na kondensatorze ale kable 35mm2) spadnie ponizej 12V. dzieki temu wiem ze aku zaraz padnie ale jestem jeszcze w stanie odpalic.
nio dokladnie to jest dobry pomysl , u mnie jak spadlo do poziomu kolo 10.50 v, to niestety nie zakrecil ale widze z jak jest do 11.50 to daje rade:) ale jest blisko pozdro, sporo masz te kabelki, ostanio kupilem rozdzileacz pradu i kabelki byly za duze musilem kombinowa ale te 35 mm to niezle
kable mam teraz trochę na wyrost ale kiedyś musiały spełniać regulamin PASCA. teraz przód mam zasilany z końcówki radia - wcześniej był napędzany osobnym piecem. a przeciągnąć to przez auto to masakra - bez peszla jeszcze jakoś się da ale z nim jest tragedia.
kable mam teraz trochę na wyrost ale kiedyś musiały spełniać regulamin PASCA. teraz przód mam zasilany z końcówki radia - wcześniej był napędzany osobnym piecem. a przeciągnąć to przez auto to masakra - bez peszla jeszcze jakoś się da ale z nim jest tragedia.
brales udzial w konkursie ? i jak tam ? jeszcze nidgy nie mialem stycznosci z konkursem i troche nie kumaty w tym jestem, a co tam za audio skrywasZ?pozdro
heh, pogadamy o tym w Toruniu bo za dużo by pisać. startu w zawodach nie polecam bo one żyją swoim życiem (w sumie portfelem sędziów). pogadamy w cztery oczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum