Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 8v 99] Problem z ciśnieniem w silniku!!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214 8v 99] Problem z ciśnieniem w silniku!!!
Autor Wiadomość
opal21 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 19:02   [R214 8v 99] Problem z ciśnieniem w silniku!!!

Witam. Kupiłem Rovera 200 z silnikiem 1,4 benzyna rocznik 1999. Od poczatku byly z nim problemy:/...Gotował się płyn chłodniczy to wymieniłem uszczelke pod głowicą a głowice splanowałem. Następnie mechanik coś wykrył z zaworami, bo silnik nie mial mocy. Silnik znowusz się grzeje bo wentylator się nie włącza gdy jest temp. powyzj 90 stopni. Ciśnienie w silniku zostało zmierzone i ma 7 atmosfer a powinno być podobno 9:/ Jeżeli silnik dłużej postoi to trzeba go odpalać ostro dodając gazu, ale jak jest ciepły to odpala normalnie. Nie wiem o co chodzi. Proszę o pomoc...
Ostatnio zmieniony przez opal21 Sob Lis 01, 2008 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 27, 2008 19:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 27, 2008 20:37   

opal21 napisał/a:
Gotował się płyn chłodniczy to wymieniłem uszczelke pod głowicą a głowice splanowałem


byc moze nie potrzebnie
czesto powodem takich objawow jest uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego

opal21 napisał/a:
Ciśnienie w silniku zostało zmierzone i ma 7 atmosfer, a powinno być podobno 9:/


no minimum 9 atm, to 7 to na wszystkich cylindrach rowno ??


opal21 napisał/a:
Jeżeli silnik dłużej postoi to trzeba go odpalać ostro dodając gazu


jesli juz zaskoczy to odpala odrazu na wszystkie cylindry ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
opal21 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 21:29   

tak na wszystkich cylindrach jest takie samo cisnienie a pali chyba na wszystkie bo wczesniej przed zrobieniem zaworów palił na 3
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 27, 2008 21:37   

no niskie cisnienie świadczy o zuzyciu pierscieni, lub zespolu cylinder, tlok ,
silnik przez to jest slabszy i moze miec problemy z rozruchem
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
opal21 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 21:54   

to co remont silnika?? ale dół silnika trzyma bo sprawdzał mechanik nafta i nie schodzi
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 21:57   

Czyli głowica była splanowana ,a zawory i gniazda były dotarte??? Czy ktoś zrobił to po łepkach :?:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
opal21 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:04   

no tak byla splanowana ale co do tych zaworów czy byly otwarte to nie wiem
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:12   

Głowicę w takich przypadkach należy zrobić kompleksowo gniazda i zawory trzeba dotrzeć a zdarza się że pseudo fachowcy tylko planują i składają :?:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
opal21 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:14   

a da się to jeszcze raz splanować i zalożyc uszczelke nowego typu i czy to coś wogle pomoże??
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:17   

opal21 gdzie w Legnicy to robiles??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
opal21 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:24   

robil to znajomy mojej siostry a planowanie robione bylo chyba na bydgoskiej bo chyba tylko tam mozna to zrobic u nas
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:37   

podjedz do Ulesia, przy wjezdzie od strony Lipiec po lewej jest zakład mechaniczny. Powołaj sie na Michała od zielonego rovera i pogadaj z nim. Gosc wie co robi. Co do kapitalnego remontu silnika 1.1 to lepiej jest chyba zrobic swapa na 1.4 16v.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
opal21 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:39   

no a co bedzie tansze bo to jest chyba dla mnie najwazniejsze, dzieki za namiar napewno skorzystan
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:56   

kompleksowy remont głowicy + pierscienie + uszczelki + ciezko powiedziec co jeszcze + robocizna może Cie wyniesc z 1500zl w zwyz :/

Nie wiem jak wyglada swap z 1.1 na 1.4 :/ , czy tak samo jak z 8V na 16V ??

Możesz również poszukać głowicy od 1.1 i ze swoją dać sobie spokój.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
opal21 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 14
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 23:14   

no to troche duzo:/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] problem z odpaleniem na cieplym silniku
arko1900 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Nie Lis 20, 2011 13:26
leszczu
Brak nowych postów [R214] problem z odpalaniem na ciepłym silniku
darciu2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Maj 09, 2014 13:52
darciu2
Brak nowych postów [R214 '99] Stukanie w silniku
michal145a Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Czw Mar 13, 2008 09:18
piter34
Brak nowych postów [R214] Stukanie w silniku na mrozie ?
krysrov Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 43 Sob Gru 27, 2014 21:40
Karim
Brak nowych postów [R214] Głośne stuki w silniku
piotr8 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 68 Nie Maj 29, 2011 23:00
Berg



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink