Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam wszystkich
Niedawno zakupiłem Roverka 620 Si.
Podczas przeglądu technicznego mechanik zauważył niewielki wyciek oleju z układu wspomagania kierownicy. Olej podobno wycieka spod gumy (osłony). Jak dla mnie to wygląda to na zużycie uszczelki. Mechanik który dokonywał przeglądu stwierdził że nie wykonuje tego typu napraw, natomiast w innym warsztacie (bez oględzin) polecono mi abym szukał całej przekładni kierownicy, bądź zestawu do regeneracji, który niewiadomo ile kosztuje... Czy nieszczelność układu można naprawić? czy trzeba wymienić cały układ wspomagania? co sie bardziej opłaca?? (znalazłem na allegro cały układ za 450zł - uzywany oczywiscie)
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 13:13, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 16:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oczywiście że można naprawić... Sam to robiłem przy starym silniku. Poprostu rozbierz pompe, wywal uszczelke, wyczyść ranty, dokup w sklepie uszczelkę chociaż podobną lub sam wytnij, silikon wysokotemperaturowy i po problemie...
Dzieki.. ale z tego co wiem to pompa jest pod maską (obok zbiorniczka na olej do tego właśnie układu) a wyciek jest spod gumy (nie znam fachowej nazwy) osłony która prowadzi do koła po stronie kierowcy. byc może sie myle, albo niedotatecznie opisałem za pierwszym razem. Czy to w takim przypadku mogłaby być jednak nieszczelna pompa?? czy nieszczelności dotyczą przekladni...?
Oczywiście że można naprawić... Sam to robiłem przy starym silniku. Poprostu rozbierz pompe, wywal uszczelke, wyczyść ranty, dokup w sklepie uszczelkę chociaż podobną lub sam wytnij, silikon wysokotemperaturowy i po problemie...
tu nie chodzi o pompe tylko o przekładnie kierowniczą (maglownice)
skoro wiadomo już, że nie chodzi tu o pompę, to czy można naprawić nieszczelność przekładni?? czy jest to cześć którą trzeba wymieniać w całości..?
[ Dodano: Nie Mar 02, 2008 15:05 ]
czy ktoś kiedyś regenerował maglownice? może są w niej części odpowiadające za jej szczelność które bede mógł dostać bez potrzeby kupowania całej maglownicy??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum