ekstremalny zt
Autor
Wiadomość
Sachar
Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 23:44 ekstremalny zt
Znalazłem coś takiego: 480 koni i tylko 66 tysięcy....euro
wypasik
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 23:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 23:51
Brakuje tu smaku
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
maciej
Klubowicz
Wielki Migrator
Dołączył: 18 Kwi 2002 Posty: 4535 Skąd: Warszawa Rover 400
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 23:52
WOW, że tak powiem...
[ Dodano : Nie Sty 13, 2008 23:53 ]
MaReK napisał/a: Brakuje tu smaku
I myśle, że jest dość ubogo wyposarzony jak na taką limuzynę.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
gnusman
Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 85 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 23:55
zewnatrz piekny! wewnatrz
Samochodzik tylko na prosta coto za frajda
Ale nie zmiena to faktu ze mi sie podoba
_________________ Rover 216 coupe 97r 1.6 16v
Peace and Love
Ostatnio zmieniony przez gnusman Nie Sty 13, 2008 23:57, w całości zmieniany 1 raz
Sachar
Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 23:57
Ale nówka sztuka - jeszcze jest folijka na kierownicy. Ech skąd by tu te kilka kiloeuro załatwić?
[ Dodano : Nie Sty 13, 2008 23:59 ]
MaReK, kiedy Twojego przebudowujemy?
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 00:01
Zrobili z niego subaru... no ale coz, moze bedzie mial osiagi
Powiem szczerze, ze wersja okraglych swiatelek bardziej mi lezy
Prezentowana tu wersja, nie chcialbym jechac do Zakopanego i z powrotem
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
Sachar
Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 00:08
MaReK napisał/a: Prezentowana tu wersja, nie chcialbym jechac do Zakopanego i z powrotem
A ja bym się chętnie bujnął - w półtorej godziny
I po drodze rundka na miedziogórze
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 00:59
Nie przeceniaj naszych inzynierow budowy drog
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
jerzu
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 250 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 06:31
Sachar napisał/a:
A ja bym się chętnie bujnął - w półtorej godziny
Ale tu nie chodzi że półtorej godziny do Zakopca tylko to jest optymistyczna wersja ile by taki na polskich drogach wytrzymał
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sachar
Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 20:32
Znalazłem trochę tańszą alternatywę dla ZT - niecałe 40 tys. euro
ZR
Tempest
Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 22:40
już go widziałem jak jeszcze swojego ZR'a szukałem
szkoda tylko, że nie podał dla ciekawości parametrów silnika
ciężko będzie mu go sprzedać
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 23:57
To ten z gry Collin ?
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
maniaq
Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 2417 Skąd: Solec / k. wawy MG ZS
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 00:49
pewnie to co najlepsze kryje sie pod blacha , ale ta blacha i kolory wcale mnie nie pociaga
taka troche egzotyka
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sachar
Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 09:32
Zawsze można na szybko w czarny mat wrzucić
Senn
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 663 Skąd: Warszawa - Falenica Rover 800
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 09:50
maniaq napisał/a: pewnie to co najlepsze kryje sie pod blacha , ale ta blacha i kolory wcale mnie nie pociaga
Ale to fabryczne barwy X Powera
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Tempest
Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 15:00
maniaq napisał/a: pewnie to co najlepsze kryje sie pod blacha
jedyne co podane - a przynajmniej wydaje mi się, że dobrze doczytałem - to to, że silniczek 2L
a skoro Endurance Race Car to pewnie ze 200 kucyków ma
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
wiper3 [Usunięty ]
Wysłany: Sob Sie 24, 2013 15:59
Piękne są obydwa szkoda że nie na nasze drogi a ZT jak do DTM. Pozdrawiam