Po wymianie bateri na nową pilot przestał drziałać.
W pilocie śiadła bateria wyjąłem ją i po dwuch dniach założyłem nową i samochodu nie można zakluczyć ani odkluczyć pilotem.
Po kilku nieudanych prubach zakluczyłem drzwi kluczykiem no i wszystko się zablokowało, można odkluczyć kluczykiem , ale samochodu nie można uruchomić. Dioda od alarmu cały czas pulsuje.
Proszę pomóżcie, co mam zrobić.????????????????????????????
Ostatnio zmieniony przez Brt Czw Lut 28, 2008 09:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 07:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 09:18
Odepnij kolego akku na jakieś 5 minut i podepnij go ponownie. Jeśli pilota złożyłeś jak trzeba, to po kilku naciśnięciach guzików powinien załapać. Jak nie, to dla pewności sprawdź czy dobrze złożyłeś pilota i czy przypadkiem czegoś z płytki nie zgubiłeś
A sprawdzałeś zapasowym pilotem czy zaskakuje?
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Wymieniałem właśnie switcha od zamykania i wiecie co zaczynam myslec o tej calej synchronizacji??? ze to przyciskanie to tak na fuksa(w moim przypadku), a mam jeszcze jeden sposób:
Po wyjęciu baterii i "wyładowaniu" pilota, wkładam ponownie baterie, "synchronizuje" i co? nic to nie daje! Wyciągam baterie tym razem na momenciki wkładam z powrotem(tak "pyk...pyk", sekunde-dwie)pilot działa od razu.
To oczywiście może tylko mój przypadek. Możesz i tak spróbowac.
Pilocik działa mi teraz na dyk.
Jeszcze się pokusze na przycisk otwierania
W 214 synchronizacja jest jeszcze prostrza. Należy odłączyć akumulator. Po podłączeniu akumulatora przy otwartych drzwiach kierowcy zapalić auto. Zapali bez problemu jeśli pilot jest sprawny. Beż naciskania na przyciski. Następnie zgasić silnik i przy otwartych drzwiach kilkakrotnie naciskać na zamknij. Gdy zamknie na otwórz i jest całkowicie zsynchronizowany.
...Gdy zamknie na otwórz i jest całkowicie zsynchronizowany.
Mam '97, i pilota 3TXA(obudowa z 3txB), różnie kombinuje (a i tak czasami za pierwszym razem nie otworzy/zamknie. ale sporadycznie się to zdarza) Wymienie jeszcze baterie.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 08:31
nie wiem jak jest z immo w 214, ale w mojej 416ce z 97r (powinny być takie same?) jak się po kilku naciśnieciach nie chce zsynchrnizować po jakimś majstrowaniu z pilotem, to po wypięciu i wpięciu akku synchronizuje się bez problemu
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
do tego własnie jest potrzebna synchronizacja ....
po rozłączeniu akumulatora na jakiś okres czasu, pilot i centralka alarmu "się gubią" i dopiero synchronizacja pozwala im się wzajemnie "odnaleźć"
R-200 napisał/a:
W 214 synchronizacja jest jeszcze prostrza. Należy odłączyć akumulator. Po podłączeniu akumulatora przy otwartych drzwiach kierowcy zapalić auto. Zapali bez problemu jeśli pilot jest sprawny
specjalnie to sprawdzałem i u mnie nie działa Twoja teoria ... pilot na pewno jest sprawny ... zadziałało dopiero (odpaliłem motor) po kilku naciśnięciach przycisku zamykania (3TXA)
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 10:09
giewu napisał/a:
do tego własnie jest potrzebna synchronizacja ....
po rozłączeniu akumulatora na jakiś okres czasu, pilot i centralka alarmu "się gubią" i dopiero synchronizacja pozwala im się wzajemnie "odnaleźć"
oczywiscie, ale jak nie chce za nic sie zsynchronizować, to takie rozsynchronizowanie przez odpiecie akku pomaga ( u mnie przynajmniej)
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Giewu, masz wg opisu rocznik 97, nie wiem. Sprawdż czy masz na stacyjce cewkę. Jeśli masz cewkę odpala bez synchronizacji, jeśli sprawny pilot. Sprawdzałem wielokrotnie na wielu egzemplarzach.
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 18:55
mam dwa R jeden z 96 (pilot 3TXA) i trzeba synchronizować pilota, a drugi 99 (3TXB) i w tym przypadku nie trzeba synchrobnizować wystrczy ze sie odpali i wszystko jest OK.
Więc tak jak pisal Brt przy pasywnych immo jest inaczej....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum