Wysłany: Sob Mar 01, 2008 16:53 ZR nareszcie zmierzony :)
Dzisiaj zabrałem ZRa na hamownie i silnik na szczęście jest zdrowy choć brakuje 4 koni, ale będziemy szukać Myślę też nad podłubaniem w wydechu i dolocie, bo MG zostanie ze mną chyba na kolejny sezon... zobaczymy. Jeszcze właściciel hamowni powiedział, że gdyby nie odcinka to uciułałoby sie ciut więcej, bo chciał iść dalej
podejrzewam, że nie chodziło o temperaturę silnika tylko powietrza w tej maszynie chłodzącej czy jak to sie tam nazywa... temp. silnika nie była mierzona
całkiem możliwe choć w trakcie jazdy specjalnie tego przejścia nie czuć... generalnie jestem zadowolony, w Hondzie w tym przedziale miałem mega dziurę spowodowaną jakimś problemem w dolocie
Kruchy i ja napewno się wybieramy. Narazie szukamy gdzie, bo mieliśmy jechać do Grabowskiego, ale są głosy, że zawyża trochę wyniki
byłem ostatnio u Grabowskiego i wcale nie zauważyłem, żeby zawyżył wyniki (może dlatego, że byłem z kumplem, który dobrze go zna ) - wynik wyszedł 142-coś tam
za 5 dyszek zrobił mi pomiar i pokazał (a także wydrukował) jeszcze jak powinien wyglądać prawidłowy wykres 2.0TDI 140KM (robiłem pomiar po tym jak się okazało, że mam walnięty komputer)
teraz po wymianie kompa mam zamiar znowu do niego się przejechać i zrobić już sprawny pomiar, ale to dopiero w przyszły łykend, ponieważ w ten akurat wyjeżdżam do Krynicy , więc jeśli możecie poczekać do przyszłego to chętnie przejadę się z wami i jako, że koleś już mnie zna, to myślę, że nie powinien robić jakichś zawyżek
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
byłem ostatnio u Grabowskiego i wcale nie zauważyłem, żeby zawyżył wyniki (może dlatego, że byłem z kumplem, który dobrze go zna ) - wynik wyszedł 142-coś tam
za 5 dyszek zrobił mi pomiar i pokazał (a także wydrukował) jeszcze jak powinien wyglądać prawidłowy wykres 2.0TDI 140KM (robiłem pomiar po tym jak się okazało, że mam walnięty komputer)
Hmm, o ile znam trochę matematykę, to 142 i coś tam to jest właśnie więcej od 140
Właśnie taki wynik nazywam zawyżonym.
a z tego co ja się orientuję to tak powinno być z tego powodu, że producent podając wartość 140KM podaje ją jako wartość zapewnioną poniżej której moc samochodu nie może spaść stąd 142,2 (tyle tylko, że na moim wykresie podana jeszcze w złym momencie - tak jak napisałem, walnięty komputer jeszcze był), więc wydaje mi się, że wszystko jest jak najbardziej oki
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Jaki ma przebieg silnik, tak pytam z czystej ciekawości
BubuZR napisał/a:
choć brakuje 4 koni, ale będziemy szukać
Może tylko brudny filtr powietrza
Całkiem możliwe... wymienię filtr powietrza, jeszcze jedną rurkę zmienię z plastiku na kwasówkę i zobaczymy co sie stanie. Przebieg hmm.. w przypadku mojego samochodu to kwestia wątpliwa... kupowałem go z 19500KM na liczniku, teraz ma 32500KM czy już teraz nieco ponad to, ale generalnie za bardzo bym temu nie dowierzał... choć przy kupnie opony letnie były oryginalne w bardzo ładnym stanie. Ale generalnie przebiegiem bym sie nie kierował
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum