ponad miesiac temu zmienilem paliwo z BP ultimate na neste 98
ja mam male problemy ze swoim R i bacznie obserwuje jak pracuje i do tej pory tankowalem tylko na BP lub na Neste i co??
i na PB98 z Neste sa problemy a na PB95 z BP jest lepiej
teraz musze tylko wymienic filtr paliwa i pobrykac tylko na BP
dzisiaj sam wyczyscilem silniczek krokowy i jest poprawa ale rewelacji nie ma dalej obroty wariuja i auto gasnie
ponadto zlokalizowalem jakies trzeszczenie pod maskom mechanik stwierdzil ze wtryski sie zacieraja ( wszystkie?)
piter34 napisał/a:
Odłącz wtyczkę elektryczną od tego pochłaniacza i zobacz co się stanie
odlaczylem wtyczke i samochod zaczol normalnie pracowac mial odrobine wyzsze obroty a przy przegazowaniu z wydechu strzelalo i na asfalcie byly widoczne slady beznzyny
piter34 napisał/a:
Na pewno fachowcy z "Ślązoka" znajdą rozwiązanie problemu
ci "fachowcy" zalozyli zniszczona uszczelke w silniczku krokowym zamiast ja wymienic koszt 40 groszy
truten23 napisał/a:
a czym jest zasyfiony?
jak go dzis czyscilem to byl mocno zabrudzony chyba sadzom ale mysle ze to wina zuzytej uszczelki ktorej na serwisie nie wymienili
truten23 napisał/a:
Tak swoja droga jesli filtr powietrza jest ok
filtr wymienilem w poniedzialek a wczoraj usterka powrocila
[ Dodano: Pią Mar 28, 2008 17:34 ]
moze mi ktos powiedziec czy winny moze byc czujnik temperatury? bo jak zapalam rano samochod to trzyma obroty na poziomie 900 obrotow na minute czyli tak jak by silnik byl bardzo goracy i bardzo cicho chodzi
ogrzewanie zawsze w samochodzie mialem kiepskie to znaczy nigdy przy ujemnej temperaturze na zewnatrz nie lecialo gorace powietrze tylko letnie wiec moze to termostat?
wiec chcialbym pomierzyc czujniki temperatury i sprawdzic ten termostat jak ktos moze powiedziec gdzie sie one znajduja i jak je sprawdzic to bylbym bardzo wdzieczny
silniczek krokowy narazie zostawiam w spokoju
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 17:59
najprościej zmierzyć oporność czujnika temperatury , jeśli mówisz że rano odpalisz i trzyma 900 obrotów a powinien około 1000-1250 to faktycznie może komp widzi temperature dodatnią .
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Te Twoje obroty wskazują na usterkę czujnika, ewentualnie uszkodzenie silnika krokowego (to on na podstawie wskazań czujnika jest sterowany odpowiednio przez ECU).
Zmierz rezystancję przed odpaleniem i porównaj z wartościami podanymi w FAQ.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pon Mar 31, 2008 16:59, w całości zmieniany 1 raz
może mi ktoś powiedzieć który silniczek zamówić? czy ten za 29 funtów, czy ten za 63 funty?
na silniczku który jest na zdjeciu jest napisany numer a na tym który mam zamontowany w aucie jest inny numerek
u mnie jest: SBZ005 3379 (niewiem czy ktos go nie podmienil kiedys gdzies?)
no i czy jak zamówie ten co jest na obrazku czy bedzie pasować ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum