Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria K] roznice pomiedzy 1,4 a 1,8 w serii K
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 18:38
[seria K] roznice pomiedzy 1,4 a 1,8 w serii K
Autor Wiadomość
mktuningcar 




Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 3
Skąd: Lubliniec



  Wysłany: Sro Mar 12, 2008 02:07   [seria K] roznice pomiedzy 1,4 a 1,8 w serii K

jakie są różnice w mocowaniu i połączeniu skrzynia blok silnika w serii "k" bo chce zrobić swapa a nie wiem czy wyjdzie to wyjdzie baza to 1.4 k16 a planuje 1.8 vvc czy to podejdzie
Ostatnio zmieniony przez Brt Sro Mar 12, 2008 09:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 12, 2008 02:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Mar 12, 2008 07:27   

o ile masz wszystkie łapy, to nie ma więcej różnic :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Mar 12, 2008 09:27   

Mktuningcar, proszę przeczytać zasady kącika i poprawić temat.

PS>Steryd, moderować to już nie łaska? ;)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Mar 12, 2008 09:53   

w zasadzie to temat był zgodny z zasadami ;)
(tylko się zastanawialem co to za "i" :???: )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Mar 12, 2008 10:42   

Cytat:
jakie są różnice w mocowaniu i połączeniu skrzynia blok silnika w serii "k" bo chce zrobić swapa a nie wiem czy wyjdzie to wyjdzie baza to 1.4 k16 a planuje 1.8 vvc czy to podejdzie


Podejdzie bez problemów, tylko nie wiem jak jest z osprzętem w tym silniku, bo tutaj już jest VVC
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mktuningcar 




Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 3
Skąd: Lubliniec



Wysłany: Sro Mar 12, 2008 18:54   

osprzęt i tak muszę do tego kupić i tak ale podnieśliście mnie na duchu ;)
dzieki
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Mar 12, 2008 21:27   

czyzby kolejne R100 z 1.8 VVc powstawalo ?:> Lapy masz takie same, skrzynia od 1.4 bedzie pasowala.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Mar 12, 2008 23:57   

samochod z avatara to mi raczej poldka przypomina, a nie R 100 :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Mar 13, 2008 07:48   

Z tego co sie orientuje to kolega udziela sie na forum PTK. Doprecyzowalbys, ze chodzi Ci o poloneza bo chlopaki z roverki.pl moga nie do konca sie orientowac w temacie :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Pies 




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: Sanok



Wysłany: Czw Cze 16, 2011 20:59   

Koledzy mam podobny problem. W moim poldku przeswapowanym na 1.6 K16 padł dół, została głowica którą koniecznie chcę dopasować. Mam trudności ze znalezieniem do niego dawcy 1.6, nawinął mi się natomiast blok 1.8 K16 (z Freelandera) i chciałem się dowiedzięć czy to razem da radę złożyć???
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 21:05   

Zakładaj głowice i masz 1.8 :) Rozwaz tylko czy to oplacalne. Pewny jestes tego bloku 1.8?
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 11:57   

http://www.roverki.pl/rov...techniczne.html
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 13:58   

Dzwine, że 1.8 bez problemu wchodzi do R100 i Poldorovera, ale jeszcze nie widziałem żeby ktoś zeswapował R400/45/ZS na VVC (albo chociaż R400 1.8 120KM).
Fakt skrzynia R65 do cudów nie należy, ale i tak dziwne ze nikt nie próbował, a w 45 i ZS jest chyba nowa skrzynia.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 17:16   

sobrus napisał/a:
Fakt skrzynia R65 do cudów nie należy

W 1.8 jest już skrzynia PG1. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 18:49   

Cytat:
Dzwine, że 1.8 bez problemu wchodzi do R100 i Poldorovera, ale jeszcze nie widziałem żeby ktoś zeswapował R400/45/ZS na VVC (albo chociaż R400 1.8 120KM).
Fakt skrzynia R65 do cudów nie należy, ale i tak dziwne ze nikt nie próbował, a w 45 i ZS jest chyba nowa skrzynia.

Cudowanie z 1.8 w R400 to jedynie zmiana z 2.0. A jak ktoś ma 2.0 to raczej tak łatwo tego silnika nie uśmierci.
1.8 ma mocowania jak 2.0 (no i skrzynie PG1 jak leszczu wspomniał). Gdy dopada kogoś HGF w k-serii i musi wymienić silnik to raczej idzie bo najmniejszej linii oporu. Wrzucenie 1.8 to już taka sama rzeźba jak z kv6 ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pies 




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: Sanok



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 19:26   

Cytat:
Zakładaj głowice i masz 1.8 :)


To bardzo dobra wiadomość :)

Znalazłem jeszcze inną opcję, mianowicie dół od 1.8 VVC, ale jeśli dobrze myślę to te doły są takie same? Po weekendzie zobaczę ten blok i się okaże w jakim jest stanie tzn. tyle ile się da zobaczyć...
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 19:49   

Tak na oko to niewiele zobaczysz. Pasowałoby sprawdzić czy tuleje/tuleja nie siadła. W tych silnikach moze wystapic taka sytuacja jak zostal przegrzany. Jesli kupisz taki blok to HGF bedziesz mial na porzadku dziennym.

Za ile bedziesz mial ten blok? Dlaczego silnik nie jest kompletny?
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Pies 




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: Sanok



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 20:12   

Z Freelandera znalazłem za 700zł(nie wiem co z nim było), a VVC z MG FF I, po uszczelce za 500zł, w pon. kolesie będą go wyciągać z auta i rozbierać.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Cze 20, 2011 12:12   

1.8 ma inne mocowania?
Ale nawet jeśli - to dziwne że do Poloneza ktoś rzeźbę robi a do R400 który co prawda ma przedni napęd ale za to wielowachacz rodem z Hondy CRX nie znalazła sie ani jedna osoba.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 21, 2011 08:49   

R400 1.4

R45 1.4

R45 1.8

Jednak jak coś gdzieś kiedyś patrzyłem to wyglądało to tak jakby łapa koło rozrządu była odkręcana od bloku silnika. Jeśli tak to można się bawić. Ale nadal pozostaje kwestia skrzyni i jej mocowań.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Silniki serii K] Różnice pomiędzy 200 i 25 oraz 400 i 45.
jerzu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 25 Wto Mar 26, 2013 16:37
polofix
Brak nowych postów [R x20 Seria L '95-'99] D/SD/Di jakie różnice
Tomaszi Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 19 Sob Sie 25, 2007 14:35
piter34
Brak nowych postów [seria T 2.0] Różnice między silnikiem 2.0 a 2.0T
piotrekcrash Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Wto Sie 17, 2010 20:40
piotrekcrash
Brak nowych postów [seria K] Wymiana silnika 1,6 serii K
gollukas Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Sob Gru 22, 2007 18:12
giewu
Brak nowych postów [Seria k] Głowica serii K vs głowica VVC
damianz11 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Nie Lut 14, 2010 14:59
secio



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink