Wysłany: Pon Mar 17, 2008 15:53 [R214si 1.4 103KM '97]
Witam.
Mechanik stwierdził, że mam trochę skopaną pompe wspomagania (charakterystyczne brzęczenie wzrastające wraz z przyspieszaniem). Wymienił płyn, ale to nic nie pomogło.
Uważa, że bez sensu wymieniać pompe, bo jest droga i lepiej poczekać aż sie totalnie skopie.
Jakie jest wasze zdanie?
Być może można wymienić tylko jakąś część w pompie a nie czekać aż padnie całkowicie?
pzdr
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 15:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kolega ostatnio tez tak czekal w swoim 214, pech chcial ze pompa zblokowala mu sie w zakrecie, zerwal sie pasek, kierownica troche uciekla z rak, a samochod wyladowal na polu. Na szczescie nic sie nie stalo, ale sytuacja byla niebezpieczna. Trzeba wszystko robic na biezaco, bo z czasem koszty napraw moga tylko sie pomnozyc.
Swoja droga to nie rozumiem toku myslenia "bez sensu wymieniać pompe, bo jest droga i lepiej poczekać aż sie totalnie skopie". Przeciez to, że pompa padnie i tak nie zmieni faktu, że trzeba ją wymienić. W każdym razie ja bym nie czekal z naprawą.
Chyba macie racje, nie ma co czekac.
Ale co do wymiany, to trzeba wymieniać całą pompe, czy np. istnieje możliwość wymiany poszczególnych części pompy(czy są takie wogóle dostępne)?
Chodzi o względy finansowe.
Np. F.P.H.U. Listwa - Regeneracja
Adres: Fredry 127,
43-346 Bielsko-Biała
Telefon(y): 0048 33 8104105, 0048.33 8182077
Firma Listwa - Regeneracja zajmuje się regeneracją przekładni kierowniczych oraz pomp wspomagania do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Dysponuje unikalną technologią, dzięki której może zaoferować niezwykłą niezawodność i wytrzymałość. Oferta firmy obejmuje: przekładnie kierownicze (regeneracja przekładni kierowniczych ze wspomaganiem do samochodów osobowych, regeneracja przekładni kierowniczych ze wspomaganiem do samochodów ciężarowych), pompy wspomagania (regeneracja pomp wspomagania do samochodów osobowych, regeneracja pomp wspomagania do samochodów dostawczych), amortyzatory (regeneracja amortyzatorów hydraulicznych do samochodów osobowych, regeneracja amortyzatorów hydraulicznych do samochodów dostawczych i ciężarowych).
Tylko nie wiem, czy przypadkiem koszty naprawy nie będą większe, niż wymiany na nową
ja bym szukal jakiejs uzywanej wykreconej np. z anglika po 100 tys. przebiegu
moja tez cus wczoraj miala jakies problemy, tak jakby na chwilke na parkingu przestawala dzialac, moze pasek sie slizgal, bo jakos mokro bylo w jej okolicy, pewnie po wjechaniu w wode
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum