Wysłany: Pią Mar 21, 2008 12:52 [R620] Jak dostać się do baku
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam wszystkich roverkowiczow
Chciałbym dostać się do baku od wewnątrz, w celu sprawdzenia pompki paliwa, ale nigdzie nie mogę znaleźć do niej dojścia. o dziwo nie ma możliwośći podniesienia tylnego fotela...a może jest jakiś sposób na jego podniesienie o którym nie wiem?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 18:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 21, 2008 12:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 82 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Mar 21, 2008 15:35
thef napisał/a:
W tym dieslu nie ma pompy paliwa w baku, zasilany jest w paliwo ze zbiornika za pomocą pompy wtryskowej.
Widziałem na allegro pompy paliwa, zdaje sie do benzyniaków, były one razem z pływakiem.
Czy w dieslu pływak jest jako osobna część w baku ?
Mam problem, wskaźnik paliwa źle wskazuje i nie wiem czy to sam wskaźnik, pływak czy jeszcze coś innego.
skąd wziąć te rave?
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..
Spróbuj może specyfików do czyszczenia wtrysków w silniku diesla, np. firmy STP, dostępny na każdej stacji paliw.
skąd wziąć te rave?
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..
Jeżeli wymieniłeś filtr to zobacz czy Ci go dobrze założyli oraz sprawdź gruszke "czy trzyma" i zaworek w korku wlewu paliwa, u mnie to było powodem niestabilnej pracy silnika...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 13:53
Gruszkę dla testów to ja proponuję zdemontować i zastąpić przewodem paliwowym. Może być nieszczelna i zapowietrzać układ. Jeżeli okaże się, że to ona jest winna, to nie ma się co przejmować. Samochód bez gruszki powinien się zachowywać normalnie więc bez niej można spokojnie jeździć. Ewentualnie są dostępne na allegro uniwersalne gruszki za około 25 zł.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 16:55
No skoro obserwujesz jakieś zabrudzenia w układzie paliwowym to faktycznie dobrze byłoby przeczyścić cały bak a potem zalać do pełna paliwem i dolewać specyfiku do czyszczenia wtrysków. Może też przydałoby się sprawdzić jak wygląda w środku pompa wtryskowa (tylko dobry mechanik lub spec od pomp) i ewentualnie wyczyścić, wymienić zaworek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum