Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:19 [r200 98'r 1.4 16V] filtr paliwa, powietrza cos jeszcze ??
A wiec tak wczoraj zrobilem 1500km roverkiem zaobserwowalem ze autko nie idzie tak jak szlo wczesniej... niby autko tankowalem na orlenie i aralu w niemczech... spalanie mnie troche zmartwilo bo 1500 km zrobilem na ok 120 litrach czyli jakies niecale 8l na 100km.
Zauwazylem ze autko sie troche dlawi... jak sie wkreci na obroty to jest ok ale tak 2-3tys obr autko nie chcialo ciagnac(raz chcialo a raz nie chcialo)
zauwazylem rowniez ze na wolnych obr ma ok 1000obr/min a wczesniej bylo ok 800. Z tego co widzialem na fakturach z niemiec filtr paliwa nie byl chyba wymieniany.
Chce wymienic filtr powietrza na wkladke K&N oraz filtr paliwa.
Pytanie jaki filtr paliwa kupic gdzie jest?? jak go wymienic? na forum znalazlem tematy ale tylko wymienione byly filtry do diesla .
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:24
Mój filtr też nigdy nie był wymieniany,dopiero ja go wymieniłem przy ok 119 tys km/
Kupiłem Man Filter odrazu inne autko,myślałem wcześniej,że jak to nie pomoże to wtryskiwacze przeczyszcze ale jak się okazało wymiana filtra okazała się jak najbardziej OK więc obstawiam na to samo u ciebie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mój filtr też nigdy nie był wymieniany,dopiero ja go wymieniłem przy ok 119 tys km/
Kupiłem Man Filter odrazu inne autko,myślałem wcześniej,że jak to nie pomoże to wtryskiwacze przeczyszcze ale jak się okazało wymiana filtra okazała się jak najbardziej OK więc obstawiam na to samo u ciebie
Moj ma 127tys z ksiazka serwisowa. Co do filtra to nie ma kilku wersji?? gdzie znajduje sie filtr?? duzo robotyprzy wymianie
Najgorsze jest to ze kupilem filtr z katolgu czyli pp829 a nie pp942...
u mnie było podobnie, sprzedawca dobierał wg katalogu. Na szczęście z wymianą nie było problemów, bez żadnych problemów wymienił mi na filtr podany przeze mnie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Moim zdaniem kupić te co są normalnie stosowane NGK cośtam.
NGK V-line no. 28
i takie kupilem
Co do filtra to zamienil mi na pp942 jutro wymienie jedno i drugie, w przyszlym tygodniu przyjdzie wkladka K&N i narazie bedzie spokoj
[ Dodano: Pią Lut 15, 2008 18:38 ]
trzeba wylaczac pompe paliwowa wlaczyc silnik zeby cisnienie spadlo w wezach znalazlem taka instrokcje w ksiazce od forda focusa, zeby odlaczyc + od aku...
Kolin jak wymieniales?? ktore sroby najpierw odkrecales od dolu filtra czy od gory??
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 01:05
Ja ostatnio rowniez wymienialem. I tylko odkecilem korek wlewu paliwo zeby cisnienie spadlo, potem gorna sruba, nastepnie druga. Pamietaj aby podlozyc szmatke oraz uzywaj 2 kluczy aby kontrowac i nic nie ukrecic. Akumulatora nie musisz odkrecac oraz pompy tez nie musisz odlaczac... nie pal tylko szlug!
wszystko fajnie z tym ze filtron daje w komplecie tylko jedna sróbe przelotowa z ogranicznikiem a potrzebne są dwie... z orginalnego filtra nie wykrece bo byl zgrzewany i sie powyrywaly...
chodzi mi o tą mosiężną co jest wkrecona z góry zaraz jade do castoramy moze cos wyrzeżbie
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
poluzujesz uchwyt filtru,potem potrzebujez 2 klucze nr 19 i nr 14.19stka przytrzymujesz filtr ,a 14stka odkrecasz rurke zaczynasz od dolnej(podkladasz szmatke bo paliwo bedzie lecialo) i tak samo odkrecasz od gory.potem wkladasz nowy filtr(pamietaj na filtrze bedzie namalowana strzalka ma ona byc skierowana w gore to jest najwazniejsze) a z zakreceniem to sobie napewno poradzisz.Wszystko bedzie trwalo nie dluzej niz 20 min.powodzenia!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum