Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Nie wkręca się na obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Nie wkręca się na obroty

problem z obrotami
Autor Wiadomość
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 17:52   [R620] Nie wkręca się na obroty
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam wszystkich forumowiczow!Mam okazje kupic tanio rovera jak w temacie lecz jest z nim problem, otoz niechce sie wkrecac na obroty(tzn wkreca sie ale bardzo powoli).Spzedajacy nie wie co sie dzieje ale podejrzewa komputer.z tego co wiem to turbina sie kreci i dmucha powietrze.uszkodzone sa przewody paliwowe(ciekna).Chcialbym sie dowiedziec czy ktos z was mial juz taka przpadlosc lub wie co dolega temu silniczkowi.Czy wedlug Was oplaca sie pakowac w to autko?
Dzieki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam!:)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 21:30, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 17:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 18:05   

To ja powiem tak:
1. Wymienić przewody paliwowe, sprawdzić opaski, wymienić lub dokręcić w razie czego, tak aby układ był szczelny. Sprawdzić czy się poprawiło.
2. Sprawdzić szczelność węży intercoolera oraz dolotowy do turbiny, ewentualnie poprawić, zmienić opaski tak by układ był szczelny. Zobaczyć czy się poprawiło.
3. Sprawdzić filtry - powierza i paliwa.
4. Odczytać błędy komputera wg instrukcji ze strony klubowej, napisać co wyszło.
5. Odpiąć wtyczkę przepływomierza i sprawdzić czy się poprawiło.

Koszty tych operacji niewielkie i warto zainwestować, żeby ewentualnie namyślić się nad zakupem ;)

6. Pisać nam wszystkie spostrzeżenia przy wykonywaniu tych czynności, będziemy starać się pomóc ;)
 
 
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 18:42   

Przed chwila odbylem kolejna rozmowe ze sprzedajacym i powiedzial mi ze na wolnych obrotach autko pracuje rowno tak jak powinno ale po dodaniu gazu strasznie wolno sie wkreca o obroty i kopci na czarno.dzwonil do jakiegos speca a ten pow mu ze byly 2 rodzaje silnikow diesla w roverach i prawdopodobnie jest tam wstawiony zly komp.Wszysto inne jest szczelne.Czy to moze byc ten komputer czy jeszcze cos innego.(w tym samochodzie byl zmieniany silnik z powodu pekniekcia paska rozrzadu)


Jak mozna sprawdzic czy komp jest wstawiony od tego modelu silnika?
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 19:09   

W 600kach były tylko 105 konne z elektronicznie sterowaną pompą wtryskową. W 400kach i 200kach były oprócz takich również 86 konne z pompą sterowaną mechanicznie.
Wszystko zależy od tego co było przekładane, silnik w całości z osprzętem, czy może sam silnik a osprzęt został ze starego, czy może trochę osprzętu było z nowego a trochę ze starego. Czy możesz poprosić sprzedającego o zdjęcie silnika bez pokrywy?
 
 
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 19:22   

Jutro powinieniem miec to zdjecie.Powiedzial mi ze byly 2 typy silnikow diesla.Wygladaja identycznie tylko roznia sie np nr silnika.1 typ ma tabliczke mocowana w pionie 2 w poziomie. a oprocz tego roznia sie rurka ktora idzie od turbiny: w 1 idzie do miski olejowej a w 2 do bloku silnika.Nie wiem czy to jest prawda ale tak podobno mowile koles od ktorego kupil wlasnie taka rurke do turbiny i nie psaowala.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 19:28   

Były dwa diesle rovera (w 600ce montowany był tylko jeden - 105KM) różniły się mocą, osprzętem (pompami jak wspomniałem) i słabsza wersja nie miała intercoolera (to o czym piszesz w związku z rurami turbo). Były też małe różnice w obrębie tych 105 konnych silników, ale nieistotne, tzn w 200kach rury intercoolera są jakby na odwrót w porównaniu do 400ki i 600ki, do tego intercoolery w 200, 400 i 600 maja trochę inne kształty, ale jak mówię to mało istotne. Jak będzie fotka to będę mógł więcej powiedzieć na temat tego co tam jest dokładnie pod maską.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 09:30   

nie-dzwiedz, dopisz w temacie wątku rocznik ROVERka !!
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 10:22   

Czy Roverek o którym piszesz jest na Allegro z okolic Wrocławia - Strzeklin kolor zielony? Jeśli tak to obadałem ten temat i slinik jest tam wstawiony drugi i ma słabe sprężanie więc niedługo czeka go kaplica, w drugim zaś pękł pasek rozrządu i jest bez głopwicy. Majstry którzy naprawiali ów samochód nie maja bladego pojęcia o Roverkach a co dopiero o dieslach. Samochód jest "zajechany" w środku beżowa skórzana tapicerka poprzecierana, mieszek złapany na zszywki do obudowy konsoli środkowej, drzwi do roboty bo maja dół po całej szerokości od przetarcia, nadkola zeżarte że można rączke wsadzic na druga stronę. Gdyby nie ja to samochód nie zostałby wcale odpalony, jeśli szukasz pojazdu na już aby dojeżdżać do pracy póki nie padnie motor to bierz tylko zetnij cenę, a jesli szukasz pojazdu dla siebie do codziennej jazdy to jeżeli masz worek pieniedzy, nerwy ze stali i kochasz Roverka to łap go bo ja sie niestety złapać nie dałem :evil:

W 600ce spotkałem sie z dwoma rodzajami diesla a mianowice 4 i 3 świecowe gdzie takze zmieniły się numeru nabijane pionowo oraz poziomo... :twisted:
Komp jest taki sam dla obydwu rodzajów...
 
 
 
nie-dzwiedz 




Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: Kleszczów



Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 15:52   

Dzieki NEOSSS za odpowiedz bo wlasnie o tego mi chodzilo.juz ostudziles moj zapal do tego konkretnego egzemplaza.Ale i tak bede szuklal jakiejs 600 w dieslu bo te auta b mi sie podobaja.ogromny luksus za mala kase.


Czy w/g was lepiej szukac auta tutaj czy jechac np do niemiec.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Auto nie wkręca sie na obroty bez pomocy sprzegła
Firq Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Mar 21, 2010 16:19
Firq
Brak nowych postów [Accord] Nie wkręca sie na obroty
karol6376 Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Sty 31, 2012 21:56
qwer43
Brak nowych postów [R618SI] szarpie i nie wkręca się na obroty
klonek Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Kwi 21, 2011 15:01
thef
Brak nowych postów [R600] Problem z odpalniem, nie wkręca się na wysokie obroty
claudii Rover serii 600, Honda Accord 14 Czw Gru 02, 2010 08:17
szoso
Brak nowych postów [R620]wkręca się tylko do 2tyś. obrotów
trzebina Rover serii 600, Honda Accord 18 Nie Paź 16, 2011 19:03
trzebina



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink