Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:03 [R214i] 75KM przeróbka na 103 albo i na więcej??
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: wszystkie
Witam, chciałbym się zapytać Was jedną rzecz...
ostatnio usłyszałem od kolegi, ze zmieniając jakąś tam uszczelkę będę miał 103KM??
chyba to trzeba raczej zmienić głowicę od 16sto zaworowego tak??
jeśli tak to jaki to jest koszt??
dzięki za odpowiedź, pozdrawiam...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 18:51, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ostatnio usłyszałem od kolegi, ze zmieniając jakąś tam uszczelkę będę miał 103KM??
Kolega chyba się pomylił
kris_1987 napisał/a:
chyba to trzeba raczej zmienić głowicę od 16sto zaworowego tak??
Głowicę kompletną + kolektor ssący i wydechowy.
kris_1987 napisał/a:
jeśli tak to jaki to jest koszt??
Koszt głowicy, kolektorów i robocizny. Do kosztów robocizny dodaj koszt wymiany uszczelki głowicy oraz uszczelek kolektorów. Ceny patrz na allegro albo www.tomateam.pl
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
hehe no właśnie sprzęgło mam do wymiany bo już się kończy to mozna by właśnie już kupić inne
ale no nie wiem w sumie czy jest sens... nie lepiej zrobić swap silnika??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
roboty wyjdzie mniej a koszty pewnie też nie będą większe, sprzęgło skoro i tak wymieniasz to bym poczekał na nowy silnik, bo może się znajdzie jakiś 1,6 albo 1,8
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
to ile w sumie za wszystko musiałbym zapłacić łącznie z robocizną u jakiegoś "zaprzyjaźnionego" mechanika roverkowego
no zmiana silnika to nie dość, że dużo kasy to jeszcze sporo roboty, a jeśli zmiana na 103KM to nie jakoś dużo to może hehe
a może włożę głowicę kolektor i sprzęgło od 1.8 !
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
głowica i kolektory w 1,8 są takie same
roboty przy wymianie silnika jest trochę mniej, o ile wynajdziesz gdzieś cały, bo tylko trzeba ten jeden "klocek" wyciągnąć i wsadzić, po tym wszystkim popodłączać wszystko i takie tam (oczywiście zakładając że kupisz silnik w pełni sprawny i z kolektorami
przy wymianie głowicy to trzeba by ją było od razu poddać jakiejś regeneracji a do tego wszystko poskręcać i rozrząd, a potem jeszcze sprzęgło....
przy wymianie silnika rozrząd można zrobić na wierzchy co jednak ułatwia trochę sprawę
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
jak piszesz to wszystko wydaje się takie proste
jednak to jest praca i kasa
jakbym wiedział co i jak za ile to może taka przekładka byłaby dobrym pomysłem...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
i tak mam do wymiany hehe to nie ma chyba większej różnicy jaką kupię, bo jeśli chodzi o cenę to jest chyba podobna??!!
jeśli chodzi o ceny to na allegro jest tego dość mało, ale udało mi się znaleść że głowica kosztuje od 1zł:P do 300... kolektor wydechowy 100zl, no i sprzęgło to już gorzej bo ponoć cena powyżej 400zł...
hmm w sumie trochę problematyczna sprawa, ponieważ w sumie wyszłoby mnie wszystko koło tysiąca złotych a to już dużo kasy...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum